Хустська міська рада

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка»

У відповідності до частини 9 статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Положення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області, затвердженого рішенням виконавчого комітету Хустської міської ради від 21.04.2021 №189, розпорядження Хустського міського голови від 11.05.2021р. №61/02-05 «Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області», протоколу засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області   від 13 травня 2021 року №1, Конкурсна комісія для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області» оголошує конкурс на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області.

 

Найменування підприємства: Комунальне некомерційне підприємство «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області.

 

Юридичне та фактичне місцезнаходження підприємства: 90400; Закарпатська область, м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 57.

 

Основні напрями діяльності підприємства: код КВЕД 86.21 Загальна медична практика; код КВЕД 86.23. Стоматологічна практика.

Комунальне некомерційне підприємство «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області  є амбулаторним закладом охорони здоров’я – комунальним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної/спеціалізованої стоматологічної – медичної допомоги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом.

  

Статут Комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області, затверджено рішенням виконавчого комітету Хустської міської ради від 04.02.2021р. №70 (додається).

 

Структура Комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області включає: апарат управління; господарсько-обслуговуюча частина; медична частина (терапевтичне відділення; рентгенологічний кабінет, відділення стоматології дитячого віку, лікувально-профілактичне відділення; госпрозрахункове ортопедичне відділення); бухгалтерія.

 

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності Комунального некомерційного підприємства «Хустська стоматологічна поліклініка» Хустської міської ради Закарпатської області на 2021 рік складають:

Кошти місцевого бюджету – 274400 грн.

 

Прийом документів для участі у конкурсі буде здійснюватися з 17 травня 2021 року по 15 червня 2021 року включно.

Кінцевий строк подання документів для участі у конкурсі  – 15 червня 2021 року до 17:00 к.ч.

 

Прийом документів для участі у конкурсі здійснюється за адресою: 90400; Закарпатська область, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, приміщення виконавчого комітету Хустської міської ради, I – ий поверх, каб. № 1.

 

Номер телефону для довідок: (03142) 4-37-06; 4-40-67.

 

Адреса електронної пошти для довідок: info@khust-miskrada.gov.ua.

 

Перелік документів, що подаються претендентом для участі у конкурсі:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію;

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094;

7) конкурсну пропозицію не менше 5 – ти сторінок та не більше 15 – ти сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

8) довідку МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10) попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції“ вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094;

11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4 до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Вимоги до претендента: вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра. Загальний стаж роботи не менше 10-ти років або не менше одного року на керівних посадах.

Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров’я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров’я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров’я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров’я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон’юнктуру ринку; порядок  укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв’язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров’я.

Вимоги до конкурсної пропозиції: конкурсна пропозиція має бути не менше 5 та не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі та повинна містити проект плану розвитку підприємства на середньострокову перспективу на п’ять років, в якому передбачаються:

план реформування підприємства протягом одного року;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

Умови оплати праці керівника підприємства із зазначенням істотних умов контракту: умови оплати праці визначаються відповідно до умов контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я, що діє в організаційно-правовій формі казенного або комунального некомерційного підприємства та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством. Типова форма контракту затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019р. №792.

Дата проведення конкурсу:

29 червня 2021 року о 10:00 год. за київським часом – засідання конкурсної комісії із заслуховуванням конкурсних пропозицій учасників конкурсу, проведення із ними співбесіди та здійснення шляхом голосування відбору з числа учасників конкурсу однієї кандидатури – переможця конкурсу.

Місце проведення конкурсу: Закарпатська область, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, приміщення виконавчого комітету Хустської міської ради, ІІІ- ій поверх (малий зал ради, каб. №58).

Опубліковано: 14.05.2021 809 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Відзначили кращих із кращих
Перед початком засідання сесії за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у розвиток місцевого самоврядування, активну громадську позицію, високий професіоналізм та з нагоди Дня місцевого самоврядування Почесні грамоти Закарпатської обласної ради та Хустської міської ради в. о. міського голови вручив депутатам та працівникам органів місцевого самоврядування. Також грамоту обласної ради отримав ювіляр, староста Олександрівського старостинського округу… ...
Різдвяні віншування та колядки лунали перед початком засідання сесії
Сьогоднішнє позачергове засідання міської ради розпочалося по-особливому. Керівника громади та депутатів привітали колядники, які зуміли створити в залі чудову різдвяну атмосферу. Зі щедрою колядою завітав аматорський хор працівників культури КЗ «Хустський міський будинок культури» під керівництвом Заслуженого працівника культури України Івана Мішка та гурт Хустського професійного ліцею «Весела коляда» під керівництвом Заслуженого працівника культури України… ...
На завершальній сесії року прийнято низку важливих рішень
Загалом під час засідання депутати розглянули більше 80 питань. В.о. міського голови Василь Губаль відзвітувався про здійснення державної регуляторної політики Хустською міськрадою та її виконавчим комітетом у сфері господарської діяльності за 2024 рік. У цілому стан реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в місті Хуст визначає стійку тенденцію з упорядкування регуляторних процесів відповідно… ...
Сесія міської ради ухвалила бюджет громади на 2025 рік
Сьогодні, 20 грудня, відбулося останнє у цьому році пленарне засідання сесії Хустської міської ради під головуванням в.о. Хустського міського голови Василя Губаля. На початку пролунав Гімн України та хвилина мовчання на знак пам’яті всіх загиблих на війні. Після ознайомлення з порядком денним депутати перейшли до розгляду питань. Відтак ухвалили найважливіше – бюджет громади на 2025… ...
У Хустську міську раду завітали колядники
З різдвяною колядою під музичний супровід та з найкращими привітаннями до Хустської міської ради завітав сьогодні фольклорний гурт із с. Бороняво, гуртківці КЗПО «Центру дитячої та юнацької творчості «Сузір’я». Тут лунали колядки, щедрівки, побажання всім добра та миру на весь наступний 2025 рік. Дітки щедро засівали зерном на щастя, на здоров’я, мир і добро. В.о.… ...
У Хусті частково розчистили русло малої річки Млинівка
Розчищення русла малої річки Млинівка (Млиновиця) в м. Хуст проводилося днями на більш проблематичних ділянках, де було значне засмічення та замулення. Відповідні роботи виконувалися на вул. Чорновола (Чайковського) та Благовісна. До слова, розчищення малої річки є важливою частиною природоохоронних заходів, спрямованих на відновлення водних екосистем. Завдяки комунальним службам міської ради русло вдалося привести до належного… ...