Хустська міська рада

Управління з питань майна комунальної власності

Хустська міська рада

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

по відбору виконавців земельних торгів відповідно до прийнятого рішення №1833  від 10.02.2020 року Х сесії VII скликання Хустської міської ради:

  Адреса земельної ділянки: Орієнтовна площа, га Цільове призначення земельної ділянки: Умови продажу
1 м. Хуст, по вул. Львівська, б/н , між АЗС «Мавекс» та земельною ділянкою кадастровий номер 2110800000:01:069:0075 0,0450 Для розміщення та експлуатація об’єктів дорожнього сервісу Продаж у власність
2 по вул. Садова, б/н в м. Хуст 0,2640 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови Продаж у власність
3 по вул. Садова, б/н в м. Хуст 0,3770 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови Продаж у власність
4 На майдані Незалежності,б/н в м.Хуст (на розі вул. Соборної України та майдану Незалежності) 0,0234 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови Продаж у власність
5 Діл №1 по вул.І.Франка,б/н , біля торгового комплексу «Зірка» 0,0856 Для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу Продаж права на земельну ділянку
6 Діл №2 по вул.І.Франка,б/н , біля торгового комплексу «Зірка» 0,0404 Для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу Продаж у власність

Умови проведення конкурсу:

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка “На конкурс з відбору виконавців земельних торгів» із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

До підтвердних документів належать:

заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з проведення земельних торгів .

копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента – фізичної особи – підприємця);

згода на обробку персональних даних  (для претендента – фізичної особи – підприємця);

копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента – юридичної особи);

копії кваліфікаційних документів ліцитаторів претендента, яких буде залучено до проведення земельних торгів та підписання протоколу земельних торгів;

інформація про продані лоти: кількість, стартова ціна, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною, строки виконання робіт із землеустрою.

Конкурсні пропозиції претендентів подаються в запечатаному конверті. Приймання заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.

Конкурсний відбір відбудеться 16.03.2020 року в приміщенні Хустської міської ради (за адресою: 90400, Закарпатська область, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27,) в каб. 58 о 10:00, телефон для довідок: +38 (03142) 5-23-91.

 

Про підсумки конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності,

 що відбувся 21.01.2020 року

Переможцем конкурсу на проведення незалежної експертної оцінки майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст:

1) нежитлової будівлі (котельні) площею 411,6 кв.м. по вул.Київська набережна, 2 «К», з метою відчуження майна- приватизація способом викупу;

          2) приміщення готелю «Хуст» площею 1249,7 кв.м. по вул.Р.Шухевича (Поперечна), 2 , з метою відчуження майна – продаж на аукціоні;

          3) нежитлові приміщення площею 56,9 кв.м. в  с. Кіреші по вул. Івана Чендея, 68/І- секція «Г», з метою відчуження майна – продаж на аукціоні

визнано ФОП Когуч Василь Іванович (код РНОКПП 3130320336), юридична адреса: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Щедріна, 36/17.кв.22.

 

Про підсумки конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності,

 що відбувся 19.07.2019 року

1. Переможцем конкурсу на проведення незалежної експертної оцінки майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст – нежитлового приміщення площею 14,8 кв. м по вул. Карпатської Січі, 26 в м. Хуст, визнано ПКП «Консульт» (код ЄДРПОУ 22080413), юридична адреса: 90400, Закарпатська область, м. Хуст, вул. Львівська, буд 145.

Інформація

про проведення 12.10.2018 конкурсу на право оренди

нерухомого майна комунальної власності територіальної громади

міста Хуст, відповідно до рішення  VIII  сесії VII скликання Хустської міської ради №1066 від 27.07.2018 р.

Умови конкурсу на право оренди нерухомого майна територіальної громади м. Хуст.

  1. Назва об’єкта та його місцезнаходження: нежитлової будівлі загальною площею 595,2 кв. м, що знаходиться за адресою: м.Хуст, вул. Пирогова, буд. 27«К».

Стан об’єкта: потребує проведення ремонтних робіт.

Ринкова вартість майна: визначена за незалежною експертною оцінкою затвердженою рішенням виконавчого комітету Хустської міської ради №355 від 22.08.2018 р- 324 000,00 грн.

