Хустська міська рада

Перше організаційне засідання виконкому Хустської міської ради: нагальні питання

Сьогодні, 5 січня, відбулося засідання виконавчого комітету ради, на якому міський голова ознайомив присутніх передусім із новим його складом. Опісля члени виконкому приступили до розгляду нагальних питань, рішення по яких, до слова, прийняли одноголосно.

Насамперед на засіданні йшлося про розмежування повноважень керівництва Хустської міської ради. Так, керуючись ст. 27-40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Хустської міської ради вирішив:

1.Затвердити розмежування повноважень міського голови,  секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючої справами виконкому згідно з додатком 1.

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету № 5 від 29.01.2016 р.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Маханець Г.В.

Далі торкнулися питань освіти, по яким поінформував начальник управління освіти, релігій та у справах національностей Василь Мочарник. Відтак мова йшла як про харчування дітей у закладах освіти Хустської міської територіальної громади у 2021 році, так про режим роботи окремих ДНЗ.

Щодо останнього, то відповідно до Законів України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, ,,Про дошкільну освіту”, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №1055 від 04.11.2010 ,,Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів”, з метою приведення у відповідність до чинного законодавства режиму роботи закладів дошкільної освіти , виконавчий комітет Хустської міської ради вирішив:

1. Встановити з 4 січня 2021 року для закладів дошкільної освіти Хустської міської територіальної громади, вказаних у додатку, 10,5 годинний режим роботи при 5-денному робочому тижні.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради Мочарника В.В..

 

Додаток

 

 

ПЕРЕЛІК ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ,

ЯКИМ ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ 10,5 ГОДИННИЙ РЕЖИМ РОБОТИ З 5-ДЕННИМ РОБОЧИМ ТИЖНЕМ

 

 

№з.п. Назва закладу Попередній режим роботи закладу Режим роботи закладу згідно з Типовими штатними нормативами
1 Боронявський ЗДО 10год (одна група) 10,5год. (для однієї групи)
2 Копашнівський ЗДО 10 год. 10,5 год.
3 Кошелівський ЗДО 10 год. 10,5 год.
4 Крайниківський ЗДО 10 год. 10,5 год.
5 Нижньоселищенський ЗДО 10 год. 10,5 год.
6 Олександрівський ЗДО 10 год. 10,5 год.
7 Рокосівський ЗДО 10 год. (7 груп) 10,5 год. (для 7 груп)
8 Сокирницький ЗДО 10 год. 10,5 год.
9 Стеблівський ЗДО 10 год. 10,5 год.
10 Вертепський НВК І ст. 10 год. 10,5 год.
11 Лунківський НВК І ст. 10 год. 10,5 год.

 

Стосовно ж харчування дітей у закладах освіти Хустської міської територіальної громади у поточному році, під час засідання вирішено:

1. Встановити з 4 січня 2021 року для закладів дошкільної освіти Хустської міської територіальної громади:

1.1.   У групах із 9, 10,5 та 12-годинним перебуванням та з 3-разовим режимом харчування дітей вартість харчування 27,00 грн. за діто/день, з яких батьківська плата складає 21,60грн. (80 % від вартості харчування на день, 20% – кошти міського бюджету).

1.2.   Для груп з 12-годинним перебуванням у санаторному закладі дошкільної освіти №5 ,,Зернятко”, з 4-разовим режимом харчування дітей, вартість харчування 36,00грн. за 1 діто/день, з яких батьківська плата складає 28,80грн. (80%).

1.3.   Для групи з 24-годинним перебуванням у санаторному закладі дошкільної освіти №5 ,,Зернятко”, з 5-разовим режимом харчування дітей, вартістю 37,00грн. за 1 діто/день, з яких батьківська плата складає 29,60грн. (80%)”.

1.4.   Для дітей групи з 24-годинним перебуванням у закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №6 ,,Ластівочка”, з 5-разовим режимом харчування, вартістю 28,00грн. за 1 діто/день, з яких батьківська плата складає 22,40грн. (80%)”.

1.5. Забезпечити 10% збільшення вартості харчування дітей у закладах дошкільної освіти під час літнього оздоровчого періоду (тривалістю 90 днів).

1.6. Для дітей навчально-реабілітаційного центру з 24-годинним перебуванням, з 5-разовим режимом харчування дітей дошкільного віку вартістю 60,00грн. за 1 діто/день та 65,00грн. – для дітей шкільного віку.

2.Звільнити від оплати за харчування у закладах дошкільної освіти батьків (осіб, які їх замінюють), які належать до таких пільгових категорій:

2.1. У сім’ях яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у комунальних дошкільних навчальних закладах, а також батьків дітей та осіб, які їх замінюють, із сімей, що отримують допомогу відповідно до Законну України ,,Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” (для звільнення є довідка про призначення такої допомоги, видана органами соціального захисту населення).

2.2. У сім’ях яких виховуються діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування.

