Хустська міська рада

Оголошення про проведення конкурсного відбору кандидатур на заміщення посади керівника закладів загальної середньої освіти

На виконання Розпорядження міського голови від 17.08.2021 року № 137/02-05 виданого відповідно до Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Хустської міської ради затвердженого рішенням I сесії Хустської міської ради VIІI скликання № 398 від 30.06.2021 р. розпочався конкурсний відбір кандидатур на заміщення вакантної посади керівника закладів загальної середньої освіти.

 

Найменування і місцезнаходження закладу загальної середньої освіти Заклади загальної середньої освіти, в яких буде проведено конкурсний відбір кандидатур на заміщення вакантної посади директора

 

1.        Ізянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Центральна, буд.100, с. Іза, Хустський район)

2.       Копашнівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Центральна, буд.155, с. Копашново, Хустський район);

3.       Кошелівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Шевченка, буд.38, с. Кошельово, Хустський район);

4.       Кошелівський ЗЗСО І-ІІ ступенів (вул. Руня, буд.66, с. Залом, Хустський район);

5.       Кривський ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Миру, с. Крива, Хустський район);

6.       Нанківський ЗЗСО І ІІІ ступенів (вул. Миру, буд.233, с. Нанково, Хустський район);

7.       Олександрівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів(вул. Шкільна, буд.16, с. Олександрівка, Хустський район);

8.       Сокирницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів (вул. Центральна, буд.83, с. Сокирниця, Хустський район);

9.       Хустської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 (вул. Керамічна, буд.17, м. Хуст, Хустський район.)

10.   Хустського навчально-виховного комплексу №1(вул. Садова, буд.6, м. Хуст, Хустський район).

 

Найменування посади та умови праці Директор закладу загальної середньої освіти.

 

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 « Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року № 859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Посаду керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади керівника закладу загальної середньої освіти особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) подає документи відповідно до вимог  ст. 39 ЗУ «Про повну загальну середню  освіту»:

–         заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;

–         автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

–         копія паспорта громадянина України;

–         копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

–         документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

–         копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);

–         довідка про відсутність судимості;

–         довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

–         мотиваційний лист, складений у довільній формі.

–          Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Особа пред’являє оригінали документів на участь у конкурсі, копії яких подаються нею до конкурсної комісії.

 

Документи приймаються з 18.08.2021 р. по 16.09.2021 р. до 17 год. 00 хв. в Управлінні освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, каб. 34).

 

Звертаємо увагу, що заява про участь у конкурсі пишеться власноручно або з використанням комп’ютерної техніки на ім’я конкурсної комісії  із проставлянням  власноручного підпису. Документи, що подаються кандидатами мають відповідати загальним вимогам  складання (оформлення) документу .

Етапи проведення конкурсного відбору Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення. Конкурс складається з таких етапів:

–       1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

–       2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

–       3) подання претендентами документів .

–       4) вивчення та перевірка конкурсною комісією поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам з 17.09.2021 року по 23.09.2021 року.;

–       5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

–       6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу освіти за п’ять робочих днів до початку конкурсного відбору.

–       7) проведення конкурсного відбору:

·        перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти (у формі комп’ютерного/письмового тестування)

·        перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання

·        публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти на 5 років, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації

–       8) визначення переможця конкурсу;

–       9) оприлюднення результатів конкурсу.

Дата початку проведення конкурсного відбору  конкурсного відбору – 07.10.2021 року . Тривалість конкурсного відбору з 07.10.2021 року  до 17.10.2021  року.

Конкурс відбуватиметься за адресою м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, каб. 58 (малий сесійний зал)

 

Прізвище, ім’я, по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору Бобер О.Я. – 068-229-45-86;

 

osvita.khust@gmail.com

Перелік тестових питань

Критерії оцінювання

Ситуаційні завдання

 

Опубліковано: 18.08.2021 1530 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Про початок опалювального сезону у громаді
Розпорядження в.о. Хустського міського голови «Про початок опалювального сезону 2025-2026 років на території громади», який стартує сьогодні, 15 жовтня 2025 року. Більш детально про перелік закладів освіти та охорони здоровʼя – у Розпорядженні.     ...
Можливості для підприємців у межах політики «Зроблено в Україні»
У межах урядової політики «Зроблено в Україні» підприємці всіх галузей можуть скористатися різними інструментами фінансової підтримки — грантами, пільговими кредитами та компенсацією відсоткових ставок. Основні програми представили під час чергового «Діалогу влади та бізнесу». Платформа «Зроблено в Україні» наразі об’єднує вісім основних програм: «Доступні кредити 5-7-9%» — пільгове кредитування для бізнесу з можливістю розширення виробництва, модернізації чи запуску нових проєктів; Компенсація вартості… ...
Для ВПО та постраждалих від війни проведуть правопросвітницькі вебінари
Під час серії онлайн-заходів презентують практичні можливості у різних сферах. Учасники також зможуть поставити свої запитання – на них відповідатимуть представники міністерств та Офісу Омбудсмана. Вебінари стартують із 21 жовтня 2025 року та проводитимуться щовівторка та щочетверга з 10:00 до 11:30 до 22 січня 2026 року.  Зареєструватися для участі можна за посиланням: https://forms.gle/DEiMagXSh4pJgqXi7.  Безпосередньо перед… ...
У Нижньому Селищі відбувся турнір із футболу серед юнаків
У неділю, 12 жовтня, на спортивному майданчику Нижньоселищенського ліцею проходив щорічний турнір із футболу серед юнаків, присвячений Дню Захисників та Захисниць України. На урочистому відкритті лунало безліч теплих і щирих вітань на адресу футболістів, які зібралися тут не лише з нашої громади, а й із сусідньої. Учасників турніру привітав в.о. міського голови Василь Губаль, побажав… ...
Починається прийом заявок на державну компенсацію на реконструкцію і будівництво меліоративних систем
8 жовтня в Державному аграрному реєстрі (ДАР) розпочнеться прийом заявок на отримання державної компенсації для організацій водокористувачів (ОВК) та сільгосптоваровиробників, які використовують меліоровані землі. Прийом заявок триватиме до 31 жовтня 2025 року включно. Програма передбачає надання наступної державної підтримки:  Сільгосптоваровиробникам, які використовують меліоровані землі, до 50% витрат. Але не більше 26 500 грн на… ...
«Срібні джерела» об’єднали громаду у спільній справі добра
У ці дні центральна площа міста над Тисою наповнилася особливою атмоcферою тепла, радості й взаємопідтримки. З 10 по 12 жовтня тут проходить традиційний фестиваль меду та вина «Срібні джерела», під час якого триває збір коштів на підтримку 101-ї окремої бригади ТрО. Подія була сповнена особливого тепла та краси, об’єднавши майстрів і підприємців із різних куточків… ...