Хустська міська рада

Прості поради допоможуть українцям «залишити гроші собі»: стартувала інформаційна кампанія щодо енергоефективності

«Залиш ці гроші для себе» – всеукраїнська кампанія, яку 1 травня 2025 року спільно запустили Міністерство розвитку громад та територій України, Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України та Данське енергетичне агентство. Головна ідея кампанії: енергоефективність – не складна дороговартісна «розкіш», а доступні вигідні рішення, які дозволяють заощаджувати гроші та підвищувати якість життя.

Мета ініціативи – продемонструвати реальні приклади та переваги розумного енергоспоживання. Від очевидних дій, які можна зробити прямо зараз без зайвих зусиль, до «просунутих» програм, що реалізуються за державної підтримки.

Нещодавні дослідження показали, що 72% українців намагаються впроваджувати принципи енергозбереження у щоденному житті.

Водночас, 58% респондентів відзначили брак доступної інформації про енергоефективні заходи та приклади їх впровадження.

«За 3 роки випробування війною українці усвідомили критичну важливість енергоефективності. Здебільшого, енергоефективність – це не завжди про складні технічні рішення, а про наше з вами звичайне буденне життя. Навіть невеликі зміни нашої поведінки з акцентом на енергоефективність можуть дати відчутні результати. Використання енергоефективних ламп, терморегуляторів чи побутової техніки класу «А», або навіть просто правильні налаштування бойлера чи морозильної камери вже дозволяють заощаджувати гроші та залишати їх в сімейному бюджеті. Тож, наше завдання – говорити про це простими переконливими словами, щоб принцип «енергоефективність передусім» став нашим Life Style у всіх напрямках, починаючи від маленької української родини до громад та країни в цілому», – коментує голова Держенергоефективності Ганна Замазєєва.

Одним із партнерів ініціативи виступило Данське енергетичне агентство.

«Данія є одним із європейських лідерів у сфері енергоефективності і державою, яка непохитно підтримує Україну. Данське енергетичне агентство накопичило чималий досвід у заощадженні енергії, яким ми прагнемо поділитися. Сподіваємося, що завдяки цій кампанії українці відкриють для себе реальні фінансові переваги енергоефективності. Більше того, розумне споживання енергії допомагає забезпечити сталу роботу енергосистеми та підвищити стійкість українського суспільства», – підсумувала Ібен Мьоллєр Сондергард, заступниця генерального директора Данського енергетичного агентства.

Більше про енергоефективність тут: www.eeua.org.ua

Опубліковано: 07.05.2025 115 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Пийте лише чисту воду
Гепатит А передається через брудні руки і забруднену воду. Використання кипʼяченої або бутильованої води значно знижує ризик інфікування. Поради: Кипʼяти воду, якщо сумніваєшся в її якості. Для пиття та приготування їжі використовуйте тільки чисту воду. Уникай води з відкритих джерел, де немає гарантії безпеки. ...
«Небезпека поруч»: відеоролики соціального характеру
Центр протимінної діяльності Державної спеціальної служби  транспорту Міністерства оборони України пропонує до перегляду відеоролик соціального характеру, а саме з попередження мінної небезпеки під умовною назвою «Небезпека поруч», що створений з метою підвищення обізнаності населення щодо ризиків, пов’язаних з мінами та іншими вибухонебезпечними предметами.   ...
Мий руки – збережи здоров’я!
Гепатит А – це інфекція печінки, яка передається через брудні руки. Навіть маленький недогляд у гігієні може стати причиною хвороби. Що допоможе захистити себе та близьких: Ретельно мий руки з милом перед їжею та після туалету. Використовуй чисту воду та рушник. Навчи дітей правильній гігієні з раннього віку. Памʼятай: гігієна – це простий, але найефективніший… ...
,,Туристичний сувенір Закарпаття 2025”: оголошення про проведення конкурсу
До уваги громадян та суб’єктів підприємницької діяльності Хустської міської територіальної громади! Інформуємо, що за сприянням управління туризму та курортів обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації оголошено проведення конкурсу ,,Туристичний сувенір Закарпаття 2025”, який триватиме до 20 вересня 2025 року. Мета конкурсу – підтримати та популяризувати унікальну культурну спадщину, традиції та туристичну привабливість краю через… ...
Анонс: онлайн-опитування серед фермерів
Українська аграрна конфедерація спільно з Українським центром європейської політики та ГО «Екодія» проводить дослідження можливостей впровадження європейських вимог фермерами в Україні. Участь у дослідженні полягає в заповненні онлайн-опитувальника, що складається з 7 тематичних сторінок і орієнтовно 80 запитань, більшість з яких є закритими, тобто для відповіді на них потрібно вибрати один або декілька із запропонованих варіантів. Ваші… ...
До уваги суб’єктів туристичної галузі Хустської міської територіальної громади!
Інформуємо, що 8-9 жовтня 2025 року у місті Львові відбудеться Форум туризму та гостинності – це масштабна подія туристичної галузі, яка популяризує внутрішній туризм та маловідомі туристичні об’єкти. У рамках Форуму будуть працювати дві спеціалізовані виставки ,,ТурЕКСПО” і ,,Готельний та ресторанний бізнес”. Програма Форуму включатиме панельні дискусії, майстер класи, презентаційні та виставкові зони, ділові зустрічі,… ...