Хустська міська рада

Особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 №12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546.
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку.

Детальніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977122.

  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 – Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 – Вагітність і пологи»

«3 – Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 – Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 – Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 – Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 – Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 – Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 – Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 – Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 – Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 – Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!

 

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977157

В.о. начальника Хустського відділення

управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування

в Закарпатській області

С. Андрейко

Опубліковано: 27.09.2021 625 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Шановні мешканці Хустської громади! Дорогі закарпатці! Щиро вітаю вас із одним із найбільших свят незалежної України – Днем Конституції! Основоположні права та свободи, закріплені в Основному Законі, – це не просто слова на папері. Це фундаментальні цінності українців, за які сьогодні воює цвіт української нації. У цей урочистий день щиросердно бажаю добра і миру, стійкості… ...
УВАГА! Проведення установчих зборів Молодіжної ради переноситься
Повідомляємо, що проведення установчих зборів Молодіжної ради при Хустській міській раді переноситься. Про дату та години зустрічі повідомимо додатково. ...
Оголошуємо конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності
Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади з метою приватизації (продажу) об’єкта шляхом проведення електронного аукціону, а саме: – Будівля трансформаторної станції, за адресою: м.Хуст, вул. Заводська, 1-К, площею 46,00м.кв Учасникам конкурсу необхідно подати до Хустської міської ради… ...
Вічна пам’ять Захисникам і Захисницям України!
Сьогодні зранку о 09:00 на Алеї Пам’яті вшанувати українських воїнів, наших земляків, які загинули в боях із російськими окупантами, прийшли їхні рідні, керівники міської та районної влади, волонтери, небайдужі мешканці громади. Панахида за полеглими військовослужбовцями – це нагадування про те, що ми не маємо права забувати жертву, яку принесли наші воїни за вільне небо над… ...
Відбулося позачергове засідання виконкому
Cьогодні, 27 червня, відбулося позачергове засідання виконавчого комітету Хустської міської ради, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. Після Гімну України присутні хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих на війні. Відтак члени виконкому перейшли до порядку денного. Прийняли рішення про зміну статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, та внесли зміни в склад адміністративної комісії. Окрім того, надали… ...
Урочисте покладання квітів до пам’ятника Тарасові Шевченку
З нагоди Дня Конституції України в Хусті відбулося урочисте покладання квітів до пам’ятника Тарасові Шевченку — символу незламного духу українського народу, його волі до свободи та справедливості. Участь у заході взяли представники міської та районної влади, працівники установ і організацій, громадськість. Вони вклонилися пам’яті Великого Кобзаря, чиї слова стали моральним орієнтиром для поколінь українців та… ...