Хустська міська рада

Особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 №12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546.
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку.

Детальніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977122.

  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 – Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 – Вагітність і пологи»

«3 – Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 – Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 – Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 – Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 – Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 – Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 – Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 – Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 – Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 – Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!

 

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977157

В.о. начальника Хустського відділення

управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування

в Закарпатській області

С. Андрейко

Опубліковано: 27.09.2021 557 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

На підтримку ЗСУ депутати Хустської міської ради виділили 6 мільйонів гривень
Підтримка й допомога ЗСУ – це наш спільний обов’язок. Таким чином ми наближаємо перемогу. Детальніше про це рішення – у коментарі в.о. Хустського міського голови Василя Губаля. «Вперше нам вдалося виділити таку значну суму. 6 мільйонів гривень – це суттєве збільшення допомоги. 3 млн – через обласний бюджет, іншу половину ми розподілили в межах повноважень,… ...
Василь Губаль:«Ми працюємо прозоро, відверто та публічно»
На другому пленарному засіданні п’ятої сесії Хустської міської ради VIII скликання, що відбулася сьогодні, було прийнято важливі рішення. Окремі з них прокоментував в.о. Хустського міського голови Василь Губаль. «У загальному про бюджет. Це – вільні залишки, які сформувалися з минулого року,і сьогодні разом із депутатським корпусом ми їх розподілили на важливі потреби. Згідно із Законом… ...
На засіданні сесії міської ради прийняті важливі рішення
Сьогодні, 26 квітня, відбулося друге пленарне засідання п’ятої сесії Хустської міської ради VIII скликання, яке провів в.о. Хустського міського голови Василь Губаль. Традиційно сесійне засідання розпочалось виконанням Державного Гімну України. Далі хвилиною мовчання вшанували пам’ять наших воїнів та загиблих у страшній трагедії на Чорнобильській АЕС. Саме сьогодні – 38-ма річниця аварії. В.о. Хустського міського голови… ...
Чорнобиль: гіркий спомин і вічний біль
38 років тому вогонь Чорнобиля опалив долі мільйонів людей, породив кількість проблем, які з часом змінилися, але не зникли.  Це не лише велика трагедія, а й символ безмежної мужності, героїзму і самовідданості  ліквідаторів страшної аварії. Сьогодні ми не тільки вшановуємо пам’ять загиблих у тій страшній трагедії, а й вклоняємося людям, які ціною свого життя та… ...
Роз’яснення про отримання дозволу на перебування в прикордонній смузі
1 крок – написати звернення 2 крок – звернення та відскановані копії надати до Державної прикордонної служби України за адресою: 89600, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Недецеї, 45), або в електронній формі (email: mukachevo_zagin@dpsu.gov.ua), тел. (031) 312-12-61. 3 крок – очікуєте відповідь протягом 10 діб 4 крок – вільно пересуваєтесь у межах прикордонного району. Зразок заяви для… ...
Інформація про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2024 рік
В основу формування обсягів доходів і витрат бюджету Хустської міської територіальної громади на 2024 рік покладено вимоги положень Податкового та Бюджетного кодексів України, динаміки бази оподаткування, інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин. Бюджет Хустської міської територіальної громади на 2024 рік затверджено в сумі  786 973,2 тис.грн., у тому числі загальний фонд –… ...