Хустська міська рада

Особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 №12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546.
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку.

Детальніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977122.

  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 – Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 – Вагітність і пологи»

«3 – Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 – Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 – Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 – Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 – Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 – Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 – Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 – Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 – Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 – Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!

 

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977157

В.о. начальника Хустського відділення

управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування

в Закарпатській області

С. Андрейко

Опубліковано: 27.09.2021 641 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Хустська міська рада оголошує конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок
Хустська міська рада оголошує конкурс по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок –  Хустська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС по відбору суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок Умови проведення конкурсу: До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах. У першому конверті з позначкою… ...
Єдність заради Перемоги
29-31 серпня в місті над Тисою проходив Всеукраїнський благодійний фестиваль з пляжного волейболу «Крила Перемоги». Організаторам вдалося зібрати 270 тис. грн, які передані підрозділу «КРИЛА» ГУР МОУ. До організації цього івенту активно долучилася Хустська міська рада. Відтак сьогодні подяку в.о. міського голови Василю Губалю вручив співвласник Благодійного фонду «Старлайф Сharity» Віктор Хвуст. Разом ми єдині,… ...
Жовтяниця – сигнал для лікаря!
Якщо шкіра або очі стали жовтими, зʼявилася слабкість, нудота або біль у животі – це ознаки гепатиту А. Своєчасне звернення до лікаря важливе для одужання та запобігання ускладнень. Поради: Не займайся самолікуванням. Дотримуйся рекомендацій лікаря і проходь обстеження. Повідомте близьких, щоб вони були уважні до власного здоровʼя. ...
Чергові рішення виконкому спрямовані на забезпечення життєдіяльності громади
9 вересня відбулося чергове засідання виконавчого комітету Хустської міської ради під головуванням в.о. міського голови Василя Губаля, яке традиційно розпочалося з хвилини мовчання, що символізує єдність та глибоку шану до всіх, хто віддав життя за Україну. Члени виконкому розглянули понад 20 питань порядку денного. Серед них ряд питань житлово-комунального господарства, майна комунальної власності та служби… ...
Позачергове засідання сесії Хустської міської ради
Сьогодні, 9 вересня, відбулося засідання позачергової сесії міської ради VIII скликання, яке провів в.о. Хустського міського голови Василь Губаль. Розглянуто важливі питання, що стосуються бюджету та розвитку громади. На початку засідання присутні вшанували хвилиною мовчання пам’ять усіх, хто загинув за Батьківщину. Відтак депутати внесли зміни до Програми економічного і соціального розвитку Хустської міської територіальної громади… ...
Вакцинація – ваш щит
Найефективніший спосіб захисту від гепатиту А – щеплення. Воно допомагає організму виробити імунітет і запобігти хворобі. Поради: Дізнайтеся у свого лікаря про наявність вакцини та рекомендовані схеми. Щеплення важливе як для дорослих, так і для дітей. Поєднуйте вакцинацію з іншими заходами гігієни для максимальної безпеки. ...