  • Початковий розмір орендної плати (з врахуванням орендної ставки 15 %) без ПДВ –48 600,00 грн.
  1. Основні умови конкурсу:

– Найбільший запропонований розмір місячної орендної плати за використання об’єкта оренди порівняно з  початковим розміром.

–   Термін оренди – 2 роки 11 місяців.

–  Орендар отримує право  на викуп орендованого об’єкта у відповідності до вимог чинного законодавства України.

  1. Зобов’язання Орендаря:

–  Укласти договір оренди майна.

–  Застрахувати об’єкт оренди на користь орендодавця.

–  Укласти договір оренди землекористування.

–  Компенсувати  витрати,   пов’язані   з підготовкою  об’єкта  до конкурсу.

Переможцем конкурсу визначається Претендент, який запропонував найбільшу орендну плату  при забезпеченні виконання зазначених умов конкурсу.

Для участі в конкурсі учасник  подає на розгляд  конкурсної комісії :

а) юридична особа: заяву про участь у конкурсі, проект договору оренди,     зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу (надається в конверті з надписом  «На конкурс», запечатаному печаткою учасника конкурсу); документи що посвідчують повноваження представника юридичної особи; посвідчені нотаріусом копії установчих документів; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

б) фізична особа – підприємець: заяву про участь у конкурсі;  проект договору оренди,  зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу (надається в конверті з надписом  «На конкурс»); копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу (паспортні дані)  або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Заяви на участь в конкурсі  з пакетами  документів приймаються по 9 жовтня 2018 року за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27( каб.42, тел.  5-23-91.).

Проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна комунальної власності  призначено на 12 жовтня 2018 року об 14.00 год. за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста №27, каб. 58.

..

Інформація

про проведення 12.10 .2018 конкурсу на право оренди

нерухомого майна комунальної власності територіальної громади

міста Хуст, відповідно до рішення  VIII  сесії VII скликання Хустської міської ради №1066 від 27.07.2018 р.

Умови конкурсу на право оренди нерухомого майна територіальної громади м. Хуст.

  1. Назва об’єкта та його місцезнаходження: нежитлове вбудоване приміщення загальною площею 14,8 кв.м, що знаходиться за адресою: м.Хуст, вул. Карпатської Січі, буд. 26.
  • Стан об’єкта: потребує проведення ремонтних робіт.
  • Ринкова вартість майна: визначена за незалежною експертною оцінкою затвердженою рішенням виконавчого комітету Хустської міської ради №354 від 22.08.2018 р- 81 000,00 грн.
  • Початковий розмір орендної плати (з врахуванням орендної ставки 20 %) без ПДВ –16 200,00 грн.
  1. Основні умови конкурсу:

– Найбільший запропонований розмір місячної орендної плати за використання об’єкта оренди порівняно з  початковим розміром.

–   Термін оренди – 2 роки 11 місяців.

–  Орендар отримує право  на викуп орендованого об’єкта у відповідності до вимог чинного законодавства України.

  1. Зобов’язання Орендаря:

–  Укласти договір оренди майна.

–  Застрахувати об’єкт оренди на користь орендодавця.

–  Укласти договір сервітутного землекористування.

–  Компенсувати  витрати,   пов’язані   з підготовкою  об’єкта  до конкурсу.

Переможцем конкурсу визначається Претендент, який запропонував найбільшу орендну плату  при забезпеченні виконання зазначених умов конкурсу.

Для участі в конкурсі учасник  подає на розгляд  конкурсної комісії :

а) юридична особа: заяву про участь у конкурсі, проект договору оренди,     зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу (надається в конверті з надписом  «На конкурс», запечатаному печаткою учасника конкурсу); документи що посвідчують повноваження представника юридичної особи; посвідчені нотаріусом копії установчих документів; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

б) фізична особа – підприємець: заяву про участь у конкурсі;  проект договору оренди,  зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу (надається в конверті з надписом  «На конкурс»); копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу (паспортні дані)  або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Заяви на участь в конкурсі  з пакетами  документів приймаються по 9 жовтня 2018 року за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27( каб.42, тел.  5-23-91.).

Проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна комунальної власності  призначено на 12 жовтня 2018 року о 09.00 год. за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста №27, каб. 58.

Інформаційне повідомлення про аукціонний продаж  майна.

