Процес успішного отримання інформації
Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI влада зобов’язалася забезпечити прозорість та відкритість своєї діяльності. Кожен може протягом п’яти робочих днів отримати публічну інформацію, яка є у розпорядженні органів державної влади (зокрема в Хустській ОДПІ) та не віднесена законами до інформації з обмеженим доступом.
Слід зважити яким чином отримати інформацію – шляхом подання запиту на публічну інформацію чи звернення (заява, пропозиція, скарга)?
Ключова відмінність між зверненням та запитом на публічну інформацію полягає в тому, що інформаційний запит – це прохання надати вже створену інформацію (стан розрахунків, організаційну структуру тощо), а відповідь на звернення потребує узагальнення, обробки вже існуючої і створення нової інформації (проведення перевірки, роз’яснення податкового законодавства тощо). До того ж порядок розгляду звернень громадян регулюється Законом України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР.
З метою отримання публічної інформації (в т. ч. інформації щодо себе) необхідно подати запит на публічну інформацію. Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об”єднанням громадян без статусу юридичної особи в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, зокрема : поштою на адресу Хустської ОДПІ — 90400, м. Хуст, вул. Духновича, 17; факсом/телефоном – (03142) 4-32-20; електронною поштою –на адресу dpi15@ukrpost.net. Запит на інформацію подається в довільній формі, проте обов’язково повинен містити: прізвище, ім”я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв’язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); підпис і дату.
Найчастіше запитувачі звертаються до Хустської ОДПІ з проханням надати інформацію щодо :
- реєстраційних даних платників податків;
- діяльності підприємств;
- відомостей про третіх осіб;
- стану надходження податків до бюджету України.
Хустська ОДПІ готова до плідної взаємодії із громадськістю і на всі запити громадян буде надана повна та достовірна інформація.
Тетяна Тюшка
головний державний податковий інспектор із забезпечення доступу до публічної
інформації та розгляду звернень громадян Хустської ОДПІ
Також може бути цікавим





