Хустська міська рада

Звіт Центру надання адміністративних послуг Хустської ТГ

31 травня 2024 року сесією Хустської міської ради було прийнято рішення “Про внесення змін у структуру, штат та чисельність виконавчих органів Хустської міської ради”. Відтак 25 штатних одиниць відділу ЦНАПу виконавчого комітету Хустської міської ради та 12 штатних одиниць відділу державної реєстрації виконавчого комітету Хустської міської ради вивільнено (разом 37 штатних одиниць, 1 штатна одиниця переведена). Натомість утворено управління ЦНАПу чисельністю 25 штатних одиниць, у складі якого 2 відділи:

– відділ паспортних та сервісних послуг;

– відділ державної реєстрації.

Утворено 5 віддалених робочих місць адміністраторів у населених пунктах: с. Іза; с. Сокирниця; с. Рокосово; с. Нижнє Селище; с. Липча. 2.

Делеговані робочі місця УСЗН. До роботи у Центрі залучені посадові особи управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради, а саме 3 робочі місця, де здійснюється прийом громадян із питань соціального захисту населення. Таким чином громадяни можуть отримати всі необхідні послуги в одному приміщенні.

Комплексна адміністративна послуга “Ветеран”

З початку травня у ЦЕНТРІ запрацював адмінсервіс “ВЕТЕРАН”. Ветерани війни, члени їхніх сімей та родини загиблих воїнів можуть швидко та якісно отримувати адміністративні послуги у форматі “єдиного вікна”. Найактуальніші послуги адміністративного сервісу “ВЕТЕРАН”:

– встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки);

– встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки); – встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення; – призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва).

 

Послуги

Загальна кількість адміністративних послуг – 208; З них послуг:

– обласної держадміністрації – 4;

– суб’єктом яких є Хустська міська рада – 92:

– послуг, визначених розпорядженням КМУ від 16.05.2024 № 523 – 176;

– послуг соціального характеру – 23.

 

З початку року надано послуг 4888:

– суб’єктом надання яких є Хустська міська рада – 3067;

– послуги, пов’язані з державною реєстрацією нерухомого майна – 475;

– послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їхніх сімей, визначені розпорядженням КМУ від 16.05.2014 – 37;

– послуги з реєстрації місця проживання – 1258;

– паспортні послуги – 844;

– послуги соціального характеру – 313;

– послуги ДЗК – 883.

 

Оновлене обладнання та встановлення системи кондиціювання

Оновлено 10 робочих станцій, відремонтовано 5 безперебійних джерел живлення, придбано 1 багатофункціональний пристрій (принтер вартістю близько 4 тис. грн.) та встановлено систему кондиціювання (2 кондиціонери).

На сторінці у Фейсбуці постійно публікується актуальна інформація щодо адміністративних послуг та роботи ЦНАПу.

Опубліковано: 31.07.2024 663 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

У Хусті змагалися юні важкоатлети
Свою силу та міць у віковій категорії від 13 до 15 років показали юнаки Хустської громади у відкритому турнірі з важкої атлетики, який проходив 21 грудня в межах спортивної бази «Богатир», що в місті Хуст. Організатори заходу – управління культури, молоді та спорту міської ради та Федерація важкої атлетики в Закарпатській області. Спортсмени показали відмінні… ...
Долучись до бригади – стань частиною 46 окремої аеромобільної бригади
Маєш силу, витривалість і бажання змінити хід історії? Стань частиною 46 окремої аеромобільної бригади – підрозділу, який бореться за свободу України на найгарячіших напрямках. Чому обирають 46 ОАеМБр?▪️ Сучасне озброєння, засоби зв’язку та індивідуального захисту. ▪️ Професійна підготовка та навчання сучасним стандартам ведення війни. ▪️ Командний дух, взаємодопомога та підтримка. ▪️ Надійний тил – від… ...
Відзначили кращих із кращих
Перед початком засідання сесії за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у розвиток місцевого самоврядування, активну громадську позицію, високий професіоналізм та з нагоди Дня місцевого самоврядування Почесні грамоти Закарпатської обласної ради та Хустської міської ради в. о. міського голови вручив депутатам та працівникам органів місцевого самоврядування. Також грамоту обласної ради отримав ювіляр, староста Олександрівського старостинського округу… ...
Різдвяні віншування та колядки лунали перед початком засідання сесії
Сьогоднішнє позачергове засідання міської ради розпочалося по-особливому. Керівника громади та депутатів привітали колядники, які зуміли створити в залі чудову різдвяну атмосферу. Зі щедрою колядою завітав аматорський хор працівників культури КЗ «Хустський міський будинок культури» під керівництвом Заслуженого працівника культури України Івана Мішка та гурт Хустського професійного ліцею «Весела коляда» під керівництвом Заслуженого працівника культури України… ...
На завершальній сесії року прийнято низку важливих рішень
Загалом під час засідання депутати розглянули більше 80 питань. В.о. міського голови Василь Губаль відзвітувався про здійснення державної регуляторної політики Хустською міськрадою та її виконавчим комітетом у сфері господарської діяльності за 2024 рік. У цілому стан реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в місті Хуст визначає стійку тенденцію з упорядкування регуляторних процесів відповідно… ...
Сесія міської ради ухвалила бюджет громади на 2025 рік
Сьогодні, 20 грудня, відбулося останнє у цьому році пленарне засідання сесії Хустської міської ради під головуванням в.о. Хустського міського голови Василя Губаля. На початку пролунав Гімн України та хвилина мовчання на знак пам’яті всіх загиблих на війні. Після ознайомлення з порядком денним депутати перейшли до розгляду питань. Відтак ухвалили найважливіше – бюджет громади на 2025… ...