             Згідно  Рішень Виконавчого комітету Хустської міської ради №338, №339 від 11.09.2017 року, №670 від 22.09.2017 року та договору з виконавцем аукціону ТОВ «Бізнес-Консалтинг»

на аукціонні торги виставляється рухоме майно, а саме:

Лот №1:

Колісний транспортний засіб:  автомобіль марки ГАЗ 31029, 1993 року випуску, державний номерний знак 00030 РТ,ідентифікатор  № 053004Р0053348 .

Початкова ціна: 6048 гривень ( шість тисяч сорок вісім гривень), в т.ч. ПДВ (20%) – 1008 гривень.

Лот №2:

Колісний транспортний засіб:  автомобіль марки ВАЗ 2107, 1995 року випуску, державний номерний знак 55513 РТ,ідентифікатор  № ХТА210700S0896156.

Початкова ціна: 4579.20 гривень (чотири тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 20 коп.), в т.ч. ПДВ (20%) – 763.20 гривень.

Згідно Рішення VI сесії VII скликання Хустської міської ради №549 від 20.04.2017 року на аукціонні торги виставляється об’єкт нерухомого майна, а саме:

Лот №3:

 нежитлові вбудовані приміщення загальною площею 21,6 кв.м, що знаходяться в частині будівлі (площею 118,2 кв.м), яка належить до нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст і розміщена за адресою: вул. Івана Чендея (Кірешська) № 68/І в, с. Кіреші.

Початкова ціна : 27230 гривень  ( двадцять сім тисяч двісті тридцять гривень) , в т.ч. ПДВ- 4538.33 гривень.

Приміщення знаходяться в стані незавершених ремонтних робіт. Міжповерхові перекриття – дерев’яні, стіни капітальні цегляні, підлога – цементна, дах – двоскатний із шиферним покриттям. Будівля-одноповерхова, розміщена поруч з об’єктами житлової та громадської забудови, в зоні розвинутої пішохідної та транспортної доступності.

Плата за землю під майном встановлюється на підставі укладеного договору про сервітутне землекористування.

Загальні умови продажу:

– найвища ціна;

– крок аукціону становить 10%.

Подальше використання майна визначає Покупець.

З моменту укладання договору купівлі-продажу майна, Покупець зобов’язаний:

в 10-денний термін:

–  в повному обсязі сплатити ПДВ за придбане майно;

– відшкодувати всі витрати , пов’язані з підготовкою майна до приватизації шляхом аукціону та проведення аукціону згідно наданих рахунків;

у встановлений договором строк:

– сплатити повну вартість майна відповідно до умов укладеного договору-купівлі продажу.

– прийняти об’єкт приватизації по акту приймання-передачі.

У  разі невиконання Покупцем  передбачених  договором купівлі-продажу зобов’язань  щодо  строку  внесення  коштів  у встановленому обсязі, він сплачує на користь місцевого бюджету м. Хуст пеню у розмірі 0,1 відсотка  від суми  не сплачених коштів  за кожний день прострочення платежу.

По Лоту №3:

У відповідності до ст. 93 Земельного кодексу України, з моменту переходу до Покупця права власності на майно, він зобов’язується в 15-ти денний термін оформити право користування земельною ділянкою під майном.

Невиконання Покупцем зазначених умов є підставою для розірвання договору купівлі-продажу майна. При цьому сплачені Покупцем грошові кошти за придбане нерухоме майно не повертаються.

Виконавцем по організації та проведенню аукціону є ТОВ «Бізнес-Консалтинг», його адреса: Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Духновича, 93 (готельний комплекс «Інтурист», офіс ТОВ «Бізнес-Консалтинг»), тел./факс: (03131) 2-23-43.

Аукціон відбудеться за адресою: м. Хуст, вул. 900 річчя Хуста, 27 (малий зал, каб.№58 )

через 20 календарних днів від дати даної публікації в газеті «Вісник Хустщини» за 14.10.2017 року, а саме:  06 листопада 2017 року , час проведення-11.00 годин.  Згідно чинного законодавства прийом заяв закінчується за три  дні до дати проведення аукціону.  При подачі заяви потенційні покупці сплачують окремими платіжними дорученнями: гарантійний внесок в  розмірі 10% від початкової ціни відповідного Лота, реєстраційний збір –17 гривень на розрахунковий рахунок ТОВ «Бізнес-Консалтинг» р/р. №26003024000364 в ПАТ «КомінвестБанк», м.Ужгород, МФО 312248 , код ЄДРПОУ 22073488. Форми заяв та Угоди про умови участі в аукціоні видаються ТОВ «Бізнес-Консалтинг» .

