Хустська міська рада

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

defaultПротягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.
Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39  (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).
Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).
Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.
Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.
У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній,
572 запитання від 466 громадян).
Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).
Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).
Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.
Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.
Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.
Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.
Прес-служба Нацдержслужби України
 

Опубліковано: 24.01.2014 4222 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Нарада з питань ведення військового обліку та комунікації
Днями у стінах Хустської міської ради відбулася робоча нарада, яку провів в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі взяли заступник міського голови Павло Тесличко, представники Хустського РТЦК, посадові особи виконавчого комітету міської ради. На порядку денному – питання військового обліку та налагодження комунікації. Присутні обговорили виконання вимог законодавства щодо реєстрації, оновлення даних та виконання… ...
Методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів
Міністерство розвитку громад та територій України затвердило Методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів. Методичні рекомендації розроблені для створення та облаштування безбар’єрних маршрутів у населених пунктах із забезпеченням доступності, комфорту та безпеки пересування маломобільних груп населення, зокрема людей з інвалідністю, літніх людей, батьків з дитячими візками та інших категорій громадян. Вони спрямовані на створення єдиних стандартів… ...
Турбота про гігієну – турбота про сімʼю
Прості правила чистоти допомагають зберегти здоров’я всіх, хто поруч. Миємо руки, продукти та пʼємо чисту воду – це захист для себе і ваших близьких. Поради: Мийте руки з милом перед їжею та після туалету. Навчіть дітей гігієні з раннього віку. Контролюйте чистоту кухонних поверхонь та посуду. ...
Хустська міська рада оголошує конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок
Хустська міська рада оголошує конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок –  Хустська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок Умови проведення конкурсу: До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах. У першому конверті з позначкою… ...
Єдність заради Перемоги
29-31 серпня в місті над Тисою проходив Всеукраїнський благодійний фестиваль з пляжного волейболу «Крила Перемоги». Організаторам вдалося зібрати 270 тис. грн, які передані підрозділу «КРИЛА» ГУР МОУ. До організації цього івенту активно долучилася Хустська міська рада. Відтак сьогодні подяку в.о. міського голови Василю Губалю вручив співвласник Благодійного фонду «Старлайф Сharity» Віктор Хвуст. Разом ми єдині,… ...
Жовтяниця – сигнал для лікаря!
Якщо шкіра або очі стали жовтими, зʼявилася слабкість, нудота або біль у животі – це ознаки гепатиту А. Своєчасне звернення до лікаря важливе для одужання та запобігання ускладнень. Поради: Не займайся самолікуванням. Дотримуйся рекомендацій лікаря і проходь обстеження. Повідомте близьких, щоб вони були уважні до власного здоровʼя. ...