Хустська міська рада

Виконавчий комітет повідомляє

Розпочинається перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Хустської міської ради.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2011 року №238 “Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов”, з метою створення єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, що сприятиме налагодженню чіткого та прозорого обліку громадян, які перебувають на квартирному обліку, виконком Хустської міської ради повідомляє всіх громадян, які перебувають на квартирному (кооперативному) обліку, про необхідність проходження перереєстрації.

Для цього потрібно подати в управління житлово-комунального господарства Хустської міської ради документи, перелік яких передбачений формою, затвердженою Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

А саме:

  1. Довідки з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (Ф-№2) всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному (кооперативному) обліку.
  2. Копії свідоцтва про право власності та технічного паспорта (у випадку проживання у приватизованій квартирі). Для громадян, які винаймають житло в будинку державного або громадського житлового фонду – копія договору піднайму, в будинку житлово-будівельного кооперативу, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності – копія  договору найму.
  3. Копії паспортів (ст. 1, 2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів сім’ї, копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
  4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім’ї, в т.ч. неповнолітніх дітей.
  5. Довідки з місця праці (навчання) черговика та дорослих членів сім’ї, копія пенсійного посвідчення.
  6. Копія свідоцтв про одруження (народження неповнолітніх членів сім’ї) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї.
  7. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність або відсутність у черговика та членів його сім’ї нерухомого майна та приватизованої житлової площі.
  8. Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку.

Прийом документів проводиться щодня з 14.30-18.00 год. за адресою: вул. 900-річчя Хуста, 27, управління житлово-комунального господарства.

Громадяни, які, станом на 01.01.2012 р., не пройдуть перереєстрацію квартирного (кооперативного) обліку, до Єдиного державного реєстру внесені не будуть, та, відповідно до ст. ст. 34, 42 Житлового Кодексу України, не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.

Аналогічно перереєстрація проводиться на підприємствах (установах, організаціях), що ведуть самостійний квартирний (кооперативний) облік. Для цього, черговикам цих підприємств (установ/організацій), потрібно подати необхідний пакет документів для проходження перереєстрації квартирного (кооперативного) обліку за місцем праці.

Додаткову інформацію по даному питанню можна отримати за номером телефону 4-35-75.

Комісія по житлових питаннях.

Опубліковано: 23.09.2011 4759 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Хустська ТГ співпрацюватиме із громадою Донеччини
У рамках Об’єднаного Форуму місцевого самоврядування та громадянського суспільства Закарпаття «Згуртовані і спроможні громади – міцний тил і запорука нашої Перемоги!» відбулося підписання Меморандуму про взаємодію, співпрацю і партнерство між Хустською міськрадою та Покровською міською військовою адміністрацією ( Донеччина). Документ скріпили своїми підписами в.о. Хустського міського голови Василь Губаль та начальник управління Покровської МВА Олег… ...
На Закарпатті розпочалася нерестова заборона
Строки заборони на добування (вилов) водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) Закарпатської області: – на водосховищах – з 25 березня по 4 червня 2024 року; – в корінних водах річок – з 25 березня по 15 травня 2024 року; – в придаткових водах річок – з 25 березня по 25 червня 2024 року.… ...
У місті над Тисою відкрито персональну виставку закарпатського художника
У Хустській міській картинній галереї відбулося відкриття персональної виставки закарпатського художника Василя Бобіти під назвою «Кольорові враження». Привітати митця завітав і в.о. Хустського міського голови Василь Губаль та його заступник Михайло Рівіс. «У час, коли в Україні триває війна, важливо дарувати людям позитивні емоції. Дякую Василю Бобіті за дійсно неймовірні враження. Подяка ЗСУ, що маємо… ...
Кадрові зміни: міський водоканал має нового керівника
Відповідне розпорядження про призначення на посаду начальника Хустського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства Івана Івановича Росоху підписав в.о. Хустського міського голови Василь Губаль. 17 квітня Василь Іванович разом зі своїм заступником Михайлом Рівісом офіційно представити колективу нового керівника. «Все, що ми робимо, – заради людей. Наша основна мета – збільшити кількість годин водопостачання та покращити якість… ...
Повідомдення про початок процедури прийняття пропозицій та зауважень до містобудівної документації, оприлюднення проєкту документа державного планування та звіту про стратегічну еологічну оцінку
Шановні хустяни! На виконання ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», інформуємо, що Хустська міська рада розпочинає процедуру прийняття пропозицій та зауважень до містобудівної документації – проекту «Детальний план території з метою  визначення планувальної організації, просторової композиції і параметрів забудови земельних ділянок в с. Рокосово, ур. «Цирківне», Хустського району, Закарпатської області (кадастровий номер земельної… ...
Бюджетна дотація фермерам та виробникам сільськогосподарської продукції
Постановою Кабінету Міністрів України від 15 березня 2024 року № 300 «Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у Державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам та іншим виробникам сільськогосподарської продукції» розширено напрями державної підтримки для аграріїв, які зареєстровані у Державному аграрному реєстрі (далі – ДАР), та збільшені суми виплат. Бюджетні кошти надаватимуться за такими напрямами та… ...