За довідками звертатись з 10.00 год. до 17.00 год. за телефонами:

у м.Му­ка­че­во, Закарпатської області:  (03131) 2-23-43– ТОВ «Бізнес-Консалтинг», моб. тел. 0678117535, 0500793853 – директор ТОВ «Бізнес-Консалтинг» Кобака Георгій Андрійович.

З об’єктами продажу по Лотах №1 та №2  можна ознайомитись в робочі дні з 10 до 17 год. звернувшись за адресою Хустської міської ради: м. Хуст, вул. 900 річчя Хуста, 27 (тел. 5-23-91, каб.43),

по Лоту №3 – за місцем його розташування.

________________________________________________________________________________

Додаток 2

ІНФОРМАЦІЯ Хустскої міської ради

ПРО НАМІР ВИЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАТОРА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ВІДЧУЖЕННЯ МАЙНА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

Характеристика майна, продаж якого здійснюватиметься на аукціоні:
нежитлові вбудовані приміщення загальною площею 21,6 кв.м, що знаходяться в частині будівлі (площею 118,2 кв.м), яка належить до нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст і розміщена за адресою: вул. Івана Чендея (Кірешська) № 68/І в, с. Кіреші.

Будівля-одноповерхова, розміщена поруч з об’єктами житлової та громадської забудови, в зоні розвинутої пішохідної та транспортної доступності. Приміщення, що пропонуються до відчуження, знаходяться в стані незавершених ремонтних робіт. Міжповерхові перекриття – дерев’яні, стіни капітальні цегляні, підлога – цементна, дах – двоскатний із шиферним покриттям.

Більш детальну інформацію щодо складу та стану майна, продаж якого здійснюватиметься на аукціоні, можна отримати в управлінні з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (каб.41, каб.43) за адресою: м. Хуст, вул.900-річчя Хуста,27.

Рухоме майно комунальної власності що знаходиться на балансі виконавчого комітету Хустської міської ради, а саме – транспортні засоби: автомобіль – ВАЗ 2107, 1995 року випуску, державний  номерний знак 55513 РТ та автомобіль  ГАЗ 31029, 1993 року випуску, держаний номерний знак 00030 РТ, зареєстрований за фінансовим управлінням Хустської міської ради.

Організатор аукціону повинен відповідати наступним вимогам:
– бути юридичною особою, зареєстрованою у встановленому законом порядку, що має право здійснювати продаж майна шляхом проведення аукціону;
– мати досвід проведення аукціонів не менше трьох років;
– мати технічні можливості для забезпечення продажу майна шляхом проведення аукціону;
– сума запропонованої організатором аукціону винагороди є найменшою.
Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно замовника.
Для визначення організатора аукціону претендентам необхідно надати наступні документи:
1) заяву про виконання функцій організатора аукціону, із зазначенням відомостей про заявника:
– повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи;
– організаційно-правова форма;
– місцезнаходження юридичної особи, номер телефону та інші засоби зв’язку, а також прізвище, ім’я, по батькові особи, яка уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами і має право вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори;
– пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону.
2) копії установчих та інших документів, відповідно до яких заявник має право проводити аукціони;
3) довідку, підписану керівником юридичної особи, що підтверджує технічні можливості заявника для забезпечення продажу майна шляхом проведення аукціону та перелік проведених заявником аукціонів, для підтвердження його досвіду у цій сфері не менше трьох років.
У разі подання неповного комплекту документів, чи подання документів після встановленого кінцевого терміну, або подання недостовірних відомостей, заява про виконання функцій організатора аукціону залишається без розгляду, про що замовник листом повідомляє заявника.
Кінцевий термін прийняття заяв та документів, що підтверджують відповідність встановленим вимогам юридичних осіб, що виявили намір виступити організатором аукціонів: по 11.08.2017р. включно за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, №27, каб. 41 (Хустська міська рада,   ІІ-й поверх), тел. для довідок : 5-23-91, 5-22-43.

  • Єдина база даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень: http://email.court.gov.ua/search

Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови:

Поділитися