Хустська міська рада

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

defaultПротягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.
Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39  (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).
Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).
Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.
Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.
У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній,
572 запитання від 466 громадян).
Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).
Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).
Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.
Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.
Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.
Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.
Прес-служба Нацдержслужби України
 

Опубліковано: 24.01.2014 4155 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Оголошення початку VІI Всеукраїнського конкурсу фото та відеоробіт в рамках національного проєкту «Безпечна країна».
Загальний план заходів з проведення Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху з 13 по 19 травня 2024 року. Усі заходи проводитимуться з урахуванням вимог правового режиму воєнного стану, зокрема, дотримання алгоритму дій під час сигналу «Повітряна тривога» Детальніше про конкурс тут: Загальний План заходів ...
Профілактика сказу – пероральна імунізація диких тварин
Сказ особливо небезпечне вірусне захворювання всіх теплокровних тварин і людини, яке характеризується ураженням центральної нервової системи. Основним джерелом сказу у домашніх тварин є лисиця звичайна або червона, яка є джерелом збудника інфекції та забезпечує постійну циркуляцію вірусу в природі. Синамтропізація лисиць, неконтрольоване їх розмноження гарантує постійні контакти з безпритульними собаками і котами та поширення сказу… ...
Мудрість та відвага: в Хустській ТГ проходить Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» (Джура)
Участь у І територіальному відбірковому етапі беруть рої середньої та старшої вікової групи з різних куточків Хустської міської територіальної громади. Мета гри – плекання нової генерації українців, захисників держави. Ця гра є формою позакласної роботи з патріотичного та морально-етичного виховання школярів, засобом формування патріотичної свідомості, спортивно-оздоровчої роботи. “Джура” – це про команду, змагання та дружбу.… ...
Стадіон повинен працювати, а діти – розвиватися
На цьому наголосив в.о. Хустського міського голови Василь Губаль, відвідавши міський стадіон “Карпати”. Сьогодні, 1 травня, тут відбулося представлення нового директора. Ним став Олександр Павлюк із міста Хуст. «Нові люди, а це означає, що молодь із новими силами зможе втілювати багато ідей та задумів. На це покладаємо великі надії. Наша територіальна громада – велика, а… ...
Вітання директорам шкіл
Керівники шкіл відзначають сьогодні одне з професійних свят — День директора школи. Тому кожному із тих, хто очолює шкільні колективи нашої Хустської міської територіальної громади, хочу сказати «дякую». На ваших плечах – нелегка ноша, але така потрібна і важлива. Саме ви задаєте темп усьому навчальному закладу, підтримуєте і направляєте педагогічний колектив, дисциплінуєте учнів. Бажаю вам… ...
Про функціонування ,,Єдиної ветеранської лініїˮ
“Єдина ветеранська лінія” є безоплатною та працює щодня з 8 до 20 години. Сервіс запущено командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України у тестовому режимі для надання якісних консультацій та підтримки ветеранської спільноти. За телефоном 0 800 505 217 кваліфіковані фахівці надають консультацію з нагальних питань ветеранам і ветеранкам, членам їхніх сімей, а також… ...