Хустська міська рада

Управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради повідомляє:

  1. Хустською міською радою пропонуються до відчуження шляхом продажу з аукціону об’єкти комунальної власності територіальної громади міста Хуст – нежитлові приміщення (ресторан «Верховина», загальною площею 881,0 кв.м.)  за адресою: м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 26; комплекс будівель (колишнє ОЖЕП загальною площею 478,3 кв.м) по вул. Львівська,10; котельня (загальною площею 776,7 кв.м) по вул. Жайворонкова, 42 «К».

Проведення аукціону призначено на 01.07.2014 року.
Прийом документів від учасників здійснюється в управлінні з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (каб.55) по 27.06.2014 року включно.
З більш детальною інформацією щодо  умов  аукціону можна ознайомитись на офіційному сайті Хустської міської ради в розділі «Тендери, аукціони, конкурси».
Інформація про відчуження з аукціону нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст опублікована в міськрайонній газеті «Вісник Хустщини» від 31.05.2014р.
 

Інформація

про проведення  01.07.2014  року аукціону

з продажу нерухомого майна комунальної власності територіальної громади

міста Хуст, згідно  рішення Х сесії VІ скликання Хустської міської ради № 1354 від 04.02.2014р.

п/п

Назва обєкта

Адреса розташування

Загальна площа приміщень

(кв.м)

Площа

земельної

 ділянки

(га)

Початкова ціна

(грн.)

Гарантійний внесок

(10%

початкової ціни)

(грн.)

1

2

3

4

5

6

7

1

Нежитлові приміщення

(р-н «Верховина»)

м. Хуст,

вул. Карпатської Січі, № 26

881,0

1 672 680,00

в т.ч .ПДВ

278 780,00

167 268,00

2

Комплекс будівель

м. Хуст,

вул. Львівська,

№ 10

478,3

0,3220

245 280,00

в т.ч. ПДВ

40 880,00

24 528,00

3

Будівля котельні

м. Хуст,

вул. Жайворонкова,

№ 42 «К»

776,7

0,2900

339 360,00

в т.ч. ПДВ

56 560,00

33 936,00

Умови продажу:
1. Подальше використання об’єкта визначає Покупець.
2. Переможцю аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону або укладення договору купівлі-продажу об’єкта, грошові кошти (гарантійний внесок ) у розмірі 10 відсотків від початкової ціни об’єкта сплачені ним, не повертаються, а перераховуються до міського бюджету.
3. З моменту укладання договору купівлі-продажу об’єкта, Покупець зобов’язаний:
– в 10-денний термін в повному обсязі сплатити ПДВ за придбаний об’єкт та відшкодувати органу приватизації витрати, пов’язані з підготовкою об’єкта до відчуження згідно наданих рахунків;
– сплатити повну вартість об’єкта відповідно до умов укладеного договору-купівлі продажу.
– у встановлений договором строк прийняти об’єкт приватизації.
– у  разі невиконання Покупцем  передбачених  договором купівлі-продажу зобов’язань  щодо  строку  внесення  коштів  у встановленому обсязі , він сплачує на користь місцевого бюджету пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості не внесених у строк коштів  за кожний день прострочення.

  1. У відповідності до ст. ст.123,128,134,151 Земельного кодексу України з моменту переходу до Покупця права власності на об’єкт,  Покупець зобов’язується протягом 2-х місяців оформити право користування земельною ділянкою.

