Управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради повідомляє:
- Хустською міською радою оголошено проведення конкурсу на право оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Хуст – нежитлової будівлі (котельні) загальною площею 401,6 кв.м.) розміщеної за адресою: м. Хуст, вул. Київська набережна, №2 «К». Заяви від претендентів приймаються в управління з питань майна комунальної власності (каб.55) по 22.06.2012року. Проведення конкурсу призначено на 26.06.2012 року.
- Хустською міською радою оголошено конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений до проведення незалежної оцінки об’єкта комунальної власності територіальної громади міста Хуст визначеного до відчуження шляхом продажу з аукціону – нежитлової будівлі (універмагу «Хуст») загальною площею 3689,3 кв.м, що знаходиться за адресою: м. Хуст вул. Карпатської Січі, №17. Заяви від претендентів приймаються в управління з питань майна комунальної власності (каб.55) по 13.06.2012року. Проведення конкурсу призначено на 16.06.2012 року.
З більш детальною інформацією щодо умов оголошених конкурсів можна ознайомитись на офіційному сайті Хустської міської ради в розділі «Тендери, аукціони, конкурси» та в суботньому випуску (за 26.05.2012р.) міськрайонної газети «Вісник Хустщини».
Також може бути цікавим
Методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів
Міністерство розвитку громад та територій України затвердило Методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів. Методичні рекомендації розроблені для створення та облаштування безбар’єрних маршрутів у населених пунктах із забезпеченням доступності, комфорту та безпеки пересування маломобільних груп населення, зокрема людей з інвалідністю, літніх людей, батьків з дитячими візками та інших категорій громадян. Вони спрямовані на створення єдиних стандартів… ...
Турбота про гігієну – турбота про сімʼю
Прості правила чистоти допомагають зберегти здоров’я всіх, хто поруч. Миємо руки, продукти та пʼємо чисту воду – це захист для себе і ваших близьких. Поради: Мийте руки з милом перед їжею та після туалету. Навчіть дітей гігієні з раннього віку. Контролюйте чистоту кухонних поверхонь та посуду. ...
Хустська міська рада оголошує конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок
Хустська міська рада оголошує конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок – Хустська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок Умови проведення конкурсу: До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах. У першому конверті з позначкою… ...
Єдність заради Перемоги
29-31 серпня в місті над Тисою проходив Всеукраїнський благодійний фестиваль з пляжного волейболу «Крила Перемоги». Організаторам вдалося зібрати 270 тис. грн, які передані підрозділу «КРИЛА» ГУР МОУ. До організації цього івенту активно долучилася Хустська міська рада. Відтак сьогодні подяку в.о. міського голови Василю Губалю вручив співвласник Благодійного фонду «Старлайф Сharity» Віктор Хвуст. Разом ми єдині,… ...
Жовтяниця – сигнал для лікаря!
Якщо шкіра або очі стали жовтими, зʼявилася слабкість, нудота або біль у животі – це ознаки гепатиту А. Своєчасне звернення до лікаря важливе для одужання та запобігання ускладнень. Поради: Не займайся самолікуванням. Дотримуйся рекомендацій лікаря і проходь обстеження. Повідомте близьких, щоб вони були уважні до власного здоровʼя. ...
Чергові рішення виконкому спрямовані на забезпечення життєдіяльності громади
9 вересня відбулося чергове засідання виконавчого комітету Хустської міської ради під головуванням в.о. міського голови Василя Губаля, яке традиційно розпочалося з хвилини мовчання, що символізує єдність та глибоку шану до всіх, хто віддав життя за Україну. Члени виконкому розглянули понад 20 питань порядку денного. Серед них ряд питань житлово-комунального господарства, майна комунальної власності та служби… ...
