Хустська міська рада

Навчаються вчителі фізичної культури

Як  поліпшити фізичну підготовку школярів, їх рухову активність, підвищити інтерес до уроку фізичної культури, зробити урок цікавим і корисним  –  саме такі питання були поставлені перед  учителями фізичної культури міста на семінарі-практикумі, що відбувся 7 грудня в Хустській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2.

У роботі семінару взяли участь  Пригара О.В., спеціаліст управління освіти, релігій та у справах  національностей Хустського міськвиконкому та вчителі фізичної культури шкіл міста.

Учасники семінару були присутні на уроці фізичної культури у 7 – Б класі з теми «Акробатика. Перекладина. Колода. Стрибок через «козла» (вчитель Роман М.А.), спостерігали за спортивними  змаганнями «Олімпійське лелеченя» для учнів 4-х класів (учитель Раковці Є.Й.), ознайомилися з методикою проведення уроку футболу у 5-му класі (вчитель Герасименко С.О.).  Педагоги  продемонстрували досконале володіння методикою викладання  предмета,  на уроках поєднували та вміло використовували різні форми й   методи навчання,  зробили заняття цікавими і корисними для учнів.

З великим інтересом вчителі  фізичної культури міста заслухали виступи гостей семінару. Так Оксана Вікторівна акцентувала увагу на організаційно-методичних вимогах до підготовки та проведення інноваційного уроку фізичної культури. Значну увагу потрібно приділяти підвищенню інтересу учнів до уроків фізичної культури. Керівник міського методичного об’єднання вчителів фізичної культури Матей Ю.В. зауважив, що  для цього кожен урок потрібно зробити цікавим. Це формуватиме позитивне ставлення школярів до занять фізкультурою, що є однією з важливих умов їх ефективності. Вчителям варто цілеспрямовано включати в уроки відомості з історії фізичної культури і спорту; широко застосовувати колове тренування, ігрові та інші методи організації діяльності учнів на уроці; проводити інтегровані уроки, уроки-свята, уроки-забави, уроки –змагання, практикувати виконання фізичних вправ під музичний супровід; створювати ситуації успіху, позитивного емоційного настрою під час занять фізичними вправами; використовувати інформаційно-комп’ютерні технології, застосовувати інноваційні методи навчання; стимулювати навчальну діяльність учнів оцінками не лише за виконання контрольних нормативів, а за старанність, динаміку результативності, техніку виконання фізичних вправ, активну участь у спортивно-масових заходах тощо. Все це призведе до того, що більшість учнів залюбки відвідуватимуть уроки фізкультури, будуть рухливими і здоровими.

По завершенню семінару вчителі обмінялися досвідом роботи, виробили методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій на уроках фізичної культури, як головного чинника підвищення  рухової активності школярів, зміцнення їх здоровя та вироблення в них стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом і щиро подякували   Пригарі О.В. за цінні поради та кваліфіковану, змістовну методичну допомогу.

Поділитися