В разі невиконання Покупцем зазначених умов продажу, договір купівлі-продажу об’єкта розривається. При цьому сплачені Покупцем грошові кошти за придбаний об’єкт не повертаються.
Засоби платежу: грошові кошти із банківського рахунку Покупця.
Умови для участі в аукціоні :
Покупцями мають право бути фізичні та юридичні особи, які подають  наступні документи:
–       ФІЗИЧНІ ОСОБИ (окрім заяви) подають:  завірені належним чином копії паспортних даних (відомості про особу, громадянство, адресу прописки), копію податкового номера, довідку банку про номер рахунку в банківській установі, з якої будуть здійснюватися розрахунки за придбаний об’єкт, податкову декларацію, квитанцію про сплату реєстраційного внеску, квитанцію про внесення гарантійного внеску (10% початкової вартості об’єкта).
–       ЮРИДИЧНІ ОСОБИ (окрім заяви) подають:  повну назву заявника та його юридичну адресу, прізвище, ім’я по батькові керівника; номери розрахункових рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації (довідку з банку); квитанцію про сплату реєстраційного внеску; документ про внесення гарантійного внеску (10% початкової вартості); нотаріально посвідчені копії установчих документів, що підтверджують право юридичної особи бути покупцем згідно закону ; довідку органу державної податкової служби про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
Банківські реквізити на які сплачуються кошти:
Реєстраційний внесок  на участь в аукціоні (17,00 грн.) вноситься на рахунок:
Одержувач: Місцевий бюджет м. Хуст – 24060300, р/р 31415544700004,код 37891119, УК у Хустському районі, м. Хуст, МФО 812016.
Гарантійний внесок –  (10 % від початкової ціни продажу об’єкта (в т.ч. 20% ПДВ)  вноситься на рахунок:
Одержувач: Управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (УПМКВ), код 26212260, р/р 37325001003123, ГУДКСУ у Закарпатській обл. м. Ужгород, МФО 812016.
ЗАЯВИ з пакетом документів на участь в аукціоні приймаються по 27.06.2014 року  за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27 (Хустська міська рада, каб.55).
Проведення аукціону призначено  на 01  липня 2014 року об 1100 год. (каб.58) за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста,27.
Ознайомитися з об’єктами можна в робочі дні тижня за адресою розташування. За довідковою інформацією звертатись по телефону: 5-23-91, або в каб.55 Хустської міської ради.

Опубліковано: 29.05.2014 3802 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Увага! Про припинення газопостачання в м. Хуст
Хустське УЕГГ ТОВ «Газорозподільні мережі України» повідомляє, що в період з 09.00 год. 15 вересня по 17.00 год. 19 вересня 2025 року буде припинено газопостачання споживачам вул. Орлая, будинків Nº 01 – 18; вул. Грушевського, будинків Nº 15; Nº 17; Nº 19; Nº 23; Nº 25 ; Nº 27; та вул. Лучкая Nº 29; Nº… ...
Нарада з питань ведення військового обліку та комунікації
Днями у стінах Хустської міської ради відбулася робоча нарада, яку провів в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі взяли заступник міського голови Павло Тесличко, представники Хустського РТЦК, посадові особи виконавчого комітету міської ради. На порядку денному – питання військового обліку та налагодження комунікації. Присутні обговорили виконання вимог законодавства щодо реєстрації, оновлення даних та виконання… ...
Методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів
Міністерство розвитку громад та територій України затвердило Методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів. Методичні рекомендації розроблені для створення та облаштування безбар’єрних маршрутів у населених пунктах із забезпеченням доступності, комфорту та безпеки пересування маломобільних груп населення, зокрема людей з інвалідністю, літніх людей, батьків з дитячими візками та інших категорій громадян. Вони спрямовані на створення єдиних стандартів… ...
Турбота про гігієну – турбота про сімʼю
Прості правила чистоти допомагають зберегти здоров’я всіх, хто поруч. Миємо руки, продукти та пʼємо чисту воду – це захист для себе і ваших близьких. Поради: Мийте руки з милом перед їжею та після туалету. Навчіть дітей гігієні з раннього віку. Контролюйте чистоту кухонних поверхонь та посуду. ...
Хустська міська рада оголошує конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок
Хустська міська рада оголошує конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок –  Хустська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок Умови проведення конкурсу: До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах. У першому конверті з позначкою… ...
Єдність заради Перемоги
29-31 серпня в місті над Тисою проходив Всеукраїнський благодійний фестиваль з пляжного волейболу «Крила Перемоги». Організаторам вдалося зібрати 270 тис. грн, які передані підрозділу «КРИЛА» ГУР МОУ. До організації цього івенту активно долучилася Хустська міська рада. Відтак сьогодні подяку в.о. міського голови Василю Губалю вручив співвласник Благодійного фонду «Старлайф Сharity» Віктор Хвуст. Разом ми єдині,… ...