2.3. Із сімей загиблих учасників бойових дій, зокрема на Сході України (в АТО/ООС) та працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків.

2.4. У сім’ях яких виховуються діти з особливими освітніми потребами (в тому числі діти з інвалідністю).

2.5. Діти яких мають малі та згасаючі форми туберкульозу (хворі на туберкульоз) та інфіковані мікобактеріями туберкульозу (мають прямий контакт із хворими на туберкульоз членами сім’ї).

2.6. Діти яких потерпіли від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

2.7. Діти, яких опинилися у складних життєвих обставинах та перебувають на обліку у Службі у справах дітей, дітей, які не належать до вказаних вище категорій, але вкрай потребують безоплатного або пільгового харчування (на основі рішення органу місцевого самоврядування).

3.Встановити 50 % знижку в оплаті за харчування дітей у закладах дошкільної освіти батькам (або особам, які їх замінюють), які належать до таких пільгових категорій:

3.1. У сім’ях яких виховується 3 і більше дітей до 18 років (за умови пред’явлення відповідних підтверджувальних документів), при цьому нарівні з рідними дітьми враховуються падчерки та пасинки, які проживають у цій сім’ї, якщо вони не були враховані в сім’ї іншого з батьків, а також діти, на яких оформлена опіка у зв’язку зі смертю батьків, позбавлених їх батьківських прав, засудженим до позбавлення волі, включаючи час перебування під слідством або направленням на примусове лікування тощо.

3.2. Із сімей, які вимушено переїхали із Східних територій України та АР Крим, у зв’язку з окупацією та воєнними діями.

3.3. Із сімей учасників бойових дій (антитерористичної операції /ООС, т.п. – за умови пред’явлення посвідчення, що підтверджує даний статус).

4.Управлінню освіти, релігій та у справах національностей забезпечити контроль за своєчасним надходженням щомісячної плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти міста (не пізніше 10 числа поточного місяця), за який вноситься плата до банківських установ (їх філій).

5.Встановити з січня 2020 року для учнів закладів загальної середньої освіти Хустської міської територіальної громади (за винятком гімназії-інтернату м. Хуста) одноразовий режим гарячого харчування вартістю 18,00 грн. за 1 діто/день.

5.1.   Для учнів 1-4-х класів ЗЗСО, які не належать до пільгових категорій, запровадити пропорційну оплату вартості харчування, з яких 15% – компенсація за рахунок коштів міського бюджету, 85% (15,30грн.) – батьківська плата.

6.Забезпечити безоплатним одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-11-х класів закладів загальної середньої освіти, які належать до таких пільгових категорій:

6.1. Дітям із сімей, що отримують допомогу відповідно до Закону України ,,Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” (підставою для звільнення є довідка про призначення такої допомоги, видана органами соціального захисту населення).

6.2. Сиротам та позбавленим батьківського піклування.

6.3. Дітям, які мають статус постраждалих від аварії на ЧАЕС.

6.4. Дітям із сімей учасників АТО/ООС, які загинули у ході бойових дій на Сході України, працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків та в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

6.5. Дітям із сімей вимушених переселенців зі Сходу України та АР Крим.

6.6. Дітям з особливими освітніми потребами та дітям з інвалідністю.

6.7. Дітям із сімей учасників бойових дій (антитерористичної операції /ООС, т.п. – за умови пред’явлення посвідчення, що підтверджує даний статус).

6.8. Дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах та перебувають на обліку у Службі у справах дітей, дітям, які не належать до вказаних вище категорій, але вкрай потребують безоплатного або пільгового харчування (на підставі рішення органу місцевого самоврядування).

7.Зменшити розмір батьківської плати на 50 відсотків для дітей 1-4-х класів із сімей, у яких виховується 3 і більше дітей (за умови пред’явлення відповідних підтверджувальних документів), при цьому нарівні з рідними дітьми враховуються падчерки та пасинки, які проживають у цій сім’ї, якщо вони не були враховані в сім’ї іншого з батьків, а також діти, на яких оформлена опіка у зв’язку зі смертю батьків, позбавлених їх батьківських прав, засудженим до позбавлення волі, включаючи час перебування під слідством або направленням на примусове лікування тощо.

8.Забезпечити оплату вартості харчування учнів 5-11-х класів гімназії-інтернату, які не належать до пільгових категорій, з урахуванням вимог чинного законодавства, Статуту закладу та відповідно до кратності прийомів їжі.

8.1.   Забезпечити безоплатним гарячим харчуванням учнів 5-11-х класів, які належать до пільгових категорій, вказаних у п. 6..

8.2.   Зменшити на 50 відсотків розмір батьківської плати за харчування для учнів 5-11-х класів із сімей, у яких виховується 3 і більше дітей (за умови пред’явлення відповідних підтверджувальних документів), при цьому нарівні з рідними дітьми враховуються падчерки та пасинки, які проживають у цій сім’ї, якщо вони не були враховані в сім’ї іншого з батьків, а також діти, на яких оформлена опіка у зв’язку зі смертю батьків, позбавлених їх батьківських прав, засудженим до позбавлення волі, включаючи час перебування під слідством або направленням на примусове лікування тощо.

