Хустська міська рада

Шановні громадяни

20150610123044В Україні почала діяти «будівельна амністія»
Затверджено порядок реалізації «будівельної амністії», – повідомляє Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області.
«Будівельна амністія» – це доступний та швидкий спосіб легалізувати самочинні будівництва, якщо будівельні роботи відбувалися в період з 5 серпня 1992 по 12 березня 2011 року і не порушують державних будівельних норм щодо розміщення об’єкта.
Легалізація самобудів у рамках «будівельної амністії» відбуватиметься відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт» від 13 січня 2015 року № 92-VIII та наказу Мінрегіону №79 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення І та ІІ категорії складності, які збудовано без дозволу на виконання будівельних робіт».
Згідно з цими документами, під «будівельну амністію» підпадають:
індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди;
громадські будинки І та ІІ категорій складності;
будівлі та споруди сільськогосподарського призначення І і ІІ категорій складності.
Для того, щоб узаконити самочинне будівництво житлового будинку до 300 кв. м або господарської будівлі до 100 кв. м, громадянину слід зібрати такий пакет документів:

  1. Заяву.
  2. Два примірники заповненої декларації про прийняття об’єкту в експлуатацію.
  3. Засвідчені у встановленому порядку копії документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт.
  4. Копію технічного паспорта (з відміткою про проведене технічне обстеження).
  5. Інформацію відділу архітектури про відповідність розташування об’єкта будівництва державним будівельним нормам.

Порядком передбачена можливість використання технічних паспортів, складених до набрання чинності Порядку, а також звітів про проведення технічного обстеження, складених у період з 29 квітня 2013 року до набрання чинності вказаним Порядком.
Для легалізації будинку площею більше 300 кв. м або іншого об’єкта слід зібрати такий пакет документів:

  1. Заяву.
  2. Два примірники заповненої декларації про прийняття об’єкта до експлуатації.
  3. Звіт про проведення технічного обстеження об’єкта з інформацією щодо можливості його надійної та безпечної експлуатації.
  4. Засвідчені у встановленому порядку копії документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт та копію технічного паспорта.
  5. Копію технічного паспорта.

З цим пакетом документів слід звернутися до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) в обласному центрі: м. Ужгород, пл.. Поштова, 3, Ужгородська міська рада, який прийме документи і передасть їх до відповідної інспекції. Інспекція протягом десяти робочих днів з дати надходження до неї декларації перевіряє повноту зазначених там даних та на безоплатній основі реєструє подану декларацію.
Після проведення реєстрації один примірник залишається в Інспекції, яка її зареєструвала, а другий примірник з відміткою Інспекції через ЦНАП повертається замовнику.
Легалізувати самобуди 1992—2011 років за спрощеною процедурою буде можливо до кінця 2015 року.
При цьому «будівельна амністія» не передбачає сплати громадянами штрафних санкцій.
По питаннях просимо звертатись до відділу містобудування та архітектури Хустської міської ради та до представника Управління ДАБІ у Закарпатській області.
Три кроки до легалізації самобуду
Чотири кроки до легалізації самобуду

Опубліковано: 30.07.2015 5740 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Порядок використання коштів обласного бюджету у  2025 році, передбачених на виконання заходів Програми розвитку та підтримки галузі рослинництва в області
Обласна військова адміністрація інформує, що розпорядженням голови обласної  державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 11 вересня 2025 року № 631 затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету у  2025 році, передбачених на виконання заходів Програми розвитку та підтримки галузі рослинництва в області на 2021 – 2025 роки, (зареєстровано у Західному    міжрегіональному управлінні Міністерства… ...
Щоденно о 9.00 в Україні – загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам’яті загиблих унаслідок збройної агресії рф
Схиливши голови в глибокій скорботі вшануймо світлою пам’яттю всіх, хто віддав своє життя за Україну. Згадаймо Героїв, які боролися і загинули за наше майбутнє, невинних дітей, мирних українців та всіх наших співвітчизників. Пам’ятаємо! Не пробачимо! Переможемо! Слава Україні! Героям Слава! ...
АНОНС: «Зелені навички для відновлення України: діалог влади та бізнесу»
8 жовтня 2025 року з 10:00 до 11:30 відбудеться круглий стіл «Зелені навички для відновлення України: діалог влади та бізнесу». Захід відбудеться в гібридному форматі (очно та онлайн), реєстрація обов’язкова і триває до 07 жовтня та завершується о 17:00. Зареєструватись: https://forms.gle/PNMnfsq6cWz7wFXn7 Під час заходу буде презентована до обговорення проєкт “дорожньої карти” збільшення зелених робочих місць в… ...
Запрошуємо громади та комунальні підприємства Закарпаття на виставку “Комунтех – 2025”
Запрошуємо громади та комунальні підприємства Закарпаття на виставку “Комунтех – 2025”! 14 жовтня 2025 року у м. Київ, в Міжнародному виставковому центрі, відбудеться презентація оновленого каталогу «Українська техніка для громад: 2025». У каталозі представлено: ✅ громадський пасажирський транспорт; ✅ комунальну та спеціальну техніку; ✅ навісне обладнання українського виробництва. ???? Подія відбудеться в рамках виставки «Комунтех… ...
В.о. міського голови Василь Губаль відзвітувався публічно за 2024 рік
Сьогодні, 30 вересня 2025 року, відбувся публічний звіт в.о. Хустського міського голови Василя Губаля за 2024 рік. У залі засідань зібралося керівництво, начальники управлінь, відділів та установ міської ради, а також депутати, представники Молодіжної ради, громадських організацій, благодійний фондів, волонтери та мешканці громади. «Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про… ...
Звіт в.о. міського голови за 2024 рік
Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про виконані завдання і досягнуті результати. 2024- й насиченим і водночас складним для нашої громади. Однак завдяки злагодженій роботі ми змогли забезпечити стабільне фінансування основних сфер життєдіяльності, реалізувати важливі проєкти та підтримати найвразливіші категорії наших громадян. У пріоритеті для нас – підтримка сил оборони,… ...