Хустська міська рада

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради інформує:

Реабілітація осіб з інвалідністю.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 80 від 31 січня 2007 р. «Про затвердження порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації).

Інформація щодо реабілітаційних установ сфери управління Міністерства соціальної політики України та сфери управління органів соціального захисту населення державної та комунальної форми власності, в яких надаються послуги із комплексної реабілітації (абілітації) розміщені на веб-сайті Мінсоцполітики ( www.msp.gov.ua) у розділі „Інвалідність” ‒ „Реабілітація осіб з інвалідністю”, або за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/8361.html

Для отримання послуг із комплексної реабілітації (абілітації), зокрема з метою попередження інвалідності, в реабілітаційній установі державної або комунальної форми власності (далі – установа) отримувач або його законний представник подає до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської (міст республіканського та обласного значення), районної у місті (у разі її утворення) ради, крім мм. Києва та Севастополя, ради об’єднаної територіальної громади (далі – місцевий орган) за місцем проживання (перебування) такі документи:

1) заяву про надання послуг із комплексної реабілітації (абілітації);

2) індивідуальну програму реабілітації, видану медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю);

3) висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації) в установі;

4) паспорт громадянина України, свідоцтво про народження (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) або інший документ, що посвідчує особу;

5) документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

6) документ про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації);

7) виписку з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о);

8) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (для отримувачів, які є внутрішньо переміщеними особами).

За додатковою інформацією звертатись в управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради за адресою: м. Хуст, вул. 900- річчя Хуста, 27 (1-й поверх, 13 кабінет)

Опубліковано: 21.02.2020 938 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Якщо ви доброволець, отримайте допомогу зі зверненням до Мінветеранів для оформлення статусу учасника бойових дій (УБД)
...
Почесні громадяни міста зустрілися з керівником Хустської громади та ініціювали створення Громадської організації
Зустріч відбулася сьогодні, 6 лютого, в стінах Хустської міської ради. Участь у обговоренні важливих питань життєдіяльності громади разом із Почесними громадянами міста взяв в.о. Хустського міського голови Василь Губаль, керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня та заступник начальника управління з питань юридично-правового забезпечення діяльності ради виконавчого комітету Ігор Пилип. Безперечно, розмова видалася жвавою, адже тем… ...
До уваги жителів Хустської міської територіальної громади!
За направленням для проходження військово-лікарської комісії (ВЛК) відтепер не потрібно звертатися до Хустського районного центру комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП). Направлення можна отримати безпосередньо у поліклінічному відділенні лікарні, де проводиться медичний огляд. На місці працюватиме представник РТЦК та СП, який видаватиме направлення.   Що для цього потрібно? Прийти до поліклінічного відділення лікарні. Отримати… ...
До уваги підприємців громади
У четвер, 6 лютого, відбудеться чергова онлайн-зустріч «Діалог влади і бізнесу», в рамках запроваджених щотижневих онлайн-зустрічей (щочетверга з 15.00 до 17.00), відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації від 06.02.2024 № 260 «Про запровадження формату онлайн зустрічей «Діалог влади і бізнесу». Тема чергової онлайн-зустрічі: «Як залучити 50 000 євро грантового фінансування… ...
Надання відомостей з ЄДРВВ членам сімей полонених та зниклих безвісти ветеранів війни
Відомості з ЄДРВВ у формі витягу надаються центрами надання адміністративних послуг незалежно від місця реєстрації/проживання (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”). Кому надаються відомості з ЄДРВВ: чоловіку/дружині; непрацездатним батькам; законному представнику дитини (до 18 років); неодруженим повнолітнім дітям, визнаним особами з інвалідністю з дитинства I та II… ...
Виплата пільг на житлово-комунальні послуги членам сімей полонених та зниклих безвісти
Відповідно до Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373, виплата проводиться органами Пенсійного фонду України. Якщо пільговик (ветеран війни, особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалий учасник Революції Гідності, член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни або… ...