Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради інформує:
Реабілітація осіб з інвалідністю.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 80 від 31 січня 2007 р. «Про затвердження порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації).
Інформація щодо реабілітаційних установ сфери управління Міністерства соціальної політики України та сфери управління органів соціального захисту населення державної та комунальної форми власності, в яких надаються послуги із комплексної реабілітації (абілітації) розміщені на веб-сайті Мінсоцполітики ( www.msp.gov.ua) у розділі „Інвалідність” ‒ „Реабілітація осіб з інвалідністю”, або за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/8361.html
Для отримання послуг із комплексної реабілітації (абілітації), зокрема з метою попередження інвалідності, в реабілітаційній установі державної або комунальної форми власності (далі – установа) отримувач або його законний представник подає до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської (міст республіканського та обласного значення), районної у місті (у разі її утворення) ради, крім мм. Києва та Севастополя, ради об’єднаної територіальної громади (далі – місцевий орган) за місцем проживання (перебування) такі документи:
1) заяву про надання послуг із комплексної реабілітації (абілітації);
2) індивідуальну програму реабілітації, видану медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю);
3) висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації) в установі;
4) паспорт громадянина України, свідоцтво про народження (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) або інший документ, що посвідчує особу;
5) документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
6) документ про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації);
7) виписку з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о);
8) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (для отримувачів, які є внутрішньо переміщеними особами).
За додатковою інформацією звертатись в управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради за адресою: м. Хуст, вул. 900- річчя Хуста, 27 (1-й поверх, 13 кабінет)
Опубліковано: 21.02.2020 928 Переглядів