Хустська міська рада

При Хустській міській раді утворюють оперативний штаб з питань забезпечення підготовки та сталого проходження опалювального періоду 2022-2023 років

Відповідно до ст.ст. 30, 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання розпорядження голови Закарпатської облдержадміністрації від 06.05.2022 р. № 170 «Про підготовку господарського комплексу та установ бюджетної сфери області до роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 років», з метою забезпечення своєчасної підготовки господарського комплексу Хустської міської територіальної громади, підприємств житлово-комунального господарства та установ бюджетної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 років при Хустській міській раді утворюють оперативний штаб з питань забезпечення підготовки та сталого проходження опалювального періоду 2022-2023 років.

Відповідне розпорядження № 49/02-05 від 18.05.2022 р. “Про утворення оперативного штабу (робочої групи) з питань підготовки та сталого проходження опалювального сезону господарського комплексу та установ бюджетної сфери на території Хустської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 років” видав Хустський міський голова Володимир Кащук. Цим розпорядженням визначено й склад робочої групи (оперативного штабу) та перелік відповідних заходів з питань підготовки тощо.

Пресслужба Хустської міської ради

Опубліковано: 20.05.2022 2818 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Низку важливих рішень прийнято на засіданні виконавчого комітету
Сьогодні, 4 листопада, в Хустській міській раді засідав виконавчий комітет, який провів заступник міського голови Василь Калин. Участь у засіданні також взяв заступник міського голови Павло Тесличко. На початку традиційно хвилиною мовчання присутні вшанували пам’ять Захисників і Захисниць України, які поклали своє життя на вівтар свободи. Найперше члени виконкому розглянули ряд питань, що стосувалися майна… ...
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності – перевізників Хустської міської територіальної громади!
На виконання доручення Офісу Президента та відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 06.02.2024 № 260 ,,Про запровадження формату онлайн-зустрічей ,,Діалог влади та бізнесу” Закарпатська обласна державна адміністрація – обласна військова адміністрація організовує щотижневі онлайн- зустрічі ,,Діалог влади та бізнесу”. Чергова онлайн-зустріч відбудеться 6 листопада 2025 року (початок о… ...
Моніторинг фітосанітарного стану: захист посівів від мишопобідних гризунів
Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області інформує, що через сприятливі метеорологічні умови осені цього року спостерігається зростання чисельності мишоподібних гризунів, які становлять серйозну загрозу для сільськогосподарських угідь. За результатами проведених обстежень, гризуни активно мігрують та заселяють: Посіви озимих зернових культур та озимого ріпаку. Молоді сади, ягідники та багаторічні трави. Висока щільність колоній загрожує не лише… ...
Інформація про результати конкурсу
Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади, який відбувся 30.10.2025 року. Інформуємо, що за результатами проведеного конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади, а саме: вбудовані… ...
1 листопада в Хусті курсуватимуть безплатні автобусні маршрути
Традиційно 1 листопада, у День Всіх Святих, багато людей відвідують могили рідних. Відтак, до міського кладовища курсуватимуть безплатні рейси за спеціальним графіком. Автобуси відправлятимуться від магазинів «Хвилинка» (мікрорайон Жайворонкова) та «Подарунки» (навпроти Реформаторської церкви). Графік додається. ...
Розпорядження в.о. міського голови «Про початок опалювального сезону 2025-2026 років на території Хустської міської територіальної громади
...