Управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради повідомляє:
- Хустською міською радою пропонуються до відчуження шляхом продажу з аукціону об’єкти комунальної власності територіальної громади міста Хуст – нежитлові приміщення (ресторан «Верховина», загальною площею 881,0 кв.м.) за адресою: м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 26; комплекс будівель (колишнє ОЖЕП загальною площею 478,3 кв.м) по вул. Львівська,10; котельня (загальною площею 776,7 кв.м) по вул. Жайворонкова, 42 «К».
Проведення аукціону призначено на 01.07.2014 року.
Прийом документів від учасників здійснюється в управлінні з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (каб.55) по 27.06.2014 року включно.
З більш детальною інформацією щодо умов аукціону можна ознайомитись на офіційному сайті Хустської міської ради в розділі «Тендери, аукціони, конкурси».
Інформація про відчуження з аукціону нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст опублікована в міськрайонній газеті «Вісник Хустщини» від 31.05.2014р.
Інформація
про проведення 01.07.2014 року аукціону
з продажу нерухомого майна комунальної власності територіальної громади
міста Хуст, згідно рішення Х сесії VІ скликання Хустської міської ради № 1354 від 04.02.2014р.
№ п/п |
Назва об’єкта |
Адреса розташування |
Загальна площа приміщень (кв.м) |
Площа земельної ділянки (га) |
Початкова ціна (грн.) |
Гарантійний внесок (10% початкової ціни) (грн.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Нежитлові приміщення (р-н «Верховина») |
м. Хуст, вул. Карпатської Січі, № 26 |
881,0 |
– |
1 672 680,00 в т.ч .ПДВ 278 780,00 |
167 268,00 |
2 |
Комплекс будівель |
м. Хуст, вул. Львівська, № 10 |
478,3 |
0,3220 |
245 280,00 в т.ч. ПДВ 40 880,00 |
24 528,00 |
3 |
Будівля котельні |
м. Хуст, вул. Жайворонкова, № 42 «К» |
776,7 |
0,2900 |
339 360,00 в т.ч. ПДВ 56 560,00 |
33 936,00 |
Умови продажу:
1. Подальше використання об’єкта визначає Покупець.
2. Переможцю аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону або укладення договору купівлі-продажу об’єкта, грошові кошти (гарантійний внесок ) у розмірі 10 відсотків від початкової ціни об’єкта сплачені ним, не повертаються, а перераховуються до міського бюджету.
3. З моменту укладання договору купівлі-продажу об’єкта, Покупець зобов’язаний:
– в 10-денний термін в повному обсязі сплатити ПДВ за придбаний об’єкт та відшкодувати органу приватизації витрати, пов’язані з підготовкою об’єкта до відчуження згідно наданих рахунків;
– сплатити повну вартість об’єкта відповідно до умов укладеного договору-купівлі продажу.
– у встановлений договором строк прийняти об’єкт приватизації.
– у разі невиконання Покупцем передбачених договором купівлі-продажу зобов’язань щодо строку внесення коштів у встановленому обсязі , він сплачує на користь місцевого бюджету пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості не внесених у строк коштів за кожний день прострочення.
- У відповідності до ст. ст.123,128,134,151 Земельного кодексу України з моменту переходу до Покупця права власності на об’єкт, Покупець зобов’язується протягом 2-х місяців оформити право користування земельною ділянкою.
В разі невиконання Покупцем зазначених умов продажу, договір купівлі-продажу об’єкта розривається. При цьому сплачені Покупцем грошові кошти за придбаний об’єкт не повертаються.
Засоби платежу: грошові кошти із банківського рахунку Покупця.
Умови для участі в аукціоні :
Покупцями мають право бути фізичні та юридичні особи, які подають наступні документи:
– ФІЗИЧНІ ОСОБИ (окрім заяви) подають: завірені належним чином копії паспортних даних (відомості про особу, громадянство, адресу прописки), копію податкового номера, довідку банку про номер рахунку в банківській установі, з якої будуть здійснюватися розрахунки за придбаний об’єкт, податкову декларацію, квитанцію про сплату реєстраційного внеску, квитанцію про внесення гарантійного внеску (10% початкової вартості об’єкта).
– ЮРИДИЧНІ ОСОБИ (окрім заяви) подають: повну назву заявника та його юридичну адресу, прізвище, ім’я по батькові керівника; номери розрахункових рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації (довідку з банку); квитанцію про сплату реєстраційного внеску; документ про внесення гарантійного внеску (10% початкової вартості); нотаріально посвідчені копії установчих документів, що підтверджують право юридичної особи бути покупцем згідно закону ; довідку органу державної податкової служби про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
Банківські реквізити на які сплачуються кошти:
Реєстраційний внесок на участь в аукціоні (17,00 грн.) вноситься на рахунок:
Одержувач: Місцевий бюджет м. Хуст – 24060300, р/р 31415544700004,код 37891119, УК у Хустському районі, м. Хуст, МФО 812016.
Гарантійний внесок – (10 % від початкової ціни продажу об’єкта (в т.ч. 20% ПДВ) вноситься на рахунок:
Одержувач: Управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (УПМКВ), код 26212260, р/р 37325001003123, ГУДКСУ у Закарпатській обл. м. Ужгород, МФО 812016.
ЗАЯВИ з пакетом документів на участь в аукціоні приймаються по 27.06.2014 року за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27 (Хустська міська рада, каб.55).
Проведення аукціону призначено на 01 липня 2014 року об 1100 год. (каб.58) за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста,27.
Ознайомитися з об’єктами можна в робочі дні тижня за адресою розташування. За довідковою інформацією звертатись по телефону: 5-23-91, або в каб.55 Хустської міської ради.