Хустська міська рада

Оголошення про проведення конкурсного відбору кандидатур на заміщення посади керівника закладів загальної середньої освіти

На виконання Розпорядження міського голови від 17.08.2021 року № 137/02-05 виданого відповідно до Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Хустської міської ради затвердженого рішенням I сесії Хустської міської ради VIІI скликання № 398 від 30.06.2021 р. розпочався конкурсний відбір кандидатур на заміщення вакантної посади керівника закладів загальної середньої освіти.

 

Найменування і місцезнаходження закладу загальної середньої освіти Заклади загальної середньої освіти, в яких буде проведено конкурсний відбір кандидатур на заміщення вакантної посади директора

 

1.        Ізянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Центральна, буд.100, с. Іза, Хустський район)

2.       Копашнівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Центральна, буд.155, с. Копашново, Хустський район);

3.       Кошелівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Шевченка, буд.38, с. Кошельово, Хустський район);

4.       Кошелівський ЗЗСО І-ІІ ступенів (вул. Руня, буд.66, с. Залом, Хустський район);

5.       Кривський ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Миру, с. Крива, Хустський район);

6.       Нанківський ЗЗСО І ІІІ ступенів (вул. Миру, буд.233, с. Нанково, Хустський район);

7.       Олександрівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів(вул. Шкільна, буд.16, с. Олександрівка, Хустський район);

8.       Сокирницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Центральна, буд.83, с. Сокирниця, Хустський район);

9.       Хустської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 (вул. Керамічна, буд.17, м. Хуст, Хустський район.)

10.   Хустського навчально-виховного комплексу №1(вул. Садова, буд.6, м. Хуст, Хустський район).

 

Найменування посади та умови праці Директор закладу загальної середньої освіти.

 

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 « Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року № 859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Посаду керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади керівника закладу загальної середньої освіти особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) подає документи відповідно до вимог  ст. 39 ЗУ «Про повну загальну середню  освіту»:

–         заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;

–         автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

–         копія паспорта громадянина України;

–         копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

–         документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

–         копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);

–         довідка про відсутність судимості;

–         довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

–         мотиваційний лист, складений у довільній формі.

–          Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Особа пред’являє оригінали документів на участь у конкурсі, копії яких подаються нею до конкурсної комісії.

 

Документи приймаються з 18.08.2021 р. по 16.09.2021 р. до 17 год. 00 хв. в Управлінні освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, каб. 34).

 

Звертаємо увагу, що заява про участь у конкурсі пишеться власноручно або з використанням комп’ютерної техніки на ім’я конкурсної комісії  із проставлянням  власноручного підпису. Документи, що подаються кандидатами мають відповідати загальним вимогам  складання (оформлення) документу .

Етапи проведення конкурсного відбору Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення. Конкурс складається з таких етапів:

–       1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

–       2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

–       3) подання претендентами документів .

–       4) вивчення та перевірка конкурсною комісією поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам з 17.09.2021 року по 23.09.2021 року.;

–       5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

–       6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу освіти за п’ять робочих днів до початку конкурсного відбору.

–       7) проведення конкурсного відбору:

·        перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти (у формі комп’ютерного/письмового тестування)

·        перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання

·        публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти на 5 років, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації

–       8) визначення переможця конкурсу;

–       9) оприлюднення результатів конкурсу.

Дата початку проведення конкурсного відбору  конкурсного відбору – 07.10.2021 року . Тривалість конкурсного відбору з 07.10.2021 року  до 17.10.2021  року.

Конкурс відбуватиметься за адресою м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, каб. 58 (малий сесійний зал)

 

Прізвище, ім’я, по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору Бобер О.Я. – 068-229-45-86;

 

osvita.khust@gmail.com

Перелік тестових питань

Критерії оцінювання

Ситуаційні завдання

 

Опубліковано: 18.08.2021 1464 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Якщо ви доброволець, отримайте допомогу зі зверненням до Мінветеранів для оформлення статусу учасника бойових дій (УБД)
...
Почесні громадяни міста зустрілися з керівником Хустської громади та ініціювали створення Громадської організації
Зустріч відбулася сьогодні, 6 лютого, в стінах Хустської міської ради. Участь у обговоренні важливих питань життєдіяльності громади разом із Почесними громадянами міста взяв в.о. Хустського міського голови Василь Губаль, керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня та заступник начальника управління з питань юридично-правового забезпечення діяльності ради виконавчого комітету Ігор Пилип. Безперечно, розмова видалася жвавою, адже тем… ...
До уваги жителів Хустської міської територіальної громади!
За направленням для проходження військово-лікарської комісії (ВЛК) відтепер не потрібно звертатися до Хустського районного центру комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП). Направлення можна отримати безпосередньо у поліклінічному відділенні лікарні, де проводиться медичний огляд. На місці працюватиме представник РТЦК та СП, який видаватиме направлення.   Що для цього потрібно? Прийти до поліклінічного відділення лікарні. Отримати… ...
До уваги підприємців громади
У четвер, 6 лютого, відбудеться чергова онлайн-зустріч «Діалог влади і бізнесу», в рамках запроваджених щотижневих онлайн-зустрічей (щочетверга з 15.00 до 17.00), відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації від 06.02.2024 № 260 «Про запровадження формату онлайн зустрічей «Діалог влади і бізнесу». Тема чергової онлайн-зустрічі: «Як залучити 50 000 євро грантового фінансування… ...
Надання відомостей з ЄДРВВ членам сімей полонених та зниклих безвісти ветеранів війни
Відомості з ЄДРВВ у формі витягу надаються центрами надання адміністративних послуг незалежно від місця реєстрації/проживання (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”). Кому надаються відомості з ЄДРВВ: чоловіку/дружині; непрацездатним батькам; законному представнику дитини (до 18 років); неодруженим повнолітнім дітям, визнаним особами з інвалідністю з дитинства I та II… ...
Виплата пільг на житлово-комунальні послуги членам сімей полонених та зниклих безвісти
Відповідно до Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373, виплата проводиться органами Пенсійного фонду України. Якщо пільговик (ветеран війни, особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалий учасник Революції Гідності, член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни або… ...