Хустська міська рада

Єдина екологічна платформа “ЕкоСистема”

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 22.08.2024 р.

Реєстраційний номер справи в Єдиному реєстрі № 22-08-8760-24

Замовник: виконавчий комітет Хустської міської ради.

1. Назва документа державного планування:
«Детальний план території з метою визначення планувальної організації просторової композиції і параметрів забудови земельної ділянки в м. Хуст, вул. Львівська, № 239 Е, Хустського району, Закарпатської області».

2. Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими
документами державного планування «Детальний план території з метою визначення планувальної організації просторової композиції і параметрів забудови земельної ділянки в м. Хуст, вул. Львівська, № 239 Е, Хустського району, Закарпатської області» розроблено відповідно до п.42 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ст. 8, 16, 19, та 24 Закону України (Про регулювання містобудівної
діяльності) рішення №1628 четвертої сесії VІII скликання Хустської міської ради від 31 жовтня 2023 року «Про розроблення детального плану».

Основна мета детального плану території – визначення планувально – просторової організації території при будівництві та обслуговуванні багатоквартирного житлового будинку зі зблокованими секціями та стилобатною частиною.

Поверховість даних будівель становить від 8 до 5 поверхів. Проект розроблено у відповідності до вимог: Закону України «Про основи містобудування», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Державних санітарних правил забудови населених
пунктів», державних будівельних норм ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні» ДБН Б.2.2-12:2019, «Планування і забудова територій», ДБН В.2.3-4:2018 «Вулиці і дороги», Земельного кодексу України.

3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Територія розробки даного детального плану розташована на півночі міста Хуст поруч з виїздом до об’їзної дороги та має вдалий транспортний потенціал. Згідно з містобудівною документацією найвищого рівня на території детального плану не розміщені об’єкти державних та регіональних інтересів.

На території детального плану розташований об’єкт місцевих інтересів, а саме гіпермаркет «Епіцентр». На суміжних територіях також розташовані наступні об’єкти – автомобільна заправка, супермаркет «Silverland», транспортна розв’язка та виїзд на об’їзну дорогу. Детальним планом території заплановано нове будівництво багатоквартирного житлового будинку зі зблокованими секціями та стилобатною частиною. Даний об’єкт не відноситься до об’єктів державних та регіональних інтересів. Відповідно до частини першої статті 3
Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінці впливу на довкілля не підлягає діяльність, прямо не передбачена частинами другою і третьою цієї статті.

4. Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення
а) для довкілля: В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації детального плану території, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля: ґрунти; атмосферне повітря; водні ресурси; стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок); кліматичні фактори; у тому числі для здоров’я населення. Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки на здоров’я населення від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території.
б) для територій з природоохоронним статусом Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на територій з природоохоронним статусом. в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я
населення – відсутні;
5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено
1. Альтернатива 1 «Нульовий сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування. 2. Альтернатива 2 «Альтернатива, що розглядається в проєкті МД» – реалізація та впровадження проєктних рішень ДПТ. 3. Альтернатива 3
«Альтернатива, запропонована у звіті про СЕО» – врахування пропозицій звіту про СЕО в проєкті ДПТ.
Оцінка ефективності вказаних альтернативних варіантів буде відображена у звіті про стратегічну екологічну оцінку.
6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки. Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища. Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи
прогнозування. Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля; статистичну інформацію; інформація, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДДП дані моніторингу стану довкілля; інша доступна інформація.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування. Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров’я населення передбачити наступні заходи: проведення комплексного благоустрою території, збереження зелених насаджень та озеленення території, заходи щодо забезпечення належного поводження з твердими побутовими відходами, заходи по зменшенню викидів в атмосферу від систем опалення будівель. Заходи щодо пожежної безпеки. Проектування провести з дотриманням пожежних відстаней.
На проектованій території забороняється розведення вогнищ, спалювання відходів. Передбачити захисні заходи цивільного захисту, в разі необхідності передбачити будівництво захисних споруд для населення на проектованій території. Під час небезпеки передбачити варіанти евакуації мешканців з запланованих об’єктів.
8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку. Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Пропонується така структура Звіту із СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;
2) характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
3) характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами
досліджень);
4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа
державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;
6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності – 50-100
років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;
7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;
8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);
9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;
10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);
11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1- 10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.
9. Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання Відділ містобудування та архітектури Хустської міської ради, каб. 39, м.
Хуст, вул. 900 – річчя Хуста, буд. 27. arch_xustmvk@ukr.net. Відповідальна особа: Орос Василь
Васильович,orosarh@ukr.net

10. Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягу СЕО: інтернет ресурс стрічка новин на сайті Хустської міської ради https://khustmiskrada.gov.ua/category/news/ від . . 2024 р. інтернет ресурс стрічка
новин на сайті Хустської міської ради https://khustmiskrada.gov.ua/category/news/ від 22.08.2024 р. від 22.08.2024

Замовник/Уповноважена особа замовника:
виконавчий комітет Хустської міської ради/КОВАЧ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Опубліковано: 22.08.2024 304 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

До уваги підприємців громади
У четвер, 6 лютого, відбудеться чергова онлайн-зустріч «Діалог влади і бізнесу», в рамках запроваджених щотижневих онлайн-зустрічей (щочетверга з 15.00 до 17.00), відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації від 06.02.2024 № 260 «Про запровадження формату онлайн зустрічей «Діалог влади і бізнесу». Тема чергової онлайн-зустрічі: «Як залучити 50 000 євро грантового фінансування… ...
Надання відомостей з ЄДРВВ членам сімей полонених та зниклих безвісти ветеранів війни
Відомості з ЄДРВВ у формі витягу надаються центрами надання адміністративних послуг незалежно від місця реєстрації/проживання (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”). Кому надаються відомості з ЄДРВВ: чоловіку/дружині; непрацездатним батькам; законному представнику дитини (до 18 років); неодруженим повнолітнім дітям, визнаним особами з інвалідністю з дитинства I та II… ...
Виплата пільг на житлово-комунальні послуги членам сімей полонених та зниклих безвісти
Відповідно до Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373, виплата проводиться органами Пенсійного фонду України. Якщо пільговик (ветеран війни, особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалий учасник Революції Гідності, член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни або… ...
Пільги, гарантії для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, захоплені в полон або заручниками, інтерновані у нейтральних державах
Члени сімей військовослужбовців, які пропали безвісти під час проходження військової служби мають право користуватися пільгами, гарантіями та компенсаціями, встановлені для таких осіб Законом України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей”. Підставою для видачі посвідчення є: витяг із наказу про виключення військовослужбовця із списків особового складу у зв’язку із смертю, визнанням його… ...
Пенсійне забезпечення для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, захоплені в полон або заручниками, інтерновані у нейтральних державах
Члени сімей військовослужбовців, які зникли безвісті мають право оформити пенсію по втраті годувальника. Відповідно до статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається непрацездатним членам сім’ї особи, якій відповідно до Закону України “Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин” надано правовий статус особи, зниклої безвісти… ...
Виплата грошового забезпечення для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, захоплені в полон або заручниками, інтерновані у нейтральних державах
Відповідно до пункту 6 статті 9 Закону України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей” за військовослужбовцями, захопленими в полон або заручниками, а також інтернованими в нейтральних державах або безвісно відсутніми, зберігаються виплати в розмірі посадового окладу за останнім місцем служби, окладу за військовим званням, надбавки за вислугу років, інших щомісячних додаткових… ...