Хустська міська рада

Перше організаційне засідання виконкому Хустської міської ради: нагальні питання

Сьогодні, 5 січня, відбулося засідання виконавчого комітету ради, на якому міський голова ознайомив присутніх передусім із новим його складом. Опісля члени виконкому приступили до розгляду нагальних питань, рішення по яких, до слова, прийняли одноголосно.

Насамперед на засіданні йшлося про розмежування повноважень керівництва Хустської міської ради. Так, керуючись ст. 27-40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Хустської міської ради вирішив:

1.Затвердити розмежування повноважень міського голови,  секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючої справами виконкому згідно з додатком 1.

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету № 5 від 29.01.2016 р.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Маханець Г.В.

Далі торкнулися питань освіти, по яким поінформував начальник управління освіти, релігій та у справах національностей Василь Мочарник. Відтак мова йшла як про харчування дітей у закладах освіти Хустської міської територіальної громади у 2021 році, так про режим роботи окремих ДНЗ.

Щодо останнього, то відповідно до Законів України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, ,,Про дошкільну освіту”, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №1055 від 04.11.2010 ,,Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів”, з метою приведення у відповідність до чинного законодавства режиму роботи закладів дошкільної освіти , виконавчий комітет Хустської міської ради вирішив:

1. Встановити з 4 січня 2021 року для закладів дошкільної освіти Хустської міської територіальної громади, вказаних у додатку, 10,5 годинний режим роботи при 5-денному робочому тижні.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради Мочарника В.В..

 

Додаток

 

 

ПЕРЕЛІК ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ,

ЯКИМ ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ 10,5 ГОДИННИЙ РЕЖИМ РОБОТИ З 5-ДЕННИМ РОБОЧИМ ТИЖНЕМ

 

 

№з.п. Назва закладу Попередній режим роботи закладу Режим роботи закладу згідно з Типовими штатними нормативами
1 Боронявський ЗДО 10год (одна група) 10,5год. (для однієї групи)
2 Копашнівський ЗДО 10 год. 10,5 год.
3 Кошелівський ЗДО 10 год. 10,5 год.
4 Крайниківський ЗДО 10 год. 10,5 год.
5 Нижньоселищенський ЗДО 10 год. 10,5 год.
6 Олександрівський ЗДО 10 год. 10,5 год.
7 Рокосівський ЗДО 10 год. (7 груп) 10,5 год. (для 7 груп)
8 Сокирницький ЗДО 10 год. 10,5 год.
9 Стеблівський ЗДО 10 год. 10,5 год.
10 Вертепський НВК І ст. 10 год. 10,5 год.
11 Лунківський НВК І ст. 10 год. 10,5 год.

 

Стосовно ж харчування дітей у закладах освіти Хустської міської територіальної громади у поточному році, під час засідання вирішено:

1. Встановити з 4 січня 2021 року для закладів дошкільної освіти Хустської міської територіальної громади:

1.1.   У групах із 9, 10,5 та 12-годинним перебуванням та з 3-разовим режимом харчування дітей вартість харчування 27,00 грн. за діто/день, з яких батьківська плата складає 21,60грн. (80 % від вартості харчування на день, 20% – кошти міського бюджету).

1.2.   Для груп з 12-годинним перебуванням у санаторному закладі дошкільної освіти №5 ,,Зернятко”, з 4-разовим режимом харчування дітей, вартість харчування 36,00грн. за 1 діто/день, з яких батьківська плата складає 28,80грн. (80%).

1.3.   Для групи з 24-годинним перебуванням у санаторному закладі дошкільної освіти №5 ,,Зернятко”, з 5-разовим режимом харчування дітей, вартістю 37,00грн. за 1 діто/день, з яких батьківська плата складає 29,60грн. (80%)”.

1.4.   Для дітей групи з 24-годинним перебуванням у закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №6 ,,Ластівочка”, з 5-разовим режимом харчування, вартістю 28,00грн. за 1 діто/день, з яких батьківська плата складає 22,40грн. (80%)”.

1.5. Забезпечити 10% збільшення вартості харчування дітей у закладах дошкільної освіти під час літнього оздоровчого періоду (тривалістю 90 днів).

1.6. Для дітей навчально-реабілітаційного центру з 24-годинним перебуванням, з 5-разовим режимом харчування дітей дошкільного віку вартістю 60,00грн. за 1 діто/день та 65,00грн. – для дітей шкільного віку.

2.Звільнити від оплати за харчування у закладах дошкільної освіти батьків (осіб, які їх замінюють), які належать до таких пільгових категорій:

2.1. У сім’ях яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у комунальних дошкільних навчальних закладах, а також батьків дітей та осіб, які їх замінюють, із сімей, що отримують допомогу відповідно до Законну України ,,Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” (для звільнення є довідка про призначення такої допомоги, видана органами соціального захисту населення).

