Хустська міська рада

Звіт Центру надання адміністративних послуг Хустської ТГ

31 травня 2024 року сесією Хустської міської ради було прийнято рішення “Про внесення змін у структуру, штат та чисельність виконавчих органів Хустської міської ради”. Відтак 25 штатних одиниць відділу ЦНАПу виконавчого комітету Хустської міської ради та 12 штатних одиниць відділу державної реєстрації виконавчого комітету Хустської міської ради вивільнено (разом 37 штатних одиниць, 1 штатна одиниця переведена). Натомість утворено управління ЦНАПу чисельністю 25 штатних одиниць, у складі якого 2 відділи:

– відділ паспортних та сервісних послуг;

– відділ державної реєстрації.

Утворено 5 віддалених робочих місць адміністраторів у населених пунктах: с. Іза; с. Сокирниця; с. Рокосово; с. Нижнє Селище; с. Липча. 2.

Делеговані робочі місця УСЗН. До роботи у Центрі залучені посадові особи управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради, а саме 3 робочі місця, де здійснюється прийом громадян із питань соціального захисту населення. Таким чином громадяни можуть отримати всі необхідні послуги в одному приміщенні.

Комплексна адміністративна послуга “Ветеран”

З початку травня у ЦЕНТРІ запрацював адмінсервіс “ВЕТЕРАН”. Ветерани війни, члени їхніх сімей та родини загиблих воїнів можуть швидко та якісно отримувати адміністративні послуги у форматі “єдиного вікна”. Найактуальніші послуги адміністративного сервісу “ВЕТЕРАН”:

– встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки);

– встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки); – встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення; – призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва).

 

Послуги

Загальна кількість адміністративних послуг – 208; З них послуг:

– обласної держадміністрації – 4;

– суб’єктом яких є Хустська міська рада – 92:

– послуг, визначених розпорядженням КМУ від 16.05.2024 № 523 – 176;

– послуг соціального характеру – 23.

 

З початку року надано послуг 4888:

– суб’єктом надання яких є Хустська міська рада – 3067;

– послуги, пов’язані з державною реєстрацією нерухомого майна – 475;

– послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їхніх сімей, визначені розпорядженням КМУ від 16.05.2014 – 37;

– послуги з реєстрації місця проживання – 1258;

– паспортні послуги – 844;

– послуги соціального характеру – 313;

– послуги ДЗК – 883.

 

Оновлене обладнання та встановлення системи кондиціювання

Оновлено 10 робочих станцій, відремонтовано 5 безперебійних джерел живлення, придбано 1 багатофункціональний пристрій (принтер вартістю близько 4 тис. грн.) та встановлено систему кондиціювання (2 кондиціонери).

На сторінці у Фейсбуці постійно публікується актуальна інформація щодо адміністративних послуг та роботи ЦНАПу.

Опубліковано: 31.07.2024 939 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Чергові рішення виконкому Хустської міської ради
У вівторок, 18 листопада, в.о. Хустського міського голови Василь Губаль провів чергове засідання виконавчого комітету міської ради. Участь у роботі взяли також заступники міського голови Василь Калин, Павло Тесличко та керуюча справами Марина Сарай. Вшанувавши пам’ять Захисників та Захисниць, які віддали своє життя за Україну, перейшли до порядку денного, який складався із понад 30 питань.… ...
У селі Іза запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи через повторний спалах вірусного гепатиту А
17 листопада 2025 року відбулося позапланове засідання Хустської міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, на якому розглянуто епідемічну ситуацію щодо поширення вірусного гепатиту А у с. Іза. За результатами доповідей медичних установ та контролюючих органів встановлено: незважаючи на комплекс протиепідемічних заходів, у селі зареєстровано повторний спалах захворювання серед здобувачів освіти, що потребує… ...
Напередодні чергової сесії засідали постійні депутатські комісії
Минулого тижня відбулися засідання постійних депутатських комісій, під час яких депутати розглянули всі питання порядку денного та рекомендували їх до розгляду на засіданні чергової сесії, запланованої на 27 листопада. Робота постійних комісій — це важливий етап у прийнятті зважених і ефективних рішень для розвитку Хустської громади. Більше про хід засідання – у відеозаписі на офіційному… ...
Порядок використання коштів обласного бюджету у 2025 році, передбачених на виконання програм підтримки аграрного сектору
Повідомляємо про затвердження Порядків використання коштів обласного бюджету у 2025 році, передбачених на виконання програм підтримки аграрного сектору: Розпорядження голови обласної державної адміністрації №632 від 11.09.2025 Затверджено Порядок використання коштів на виконання Програми розвитку і підтримки тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції в області на 2021–2025 роки. Розпорядження голови обласної державної адміністрації №633 від 11.09.2025 Затверджено… ...
Позачергове засідання виконкому
Сьогодні, 14 листопада, в.о. Хустського міського голови Василь Губаль провів позачергове засідання виконавчого комітету. Участь у роботі взяв заступник міського голови Василь Калин та керуюча справами Марина Сарай. Розпочалося засідання із вшанування хвилиною мовчання пам’яті всіх, хто загинув у боротьбі за волю, свободу й незалежність України. Після члени виконкому розглянули два питання порядку денного, що… ...
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення виконавчого комітету Хустської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та функціонування тимчасових споруд, терміналів та іншого обладнання для провадження підприємницької діяльності на території Хустської міської територіальної громади» Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160-IV… ...