ДИРЕКТОР
Босий-Мірявець Валентин Федорович
Графік прийому громадян:
Вт.: 14:00— 17:00
Чт.: 09:00— 13:00
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА
Кепша Олеся Василівна
Графік прийому громадян:
Вт.: 08:00— 12:00
Чт.: 13:00— 16:00
Відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання
Завідувач відділення – Гаврило Іванна Миколаївна
Відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/ проживання Центру надання соціальних послуг утворюється для обслуговуван ня не менш як 10 і не більш як 50 громадян, до якого на постійне або тимчасове проживання приймаються:
♦ на повне державне утримання, особи з інвалідністю І групи, громадяни по хилого віку, особи з інвалідністю ІІ-ІП група середньо місячний сукупний до хід яких становить менше двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб, які відповідно до висновку лікарсько-консультаційної комісії закладу охорони здоров’я за станом здоров’я не здатні до самообслуговування, потре бують постійного стороннього догляду та допомоги, стаціонарного догляду, соціально-побутових, соціально-медичних та інших соціальних послуг;
♦ за диференційовану плату приймаються громадяни похилого віку, особи з ін валідністю ІІ-ІП груп, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми, але не перевищує чотирьох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб, влаштовуються до відділення та отримують соціальні послуги за умов оплати;
♦ за наявності вільних місць до відділення можуть прийматися громадяни по хилого віку,особи з інвалідністю, у яких є особи, які повинні забезпечувати їм догляд і допомогу за договором довічного утримання ,спадковим договором, за умови оплати послуг згідно розрахунку вартості платної соціальної послу ги «Стаціонарний догляд».
У відділенні надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання підопічні забезпечуються:
♦ житловим приміщенням для проживання (перебування) та комунальними по слугами;
♦ предметами, матеріалами, м’яким і твердим інвентарем (одягом, взуттям, по стільною білизною, засобами особистої гігієни, столовим посудом);
♦ раціональним не менш як чотириразовим харчуванням;
♦ лікарськими засобами, технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення у порядку, встановленому законодавством.
Відділення соціальної роботи
Завідувач відділення – Петечел Світлана Василівна
У відділенні соціальної роботи надаються соціальні послуги згідно з пере ліком соціальних послуг, що надаються особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати та затвердженими дер жавними стандартами, а саме:
♦ послуга соціальної адаптації;
♦ послуга соціальної інтеграції та реінтеграції;
♦ послуга соціальної реабілітації;
♦ надання притулку;
♦ кризове та екстрене втручання;
♦ інформування;
♦ консультування;
♦ соціальний супровід;
♦ представництво інтересів;
♦ посередництво (медіація);
♦ соціальна профілактика.
Основними завданнями відділення є:
♦ виявлення отримувачів соціальних послуг та ведення їх обліку (реєстру), за безпечення якісного надання соціальних послуг, в т.ч. сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
♦ проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей, дітей та молоді;
♦ здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах;
♦ організація здійснення наставництва над дитиною, яка проживає у закладах для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, іншому закладі для дітей;
♦ забезпечення взаємодії із структурними підрозділами Хустської ОТГ, підпри ємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу тери торіальної громади до проведення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю.
Відділення надання соціальних послуг в умовах денного перебування та натурально-грошової допомоги
Завідувач відділення – Рущак Оксана Василівна
Відділення денного перебування, відповідно до Державного станда рту соціальної адаптації, затвердженого Наказом Міністерства соціаль ної політики України від 18.05.2015 № 514 надає послугу соціальна адаптація для громадян похилого віку та особам з обмеженими можли востями, які потребують соціально-побутової та психологічної адапта ції, підтримки їх здоров’я, соціальної незалежності, сприяння розвитку різнобічних інтересів, організації дозвілля.
Послугу натуральної допомоги отримують громадяни похилого віку, особи з інвалідністю та громадяни, які перебувають у складній життє вій ситуації у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в Державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, осіб похилого віку, дітей з інвалідністю.
Виходячи з можливостей, наявної фінансової та матеріально- технічної бази відділення безоплатно забезпечує громадян одягом, взуттям, іншими предметами першої потреби, продовольчими та про мисловими товарами, організовує надання швацьких, перукарських послуг.
Відділення соціальних послуг за місцем проживання
Завідувач відділення – Соболь – Лавренко Анжеліка Павлівна
Відділення створене для надання соціальних послуг громадян за місцем проживання/перебування, які не здатні до самообслу говування, у зв’язку з частковою втратою рухової активності (мають III, IV та V групу рухової активності) і потребують сто ронньої допомоги в домашніх умовах згідно з медичним висно віком, а саме:
1. громадян похилого віку;
2. інвалідів (які досягай 18-річного віку), крім інвалідів унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворю вання, які отримують соціальну допомогу на постійний сто ронній догляд, побутове та спеціальне медичне обслуговування відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове держав не соціальне страхування від нещасного випадку на виробницт ві та професійного захворювання, які спричинили втрату пра цездатності
3. хворих (з числа одиноких осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири мі сяці).