2.2. У сім’ях яких виховуються діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування.

2.3. Із сімей загиблих учасників бойових дій, зокрема на Сході України (в АТО/ООС) та працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків.

2.4. У сім’ях яких виховуються діти з особливими освітніми потребами (в тому числі діти з інвалідністю).

2.5. Діти яких мають малі та згасаючі форми туберкульозу (хворі на туберкульоз) та інфіковані мікобактеріями туберкульозу (мають прямий контакт із хворими на туберкульоз членами сім’ї).

2.6. Діти яких потерпіли від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

2.7. Діти, яких опинилися у складних життєвих обставинах та перебувають на обліку у Службі у справах дітей, дітей, які не належать до вказаних вище категорій, але вкрай потребують безоплатного або пільгового харчування (на основі рішення органу місцевого самоврядування).

3.Встановити 50 % знижку в оплаті за харчування дітей у закладах дошкільної освіти батькам (або особам, які їх замінюють), які належать до таких пільгових категорій:

3.1. У сім’ях яких виховується 3 і більше дітей до 18 років (за умови пред’явлення відповідних підтверджувальних документів), при цьому нарівні з рідними дітьми враховуються падчерки та пасинки, які проживають у цій сім’ї, якщо вони не були враховані в сім’ї іншого з батьків, а також діти, на яких оформлена опіка у зв’язку зі смертю батьків, позбавлених їх батьківських прав, засудженим до позбавлення волі, включаючи час перебування під слідством або направленням на примусове лікування тощо.

3.2. Із сімей, які вимушено переїхали із Східних територій України та АР Крим, у зв’язку з окупацією та воєнними діями.

3.3. Із сімей учасників бойових дій (антитерористичної операції /ООС, т.п. – за умови пред’явлення посвідчення, що підтверджує даний статус).

4.Управлінню освіти, релігій та у справах національностей забезпечити контроль за своєчасним надходженням щомісячної плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти міста (не пізніше 10 числа поточного місяця), за який вноситься плата до банківських установ (їх філій).

5.Встановити з січня 2020 року для учнів закладів загальної середньої освіти Хустської міської територіальної громади (за винятком гімназії-інтернату м. Хуста) одноразовий режим гарячого харчування вартістю 18,00 грн. за 1 діто/день.

5.1.   Для учнів 1-4-х класів ЗЗСО, які не належать до пільгових категорій, запровадити пропорційну оплату вартості харчування, з яких 15% – компенсація за рахунок коштів міського бюджету, 85% (15,30грн.) – батьківська плата.

6.Забезпечити безоплатним одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-11-х класів закладів загальної середньої освіти, які належать до таких пільгових категорій:

6.1. Дітям із сімей, що отримують допомогу відповідно до Закону України ,,Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” (підставою для звільнення є довідка про призначення такої допомоги, видана органами соціального захисту населення).

6.2. Сиротам та позбавленим батьківського піклування.

6.3. Дітям, які мають статус постраждалих від аварії на ЧАЕС.

6.4. Дітям із сімей учасників АТО/ООС, які загинули у ході бойових дій на Сході України, працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків та в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

6.5. Дітям із сімей вимушених переселенців зі Сходу України та АР Крим.

6.6. Дітям з особливими освітніми потребами та дітям з інвалідністю.

6.7. Дітям із сімей учасників бойових дій (антитерористичної операції /ООС, т.п. – за умови пред’явлення посвідчення, що підтверджує даний статус).

6.8. Дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах та перебувають на обліку у Службі у справах дітей, дітям, які не належать до вказаних вище категорій, але вкрай потребують безоплатного або пільгового харчування (на підставі рішення органу місцевого самоврядування).

7.Зменшити розмір батьківської плати на 50 відсотків для дітей 1-4-х класів із сімей, у яких виховується 3 і більше дітей (за умови пред’явлення відповідних підтверджувальних документів), при цьому нарівні з рідними дітьми враховуються падчерки та пасинки, які проживають у цій сім’ї, якщо вони не були враховані в сім’ї іншого з батьків, а також діти, на яких оформлена опіка у зв’язку зі смертю батьків, позбавлених їх батьківських прав, засудженим до позбавлення волі, включаючи час перебування під слідством або направленням на примусове лікування тощо.

8.Забезпечити оплату вартості харчування учнів 5-11-х класів гімназії-інтернату, які не належать до пільгових категорій, з урахуванням вимог чинного законодавства, Статуту закладу та відповідно до кратності прийомів їжі.

8.1.   Забезпечити безоплатним гарячим харчуванням учнів 5-11-х класів, які належать до пільгових категорій, вказаних у п. 6..

