Що робити, якщо некоректно передали показники лічильника: пояснюють у Закарпатгазі
Якщо споживач передав помилкові показники лічильника газу, які відрізняються від фактичних, хвилюватися немає причин, адже все можна виправити. Як це зробити, пояснили в пресслужбі «Закарпатгазу».
Один з варіантів – повторно подати показники в чат-боті Viber 7104ua, прикріпивши фото лічильника. Додати знімок приладу обліку можна з галереї смартфону. Важливо: зображення має бути чітким і споживач має впевнитися, що файл завантажився.
Ще один спосіб – відвідати Клієнтський простір або зателефонувати до контакт-центру на номер 067-01-03-104 і залишити заявку на візит контролера для звірки показників.
У пресслужбі АТ «Закарпатгаз» нагадують: саме час передавати показники лічильника. Споживачі повинні це робити на початку кожного місяця до 5 числа включно. Щоб процес передачі був максимально швидким та зручним, газовики радять користуватися «Особистим кабінетом». Цей сервіс дозволяє завантажити квитанцію, отримати інформацію, яка зафіксована у картці споживача, контролювати обсяги споживання та дистанційно передати показники лічильника газу, перевірити поточний баланс, бачити всю історію розрахунків в одному місці, звірити історію платежів та здійснити оплату за розподіл газу в режимі онлайн. До одного акаунту можна приєднати до 25 особових рахунків.
Окрім Особистого кабінету, показники газу можна передавати через інші дистанційні онлайн-сервіси: Viber-бот 104.ua, Telegram-месенджер 7104, СМС-повідомлення на номер 7104, контакт-центр за номерами 0312-48-83-04 або 067-01-03-104, адресу електронної пошти contact@zk.104.ua.
Пресслужба АТ «Закарпатгаз»
Опубліковано: 02.03.2023 936 Переглядів