Хустська міська рада

Особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 №12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546.
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку.

Детальніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977122.

  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 – Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 – Вагітність і пологи»

«3 – Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 – Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 – Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 – Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 – Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 – Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 – Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 – Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 – Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 – Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!

 

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977157

В.о. начальника Хустського відділення

управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування

в Закарпатській області

С. Андрейко

Опубліковано: 27.09.2021 633 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

До уваги підприємців області, які займаються вирощуванням ягід та їх переробкою
До уваги підприємців області, які займаються вирощуванням ягід та їх переробкою. Незабаром в області стартує новий проєкт «RE:BERRY – Підтримка стійкого зростання ММСП вздовж ланцюга створення вартості у ягідництві» та взяти участь у безоплатній індивідуалізованій навчальній програмі.   ✅Проєкт має на меті підвищити стійкість та ефективність мікро, малого та середнього бізнесу, а також експортоорієнтованих підприємств,… ...
Національна акціонерна компанія «Украгролізинг», яку в області презентує її Закарпатська філія, проводить закупівлю для сільськогосподарських підприємств, лісових господарств та фермерських господарств
  Національна акціонерна компанія «Украгролізинг» ...
До уваги аграріїв
До уваги аграріїв: розпочинається прийом заявок на отримання фінансової допомоги фермерськими господарствами 24 липня 2025 року в інформаційно-комунікаційній системі «Державний аграрний реєстр» розпочинається прийом заявок для отримання фермерськими господарствами фінансової підтримки. Допомога надається за такими напрямами: – провадження виробничої діяльності та диверсифікації виробництва; -придбання земельних ділянок сільськогосподарського призначення сімейними фермерськими господарствами без набуття статусу юридичної… ...
Благодійний фонд «СпівДія» надає безоплатні індивідуальні кар’єрні консультації для жителів Закарпатської області.
У Закарпатській області жителі можуть отримати безкоштовні кар’єрні консультації   Благодійний фонд «СпівДія» надає безоплатні індивідуальні кар’єрні консультації для жителів Закарпатської області. Отримати допомогу можуть усі, хто шукає роботу, хоче змінити професію або не знає, з чого почати свій шлях на ринку праці.   Кар’єрна підтримка особливо важлива в умовах повномасштабної війни: багато людей залишилися… ...
Робочі заходи з протипожежного захисту місць збирання та зберігання врожаю у 2025 роц
Хустська міська рада інформує суб’єктів господарювання, що відповідно до протокольного рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у Закарпатській області, протокольного рішення засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС, а також рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС від 01 серпня 2025 року № 17, затверджено «Робочі заходи з протипожежного… ...
У Хусті проводитимуть безкоштовну вакцинацію домашніх тварин проти сказу
Із метою забезпечення стабільної епізоотичної ситуації в області та на території громади, недопущення занесення та розповсюдження інфекційних хвороб тварин (в т.ч. хвороб, спільних для тварин та людей) та на виконання Плану протиепізоотичних заходів із профілактики основних інфекційних і паразитарних хвороб тварин в Україні на 2025 рік спеціалісти Закарпатської обласної державної лікарні ветеринарної медицини будуть проводити… ...