Хустська міська рада

Який алгоритм дій подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації через вебпортал ДПС?

Для подання Декларації через вебпортал ДПС фізичній особі необхідно:

1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Вхід до приватної частини Електронного кабiнету через офіційний вебпортал ДПС ініціюється користувачем кнопкою «Вхід» у правому кутку верхньої горизонтальної навігаційної панелі.
При цьому доступ до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).
Інформація щодо порядку отримання КЕП у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) розміщена на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням: Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО».
Для входу до приватної частини Електронного кабiнету користувачу необхідно в полі «Оберіть АЦСК» обрати АЦСК, що сертифікував цей ключ, відкрити файл ключа кнопкою «Обрати», ввести пароль ключа у полі «Пароль захисту ключа», та натиснути кнопку «Зчитати». Кнопка «Увійти» активується після зчитування даних сертифікату ключа;

2. Обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Одноразова (спеціальна) добровільна декларація» та натиснути кнопку «Створити»;

3. У запропонованій формі Декларації персональні дані підтягуються автоматично, але їх потрібно перевірити, та у разі наявності в таких даних помилок – виправити їх;

4. Заповнити необхідні розділи та поля Декларації. При цьому для заповнення інформації щодо вартості активів у розд. III – IX Декларації необхідно скористатися кнопкою « »;

5. Після того, як всі дані внесені, зберегти Декларацію шляхом натискання кнопок «Зберегти» та «Закрити»;

6. Виділити рядок із створеною Декларацією, натиснути кнопку «Підписати» та підписати за допомогою КЕП (у спливаючому вікні здійснити дії аналогічно для входу до приватної частини Електронного кабінету) натиснути «Підписати»;

7. Виділити рядок із підписаною Декларацією та натиснути кнопку «Відправити».

Слід зазначити, що переглянути відправлену Декларацію можливо в меню «Перегляд звітності» розд. «Додатково» Електронного кабінету.

Для приєднання до Декларації сканованих копій документів, що підтверджують витрати на придбання активів, необхідно в кінці Декларації проставити позначку «відмітка про наявність додатків» та у розділі «Додатки» заповнити поля щодо основних реквізитів документів, що додаються. При цьому кожен документ має бути збережений в окремому додатку. Для збереження сканованого документа необхідно натиснути кнопку «Зберегти».

 

За матеріалами Хустської ДПІ ГУ ДПС

у Закарпатській області

Опубліковано: 05.08.2022 943 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Чергові рішення виконкому Хустської міської ради
У вівторок, 18 листопада, в.о. Хустського міського голови Василь Губаль провів чергове засідання виконавчого комітету міської ради. Участь у роботі взяли також заступники міського голови Василь Калин, Павло Тесличко та керуюча справами Марина Сарай. Вшанувавши пам’ять Захисників та Захисниць, які віддали своє життя за Україну, перейшли до порядку денного, який складався із понад 30 питань.… ...
У селі Іза запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи через повторний спалах вірусного гепатиту А
17 листопада 2025 року відбулося позапланове засідання Хустської міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, на якому розглянуто епідемічну ситуацію щодо поширення вірусного гепатиту А у с. Іза. За результатами доповідей медичних установ та контролюючих органів встановлено: незважаючи на комплекс протиепідемічних заходів, у селі зареєстровано повторний спалах захворювання серед здобувачів освіти, що потребує… ...
Напередодні чергової сесії засідали постійні депутатські комісії
Минулого тижня відбулися засідання постійних депутатських комісій, під час яких депутати розглянули всі питання порядку денного та рекомендували їх до розгляду на засіданні чергової сесії, запланованої на 27 листопада. Робота постійних комісій — це важливий етап у прийнятті зважених і ефективних рішень для розвитку Хустської громади. Більше про хід засідання – у відеозаписі на офіційному… ...
Порядок використання коштів обласного бюджету у 2025 році, передбачених на виконання програм підтримки аграрного сектору
Повідомляємо про затвердження Порядків використання коштів обласного бюджету у 2025 році, передбачених на виконання програм підтримки аграрного сектору: Розпорядження голови обласної державної адміністрації №632 від 11.09.2025 Затверджено Порядок використання коштів на виконання Програми розвитку і підтримки тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції в області на 2021–2025 роки. Розпорядження голови обласної державної адміністрації №633 від 11.09.2025 Затверджено… ...
Позачергове засідання виконкому
Сьогодні, 14 листопада, в.о. Хустського міського голови Василь Губаль провів позачергове засідання виконавчого комітету. Участь у роботі взяв заступник міського голови Василь Калин та керуюча справами Марина Сарай. Розпочалося засідання із вшанування хвилиною мовчання пам’яті всіх, хто загинув у боротьбі за волю, свободу й незалежність України. Після члени виконкому розглянули два питання порядку денного, що… ...
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення виконавчого комітету Хустської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та функціонування тимчасових споруд, терміналів та іншого обладнання для провадження підприємницької діяльності на території Хустської міської територіальної громади» Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160-IV… ...