Хустська міська рада

Як отримати безкоштовні електронні ключі?

З кожним днем сучасний світ переконується в ефективності та комфортності електронних сервісів. Для зручності платників працюють електронні сервіси Державної фіскальної служби. Вже декілька років платники можуть звітувати, забувши про паперову бюрократію та черги, оминаючи похід до контролюючого органу, – в електронному вигляді за допомогою особистих ключів електронного цифрового підпису.
Для отримання особистого ключа з ЕЦП достатньо звернутися в будь-яке, незалежно від місця реєстрації, місця ведення підприємницької діяльності, представництво Акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК) з необхідним пакетом документів. Увесь процес ідентифікації заявника, генерації ЕЦП та видачі особистих ключів займає не більше 15-20 хвилин.
Попередньо слід ознайомитися з Договором про надання послуг ЕЦП та Регламентом АКСК. Зробити це можна на сайті АЦСК за адресою: http://www.acskidd.gov.ua. Там же ви знайдете бланки та зразки заповнення необхідних документів.
Для оформлення ключів представникам юридичних осіб слід пред’явити:

  • заповнену Реєстраційну картку ( 2 примірники);
  • Статут підприємства в оригіналі (тільки для ознайомлення);
  • завірену копію облікової картки платника податків;
  • документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про прийом на роботу для приватних і державних підприємств, Виписку (або копію) з протоколу зборів учасників – для ТОВ, виписку або копію протоколу засідання Наглядової Ради – для АТ), завірену підписом директора та печаткою підприємства ;
  • копії 1-4 сторінок паспорта директора, бухгалтера (якщо такий є) і представника заявника;
  • копії довідок про присвоєння коду ІПН директора, бухгалтера і представника заявника;
  • довіреність представника підприємства ( на спеціальному бланку).

Для оформлення ключів фізичні особи-підпиємці повинні надати:

  • Реєстраційну картку (у двох примірниках);
  • оригінал та копії 1-4 сторінок паспорта, завірених особистим підписом власника паспорта;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного коду ІПН в оригіналі, а так само її копію.

Для отримання особистого ключа співробітнику ФОП (бухгалтеру, наприклад) до зазначених документів слід додати оригінал і копію зареєстрованого в ЦЗ трудового договору з найманим працівником.
Ті ж документи подаються і фізичною особою, яка не займається підприємницькою діяльністю.
Якщо ФОП не має можливості особисто надати документи в центр сертифікації, повноваження його представника повинні бути підтверджені відповідною довіреністю. Якщо підприємець працює без отримання печатки, довіреність посвідчується нотаріально.
Так само слід надати електронні носії (флешки, CD-диски ) для запису особистих ключів. Кількість повинна відповідати кількості ключів. Для юридичних осіб – звичайно 3: ЕЦП директора, бухгалтера та печатку підприємства.
Термін дії особистого ключа – два роки. Після закінчення зазначеного періоду необхідно звернутися в представництво АЦСК з тим же пакетом документів.

За матеріалами Хустської ОДПІ

Опубліковано: 28.10.2015 3797 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності
Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст, який відбувся 02.01.2025 року Інформуємо, що за результатами проведеного конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки, а саме: нежитлове приміщення на І-му поверсі адмінбудинку (поз. 10,… ...
1 січня відбудеться прощання із загиблим Героєм – Віталієм Дем’янчуком
1 січня 2025 року в селі Бороняво відбудеться церемонія прощання та поховання нашого земляка, воїна Демʼянчука Віталія, 21.05.1976 року народження, який героїчно загинув 25 грудня 2024 року, захищаючи нашу Батьківщину. Хустська громада висловлює співчуття рідним та близьким Віталія, який мужньо і сміливо боронив нашу рідну землю та відважно поклав життя за Україну. Прощання із захисником… ...
Пишаємося: спортсменів та тренерів Хустської ТГ відзначили грошовими сертифікатами
Відповідне рішення прийнято депутатським корпусом Хустської міської ради. Відтак сьогодні, 30 грудня, відбулося урочисте вручення грошових сертифікатів спортсменам, які своїми вагомими досягненнями зробили значний внесок у розвиток громади. Також отримали ті, хто брав участь та готував спортсменів до міжнародних та всеукраїнських змагань. Особисто кожному сертифікати вручив в.о. Хустського міського голови Василь Губаль. Участь у святковому… ...
ОГОЛОШЕННЯ про оскарження рішення нормативно-правового акту (в частині)
Хустська міська рада інформує, що Закарпатським адміністративним судом відкрито провадження у адміністративній справі № 260/8495/24 за позовною заявою Селянського фермерського господарства «Ферма Пилипа» (вул. Слов`янська, буд. 31, м. Хуст, Закарпатська область, 90400, код ЄДРПОУ 22080838) до Хустської  міської ради (вул. 900-річчя Хуста, буд. 27, м. Хуст, Закарпатська область, 90400, код ЄДРПОУ 34005221), третя особа, яка… ...
Головні бюджетні рішення, прийняті на засіданні сесії Хустської міської ради
Депутати Хустської міської ради прийняли сьогодні важливі рішення. Найбільшу увагу приділили бюджетним питанням. Виділили кошти на необхідне, а саме: 500 тис. грн – КНП “Хустська центральна лікарня імені Віцинського Остапа Петровича” для забезпечення виплати заробітної плати в розмірах, передбачених законодавством та з урахуванням приєднання лікувально-діагностичного центру; 344,1 тис. грн – часткова компенсація медикаментозного забезпечення п’яти… ...
Позачергово засідав виконавчий комітет
Сьогодні, 27 грудня, в.о. Хустського міського голови Василь Губаль вдруге за тиждень провів позачергове засідання виконавчого комітету. Розглянули єдине питання – про внесення змін до рішення міської ради від 22.12. 2023 року № 1732 «Про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами). Згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України Про розподіл субвенції з… ...