8.2.   Зменшити на 50 відсотків розмір батьківської плати за харчування для учнів 5-11-х класів із сімей, у яких виховується 3 і більше дітей (за умови пред’явлення відповідних підтверджувальних документів), при цьому нарівні з рідними дітьми враховуються падчерки та пасинки, які проживають у цій сім’ї, якщо вони не були враховані в сім’ї іншого з батьків, а також діти, на яких оформлена опіка у зв’язку зі смертю батьків, позбавлених їх батьківських прав, засудженим до позбавлення волі, включаючи час перебування під слідством або направленням на примусове лікування тощо.

9.З метою соціального захисту дітей, які не належать до пільгових категорій, вказаних у п.2, п.3, п.6, п.7, п.8.2 цього рішення, але вкрай потребують допомоги, забезпечити розгляд заяв (у випадку їх наявності) щодо надання додаткових пільг батькам зі сплати за харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти (рішення виконавчого комітету Хустської міської ради №53 від 06.02.2019р. ,,Про створення комісії з надання пільг батькам зі сплати за харчування у закладах освіти м. Хуста у 2019р.”).

10.Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконкому Хустської міської ради від 29.11.2019р. №553 ,,Про харчування дітей у закладах освіти м. Хуста у 2020р.”.

11.Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради Мочарника В.В..

 

Крім того, новоутворений виконком затвердив штатний розпис з першого дня року для Хустського міського територіального центру та Хустського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, а погодив комунальним підприємствам: МКП «Бюро ритуальних послуг», КП «Дозвілля», КП «ЕКО-Хуст», КП «Полігон+», КП «Реклама-Хуст», КП «Стадіон «Карпати», КП «Хусттепло», Хустське ВУВКГ.

Насамкінець, говорили про інформаційні картки відділу державної реєстрації виконавчого комітету Хустської міської ради, зокрема про їх затвердження, що зрештою і зробили.

А позаяк серед членів виконкому більшість старости, то не обійшлося без настанов від керівництва ради на подальшу плідну співпрацю задля результату, спрямованого на розвиток та процвітання об’єднаної громади.

Пресслужба Хустської міської ради

Опубліковано: 05.01.2021 1948 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

ЗІ СВЯТОМ! 13 СІЧНЯ – ЩЕДРИЙ ВЕЧІР ТА СВЯТО МЕЛАНКИ
За тиждень після коляди, напередодні Нового Року (за старим стилем), – Щедрий Вечір. Це – залишок стародавнього, імовірно, дохристиянського звичаю. А за християнським календарем – це день преподобної Меланії. В народній традиції обидва свята об’єднались, і тепер маємо Щедрий Вечір, або свято Меланки.   Дорогі краяни! Ось й настало ще одне чудове свято — Старий… ...
Заходи з протидії поширення коронавірусу
Продовжуємо оприлюднювати для широкого загалу розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації:   РОЗПОРЯДЖЕННЯ № 40 КЕРІВНИКА РОБІТ З ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ   31 грудня 2020 року                                                       … ...
Привітання міського голови з Новорічно-Різдвяними святами:
Дорогі земляки! Щиро вітаю вас із найочікуванішими та найсвітлішими святами – Новим 2021 роком та Різдвом Христовим! Новий рік і Різдво — традиційно родинні свята. Це ще з дитинства усіма нами улюблені й радісні дні, сповнені світлом спільної радості, веселощів, очікування дива й казки, душевного тепла і надії. Тож нехай і наразі вони стануть яскравим… ...
На ІІІ пленарному сесійному засіданні новообраної Хустської міської ради обранці утворили старостинські округи та затвердили старост
Відтак на території Хустської міської територіальної громади утворено 17 старостинських округів та затверджено таку саму кількість старост: Боронявський старостинський округ, до складу якого входить територія села Бороняво – Богдан Васильович Клованич, староста; Данилівський старостинський округ, до складу якого входить територія села Данилово – Володимир Яношович Орос, староста; Ізянський старостинський округ з центром в селі Іза,… ...
У ході заключної цьогоріч міської сесії депутати утворили виконавчий комітет ради, визначили його чисельність та затвердили персональний склад
Рішенням І сесії VIII скликання Хустської міської ради від 30.12.2020 «Про утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності та затвердження персонального складу» вирішено: затвердити виконавчий комітет ради в кількості 36 осіб та його персональний склад:         Володимир Павлович Кащук; Василь Іванович Губаль; Іван Михайлович Фетько; Василь Юрійович Калин; Василь Михайлович Сабадош; Генрієтта… ...
Бюджетні питання: у Хусті відбулося засідання сесії міської ради (ВІДЕО)
Чергове пленарне засідання першої сесії Хустської міської ради розпочалося зі святкової коляди. На останньому цьогоріч засіданні прийняли заключні бюджетні питання та схвалили голів старостинських округів. Подробиці у відео ТРК “Перший Кабельний”: Уточнення: із-за розбіжностей між депутатами стосовно питання про затвердження старост на двох новоутворених старостинських округах, головуючий Володимир Кащук оголосив технічну перерву, після якої усіх… ...