9.З метою соціального захисту дітей, які не належать до пільгових категорій, вказаних у п.2, п.3, п.6, п.7, п.8.2 цього рішення, але вкрай потребують допомоги, забезпечити розгляд заяв (у випадку їх наявності) щодо надання додаткових пільг батькам зі сплати за харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти (рішення виконавчого комітету Хустської міської ради №53 від 06.02.2019р. ,,Про створення комісії з надання пільг батькам зі сплати за харчування у закладах освіти м. Хуста у 2019р.”).

10.Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконкому Хустської міської ради від 29.11.2019р. №553 ,,Про харчування дітей у закладах освіти м. Хуста у 2020р.”.

11.Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради Мочарника В.В..

 

Крім того, новоутворений виконком затвердив штатний розпис з першого дня року для Хустського міського територіального центру та Хустського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, а погодив комунальним підприємствам: МКП «Бюро ритуальних послуг», КП «Дозвілля», КП «ЕКО-Хуст», КП «Полігон+», КП «Реклама-Хуст», КП «Стадіон «Карпати», КП «Хусттепло», Хустське ВУВКГ.

Насамкінець, говорили про інформаційні картки відділу державної реєстрації виконавчого комітету Хустської міської ради, зокрема про їх затвердження, що зрештою і зробили.

А позаяк серед членів виконкому більшість старости, то не обійшлося без настанов від керівництва ради на подальшу плідну співпрацю задля результату, спрямованого на розвиток та процвітання об’єднаної громади.

Пресслужба Хустської міської ради

Опубліковано: 05.01.2021 3278 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

У Хустській громаді привітали волонтерів
Цього дня на адресу волонтерів Хустської громади лунали теплі слова привітань та слів вдячності за добро, яке вони дарують тим, хто того потребує. Дякували за їхню силу, мужність, добрі, чуйні і милосердні серця. На початку всі присутні хвилиною мовчання вшанували пам’ять наших Захисників та Захисниць, які віддали своє життя за незалежність України. В.о. міського голови… ...
Головні рішення, прийняті на засіданні виконавчого комітету
Чергове засідання виконавчого комітету відбулося сьогодні, 5 грудня, під головуванням в.о. Хустського міського голови Василя Губаля. Участь у роботі взяли заступники міського голови Василь Калин, Павло Тесличко та керуюча справами виконавчого комітету Марина Сарай. Вшанувавши хвилиною мовчання пам’ять Захисників та Захисниць, які віддали своє життя за Україну, присутні перейшли до розгляду питань порядку денного. Найперше… ...
Вітання всім, хто робить добро! З Днем волонтера!
В умовах воєнного часу для нашої країни поняття «волонтер» набуло надзвичайно важливого значення, адже це – тисячі людей, які забезпечують надійний тил українській армії та підтримку внутрішньо переміщеним особам. З перших днів війна об’єднала, згуртувала націю. Невтомними руками жителів Хустської громади зроблено багато хороших справ, що успішно продовжуються і надалі. Вдячний всім, хто усвідомлює ціну… ...
Депутати Хустської міської ради зібралися на позачергове засідання
Позачергове засідання сесії VIII скликання Хустської міської ради відбулося сьогодні, 3 грудня, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. На розгляд депутатів було винесено чотири важливі питання, що стосуються бюджету, управління комунальним майном, земельних відносин та розвитку медичної сфери громади. Депутати розглянули та підтримали рішення щодо врегулювання питань користування земельними ділянками для будівництва та обслуговування… ...
Результати засідання міської комісії з питань ТЕБ та НС від 02 грудня 2025 року
Виконавчий комітет Хустської міської ради інформує мешканців Хустської міської територіальної громади про рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, ухвалені 2 грудня 2025 року щодо подальших протиепідемічних заходів, пов’язаних із випадками захворюваності на вірусний гепатит А. Комісією ухвалено рішення дозволити проведення офіційних, культурних та спортивних заходів (без реалізації харчової продукції) на території… ...
Тема чергової онлайн-зустрічі: „Критичність підприємств: дотримання критеріїв, підтвердження статусу та додаткові вимоги”
Чергова онлайн-зустріч відбудеться 4 грудня 2025 року (початок о 15:00 год.) на тему „Критичність підприємств: дотримання критеріїв, підтвердження статусу та додаткові вимоги” за участі представників структурних підрозділів обласної військової адміністрації, організацій, районних військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання. Запрошуємо взяти участь в онлайн-зустрічі, долучитися до виступу та обговорення. Посилання на Zoom: https://us06web.zoom.us/j/81201386858?pwd=OQhfTLKiQNmCJ7jbEmQdDE36aKSza4.1 Ідентифікатор конференції:… ...