Хустська міська рада

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

defaultПротягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.
Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39  (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).
Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).
Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.
Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.
У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній,
572 запитання від 466 громадян).
Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).
Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).
Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.
Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.
Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.
Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.
Прес-служба Нацдержслужби України
 

Опубліковано: 24.01.2014 4250 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

З Різдвом Христовим, громадо!
Над нашою рідною землею сьогодні зійде очікувана Віфлеємська Зоря – світло надії, яке об’єднує наші серця в цей непростий час. У цю благословенну ніч небо схиляється до землі, а Боже світло приносить мир, любов і спасіння. За родинним столом багатьом із нас не вистачатиме найдорожчих: хтось мужньо тримає оборону на передовій, а ангельське воїнство охороняє… ...
Визнання таланту та наполегливості: у громаді відзначили кращих спортсменів і діячів культури
Минулого тижня відбулося урочисте вручення грошових премій від Хустської міської ради талановитим спортсменам, діячам культури та мистецтва, а також їхнім тренерам і викладачам. Сьогодні відзначення кращих із кращих продовжилося. Це люди, які своєю щоденною наполегливою працею, високими досягненнями та відданістю справі прославляють наш край, громаду та Україну. В.о. міського голови Василь Губаль та начальниця управління… ...
В Україні стартує інформаційна кампанія «Зміцнені»
Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації. Її мета — розповісти, що після поранень, травм, операцій чи хвороб реабілітація є можливістю повернутися до активного повсякденного життя та: надається безоплатно в межах Програми медичних гарантій; базується на сучасних… ...
“Керуй змінами”: жінок, які працюють у транспортній сфері, запрошують до участі у навчанні
За ініціативи Міністерства розвитку громад та територій України стартує навчальна програма для жінок-лідерок у транспортній сфері під назвою “Керуй змінами”.  Програма розвитку  жіночого лідерства  допоможе зробити успішні кроки у подальшій кар’єрі, розвинути підприємницький потенціал для започаткування власного бізнесу, реалізації соціальних проєктів та ініціатив.  «Жінки вже відіграють ключову роль у відновленні та трансформації транспортної сфери, і… ...
Інформаційно-комунікаційний захід «Майбутнє, яке обираємо МИ: як громада підтримує вибір професії»
На базі Хустського ліцею № 1 імені Івана Магули Хустської міської ради відбувся інформаційно-комунікаційний захід «Майбутнє, яке обираємо МИ: як громада підтримує вибір професії» для представників учнівської, батьківської та педагогічної спільнот закладів загальної середньої освіти Хустської територіальної громади в межах ініціативи громадської організації DECIDE. Метою заходу було підвищення рівня обізнаності учасників щодо сучасної системи профорієнтації,… ...
Депутати затвердили бюджет Хустської громади на 2026 рік
Засідання вісімнадцятої сесії Хустської міської ради дев’ятого скликання відбулося під головуванням в.о. міського голови Василя Губаля сьогодні, 19 грудня. Розглянуто майже 90 питань порядку денного, основне з яких – про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2026 рік. Найперше Василь Іванович звітував про здійснення державної регуляторної політики Хустською міською радою та її виконавчим комітетом у… ...