Хустська міська рада

Шановні громадяни

20150610123044В Україні почала діяти «будівельна амністія»
Затверджено порядок реалізації «будівельної амністії», – повідомляє Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області.
«Будівельна амністія» – це доступний та швидкий спосіб легалізувати самочинні будівництва, якщо будівельні роботи відбувалися в період з 5 серпня 1992 по 12 березня 2011 року і не порушують державних будівельних норм щодо розміщення об’єкта.
Легалізація самобудів у рамках «будівельної амністії» відбуватиметься відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт» від 13 січня 2015 року № 92-VIII та наказу Мінрегіону №79 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення І та ІІ категорії складності, які збудовано без дозволу на виконання будівельних робіт».
Згідно з цими документами, під «будівельну амністію» підпадають:
індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди;
громадські будинки І та ІІ категорій складності;
будівлі та споруди сільськогосподарського призначення І і ІІ категорій складності.
Для того, щоб узаконити самочинне будівництво житлового будинку до 300 кв. м або господарської будівлі до 100 кв. м, громадянину слід зібрати такий пакет документів:

  1. Заяву.
  2. Два примірники заповненої декларації про прийняття об’єкту в експлуатацію.
  3. Засвідчені у встановленому порядку копії документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт.
  4. Копію технічного паспорта (з відміткою про проведене технічне обстеження).
  5. Інформацію відділу архітектури про відповідність розташування об’єкта будівництва державним будівельним нормам.

Порядком передбачена можливість використання технічних паспортів, складених до набрання чинності Порядку, а також звітів про проведення технічного обстеження, складених у період з 29 квітня 2013 року до набрання чинності вказаним Порядком.
Для легалізації будинку площею більше 300 кв. м або іншого об’єкта слід зібрати такий пакет документів:

  1. Заяву.
  2. Два примірники заповненої декларації про прийняття об’єкта до експлуатації.
  3. Звіт про проведення технічного обстеження об’єкта з інформацією щодо можливості його надійної та безпечної експлуатації.
  4. Засвідчені у встановленому порядку копії документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт та копію технічного паспорта.
  5. Копію технічного паспорта.

З цим пакетом документів слід звернутися до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) в обласному центрі: м. Ужгород, пл.. Поштова, 3, Ужгородська міська рада, який прийме документи і передасть їх до відповідної інспекції. Інспекція протягом десяти робочих днів з дати надходження до неї декларації перевіряє повноту зазначених там даних та на безоплатній основі реєструє подану декларацію.
Після проведення реєстрації один примірник залишається в Інспекції, яка її зареєструвала, а другий примірник з відміткою Інспекції через ЦНАП повертається замовнику.
Легалізувати самобуди 1992—2011 років за спрощеною процедурою буде можливо до кінця 2015 року.
При цьому «будівельна амністія» не передбачає сплати громадянами штрафних санкцій.
По питаннях просимо звертатись до відділу містобудування та архітектури Хустської міської ради та до представника Управління ДАБІ у Закарпатській області.
Три кроки до легалізації самобуду
Чотири кроки до легалізації самобуду

Опубліковано: 30.07.2015 5695 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Якщо ви доброволець, отримайте допомогу зі зверненням до Мінветеранів для оформлення статусу учасника бойових дій (УБД)
...
Почесні громадяни міста зустрілися з керівником Хустської громади та ініціювали створення Громадської організації
Зустріч відбулася сьогодні, 6 лютого, в стінах Хустської міської ради. Участь у обговоренні важливих питань життєдіяльності громади разом із Почесними громадянами міста взяв в.о. Хустського міського голови Василь Губаль, керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня та заступник начальника управління з питань юридично-правового забезпечення діяльності ради виконавчого комітету Ігор Пилип. Безперечно, розмова видалася жвавою, адже тем… ...
До уваги жителів Хустської міської територіальної громади!
За направленням для проходження військово-лікарської комісії (ВЛК) відтепер не потрібно звертатися до Хустського районного центру комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП). Направлення можна отримати безпосередньо у поліклінічному відділенні лікарні, де проводиться медичний огляд. На місці працюватиме представник РТЦК та СП, який видаватиме направлення.   Що для цього потрібно? Прийти до поліклінічного відділення лікарні. Отримати… ...
До уваги підприємців громади
У четвер, 6 лютого, відбудеться чергова онлайн-зустріч «Діалог влади і бізнесу», в рамках запроваджених щотижневих онлайн-зустрічей (щочетверга з 15.00 до 17.00), відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації від 06.02.2024 № 260 «Про запровадження формату онлайн зустрічей «Діалог влади і бізнесу». Тема чергової онлайн-зустрічі: «Як залучити 50 000 євро грантового фінансування… ...
Надання відомостей з ЄДРВВ членам сімей полонених та зниклих безвісти ветеранів війни
Відомості з ЄДРВВ у формі витягу надаються центрами надання адміністративних послуг незалежно від місця реєстрації/проживання (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”). Кому надаються відомості з ЄДРВВ: чоловіку/дружині; непрацездатним батькам; законному представнику дитини (до 18 років); неодруженим повнолітнім дітям, визнаним особами з інвалідністю з дитинства I та II… ...
Виплата пільг на житлово-комунальні послуги членам сімей полонених та зниклих безвісти
Відповідно до Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373, виплата проводиться органами Пенсійного фонду України. Якщо пільговик (ветеран війни, особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалий учасник Революції Гідності, член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни або… ...