Хустська міська рада

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

defaultПротягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.
Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39  (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).
Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).
Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.
Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.
У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній,
572 запитання від 466 громадян).
Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).
Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).
Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.
Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.
Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.
Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.
Прес-служба Нацдержслужби України
 

Опубліковано: 24.01.2014 4206 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

У Хустській центральній лікарні функціонують стоматологічний та стоматологічно-ортопедичний кабінети полікнічного відділення
В Хустській центральній лікарні функціонують стоматологічний та стоматологічно-ортопедичний кабінети полікнічного відділення у яких працюють провідні лікарі-стоматологи та лікарі-стоматологи-ортопеди, які надають комплексну стоматологічну допомогу пацієнтам. Медичне лікування здійснюється відповідно до підписаних пакетів надання послуг з Національною службою здоров’я України. На сьогодні наша лікарня надає допомогу по таким напрямкам та пакетам медичних гарантій, як: 1. Стоматологічна допомога… ...
Інформація перевізникам щодо використання цифрових документів користувачів мобільного додатку Портал Дія (Дія) замість фізичних
Згідно з Положенням про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 р. No 856, Мінцифри відповідно до покладених завдань, зокрема здійснює заходи щодо створення та забезпечення функціонування Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі – Портал Дія). Мету, основні завдання, функціональні можливості та суб’єктів Порталу Дія, зміст розміщеної на ньому… ...
Герої не вмирають!
Час невблаганний, але йому не під силу стерти з нашої пам’яті імена справжніх Героїв, які ціною власного життя боронили свободу і незалежність України. Їхній подвиг – це не просто сторінка історії, це символ незламності українського духу, приклад відданості Батьківщині та вірності військовій присязі. З квітами в руках та болем у серці сьогодні Хустська громада прощається… ...
Особлива увага керівництва Хустської громади зосереджена на підтримці родин загиблих Героїв
Нещодавно в.о. Хустського міського голови Василь Губаль, його заступник Василь Калин, начальник управління соціального захисту населення Вадим Митрович та працівники відділу у справах ветеранів провели зустріч із рідними загиблих Захисників та Захисниць. Розмовляли на тему підтримки родин, оздоровлення дітей у літній період та обговорили ряд інших важливих питань, які турбували дружин загиблих Героїв. Родинам Захисників… ...
У громаді знову втрата – загинув Захисник України Андрій Раняк
Завтра, 20 червня, відбудеться прощання з Героєм – Андрієм Раняком з м. Хуст (31.10.1987 року народження). Військову службу проходив у в/ч А4447, брав участь у бойових діях, а після важких поранень, лікування та реабілітації помер у лікарні сьогодні, 19 червня 2025 р. Закликаємо жителів громади долучитись до створення живого коридору, церемонії прощання та поховання. Виїзд… ...
Вітання Василю Лазоришинцю з обранням на посаду Президента Національної академії медичних наук України.
Щиро вітаю нашого земляка, академіка НАН та НАМН України, доктора медичних наук, професора, Заслуженого лікаря України Василя Васильовича Лазоришинця з обранням на посаду Президента Національної академії медичних наук України. Нехай Ваша мудрість, людяність і порядність, цілеспрямованість, високий професіоналізм і відданість справі стануть запорукою успіху та нових наукових звершень! Наш край завжди славився видатними людьми. Серед… ...