Засідання виконавчого комітету ради: розглянуто низку питань щодо забезпечення життєдіяльності громади (ФОТО)
Сьогодні, 17 березня, відбулось засідання виконкому, яке провели заступник міського голови Іван Фетько та керуюча справами виконавчого комітету міської ради Генрієтта Маханець. Під час засідання було розглянуто низку питань щодо забезпечення життєдіяльності громади, зокрема ухвалено рішення, що стосувались захисту прав дітей, благоустрою, ремонтів та комунальної сфери, майнових питань тощо.
Власне, стартували члени виконкому із бюджетних питань, зокрема йшлося про надання права фінансовому управлінню на укладання договору з отримання позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету Хустської міської територіальної громади, пов`язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду. Опісля перейшли до майнових, відтак затвердили висновок про вартість об’єкта оцінки нерухомого майна з метою визначення вартості об’єкта для передачі майна в оренду. Також говорили про намір передачі майна в оренду та затвердження Переліку першого типу об’єктів комунальної власності Хустської міської територіальної громади і дострокове розірвання договору оренди нежитлового приміщення у Данилові від 01.09.2020 року . Крім того, у ході засідання затверджені робочі проєкти «Капітальний ремонт даху ДНЗ №7, по вул. Небесної Сотні 18, в м. Хуст, Закарпатської області. Коригування», «Реконструкція нежитлової будівлі під харчоблок ДНЗ № 8 по вул. Августина Волошина, №15 в м.Хуст, Закарпатської області. (Коригування)», «Реконструкція частини будівлі літера «А» Липовецького ЗЗСО І-ІІІ ст. в селі Липовець, вул. Шевченка, 1 Хустської міської ради Закарпатської області під структурний підрозділ ЗДО. Коригування», а також проєктно-кошторисної документації «Реконструкція дороги до пам’ятки архітектури національного значення «Руїни Хустського Замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста. Коригування». Стосовно останнього, то загальна кошторисна вартість проєкту 29750,994 тис. грн., у тому числі БР – 23285,584 тис. грн., інші витрати – 5767,252 тис. грн., устаткування – 698,158 тис. грн..
Освітні питання продовжились приведенням у відповідність до Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів штатного розпису Кошелівського ЗДО (ясел-садка) Хустської міської ради, режимом роботи окремих закладів дошкільної освіти, зокрема це стосується Хустського навчально-виховного комплексу №1 Хустської міської ради Закарпатської області та встановлення для дошкільних груп 10,5 годинний режим роботи при 5-денному робочому тижні, а також відновленням освітнього процесу в групах раннього віку закладів дошкільної освіти/дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти Хустської міської територіальної громади, за умови дотримання визначеної потужності відповідних укриттів для учасників освітнього процесу як споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів, погоджених відповідними актами. Крім того, мова йшла про надання 100% пільги з оплати за харчування на 2023 рік дітям багатодітної місцевої родини, які є учнями/вихованцями Кірешської ПШ та Хустської ЗОШ І-ІІІст. №4 Хустської міської ради.
Окремо було обговорено членами виконкому та підтримано рішення, що стосувалося надання дозволу протоієрею декану Хустського деканату Олександру Кедику на проведення хресної дороги. Та щодо затвердження Правил проведення земляних робіт на території Хустської МТГ.
Низка соціальних питань також знайшла підтримку серед членів виконавчого комітету ради, що відрадно.
Насамкінець, погоджено вартість розрахунку ритуальних послуг на проведення поховання для МКП «Бюро ритуальних послуг», призначено помічників, надано матеріальну допомогу потребуючим місцевим жителям та присвоєно ряд поштових адрес. Крім того, йшлося на засіданні виконкому про погодження введення додаткових штатних одиниць до штатного розпису Комунального некомерційного підприємства «Хустська центральна лікарня імені Віцинського Остапа Петровича» та про погодження змін умов оплати праці цьому ж підприємтву.
Пресслужба Хустської міської ради
Опубліковано: 17.03.2023 945 Переглядів