Хустська міська рада

У 2014 році відділи управління соціального захисту населення міської ради

small-images_3опрацювали більше трьох з половиною тисяч різного роду звернень громадян та надали десятки консультацій по телефону.
В період опалювального сезону активність звернень мешканців міста зросла. Так за минулий рік до відділу державних соціальних допомог звернулося більше двох тисяч хустян за призначенням різного роду державних соціальних допомог та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, однак, цьогоріч, у зв’язку з подіями на Сході країни та окупацією Криму, маємо звернення і від осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, – наголошує Марина Елек, начальник управління соціального захисту виконавчого комітету Хустської міської ради. – На сьогоднішній день на обліку в управлінні перебуває 76 таких громадян.
Окрім того відділом у справах інвалідів та ветеранів надано грошової допомоги 930 ветеранам війни та інвалідам. Забезпечено медикаментами по пільгових цінах 5 267 осіб. 60 інвалідам компенсовано кошти за техобслуговування автотранспорту, бензин та санаторно-курортні путівки. Ще 273 особи отримали матеріальну допомогу за рахунок міського бюджету.
Десятки звернень впродовж року стосувались і надання практичної допомоги, зокрема, щодо видачі посвідчень членам багатодітних сімей та продовження терміну їх дії, оформлення документів з призначення та перерахунку пенсій, проведення індексації заробітної плати, призначення та отримання пільг багатодітними сім’ями, інвалідами та дітьми війни.
 
 
 
 

Опубліковано: 15.01.2015 2716 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Черговий виконком – чергові рішення задля розвитку громади
Сьогодні, 16 жовтня, відбулося засідання виконавчого комітету Хустської міської ради під головуванням в.о. міського голови Василя Губаля та за участі його заступників Василя Калина, Павла Тесличка. Члени виконкому розглянули 31 питання порядку денного. Зокрема, рішення стосувались житлово-комунального господарства та юридично-правового забезпечення діяльності ради. Розглянули заяву голови громадської організації «Велооб’єднання» щодо проведення благодійного заходу «West Carpathian… ...
Державна підтримка сільського господарства у 2025 році
Діючі напрями державної підтримки у 2025 році Часткова компенсація 25% вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва. В і д ш к о д у в а н н я до 25% витрат на будівництво або реконструкцію тваринницьких ферм та доїльних залів (заявки на отримання компенсації приймаються в ДАР до 20 жовтня 2025 року)/ Пільгове… ...
Хустська міська рада підписала Меморандум про співпрацю з муніципалітетами Франції
Чергові кроки на шляху до транскордонного співробітництва. Сьогодні, 15 жовтня, між Хустською міською радою та муніципалітетами Фо-ла-Монтань, Жантю-Піжероль, Ла-Вільдє та Сен-Мартен-Шато Департаменту де ла Крез, регіон Нова Аквітанія, Франція відбулося підписання Меморандуму та угоди про співпрацю і партнерство. Мета – залучення підтримки для будівництва системи водопостачання в с. Нижнє Селище. У складі іноземної делегації –… ...
Про початок опалювального сезону у громаді
Розпорядження в.о. Хустського міського голови «Про початок опалювального сезону 2025-2026 років на території громади», який стартує сьогодні, 15 жовтня 2025 року. Більш детально про перелік закладів освіти та охорони здоровʼя – у Розпорядженні.     ...
Можливості для підприємців у межах політики «Зроблено в Україні»
У межах урядової політики «Зроблено в Україні» підприємці всіх галузей можуть скористатися різними інструментами фінансової підтримки — грантами, пільговими кредитами та компенсацією відсоткових ставок. Основні програми представили під час чергового «Діалогу влади та бізнесу». Платформа «Зроблено в Україні» наразі об’єднує вісім основних програм: «Доступні кредити 5-7-9%» — пільгове кредитування для бізнесу з можливістю розширення виробництва, модернізації чи запуску нових проєктів; Компенсація вартості… ...
Для ВПО та постраждалих від війни проведуть правопросвітницькі вебінари
Під час серії онлайн-заходів презентують практичні можливості у різних сферах. Учасники також зможуть поставити свої запитання – на них відповідатимуть представники міністерств та Офісу Омбудсмана. Вебінари стартують із 21 жовтня 2025 року та проводитимуться щовівторка та щочетверга з 10:00 до 11:30 до 22 січня 2026 року.  Зареєструватися для участі можна за посиланням: https://forms.gle/DEiMagXSh4pJgqXi7.  Безпосередньо перед… ...