Хустська міська рада

Оголошено конкурс з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» у 2013 році

головдержслужбаВідповідно до Указу Президента України від 5 квітня 2012 року № 246/2012 «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» добір кандидатів здійснюється на конкурсній основі. До участі в конкурсі допускаються громадяни України, які на день подання документів не досягли сорока років, відповідають установленим законом вимогам для вступу на державну службу, а також:

  • вільно володіють державною мовою та однією з мов Європейського Союзу;

мають:

  • повну вищу освіту;
  • стаж роботи не менше десяти років (у тому числі не менше п’яти років стажу державної служби та/або служби в органах місцевого самоврядування, із них не менш як три роки на керівних посадах, чи не менше п’яти років стажу на керівних посадах у відповідних сферах соціально-економічного розвитку);
  • бездоганні етичні стандарти;
  • лідерські якості й ініціативність;
  • високі комунікаційні навички;
  • досвід командної роботи;
  • сумісність із культурою програми;
  • чітке розуміння мети участі у програмі Президентського кадрового резерву;
  • бажання працювати у проектах державного сектору України;
  • високі аналітичні здібності.

Для участі у конкурсі особа, яка відповідає вимогам, особисто подає в друкованому вигляді до управління державної служби Головдержслужби України в Закарпатській області за адресою: 88008, м. Ужгород, площа Народна, 4, кабінет 122 (будівля обласної державної адміністрації) такі документи (для прискорення обробки інформації прохання надсилати електронні версії документів на адресу: pr@nads.gov.ua):

  1. заяви про:
    • участь у конкурсі із зазначенням пріоритетної сфери державного управління;
    • згоду на проведення перевірки поданих нею відомостей;
    • згоду на зберігання, використання та оприлюднення персональної інформації, яку у разі зарахування особи до Президентського кадрового резерву буде внесено до відповідної бази даних;
  2. копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчені в установленому порядку;
  3. дві фотокартки розміром 4×6 см;
  4. копії документів про повну вищу освіту, засвідчені в установленому порядку;
  5. копію трудової книжки, засвідчену в установленому порядку;
  6. медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України;
  7. заповнену анкету за встановленою формою;
  8. повідомлення про відсутність обставин, що унеможливлюють її зарахування до Президентського кадрового резерву і перебування в ньому за встановленою формою;
  9. тези публічного виступу з презентації власного досвіду реалізації проекту чи ідеї проекту у відповідній пріоритетній сфері державного управління, викладені державною мовою та однією з мов Європейського Союзу;
  10. рекомендаційні листи фахівців у відповідних сферах державного управління (за наявності);
  11. копію першої сторінки закордонного паспорта (за наявності).

Прийом документів здійснюється управлінням державної служби Головдержслужби України в Закарпатській області з 25 березня
до 1 травня 2013 р. у робочі дні з 9 до 18 години.
Детальну інформацію можна отримати на веб-сайті управління державної служби Головдержслужби України в Закарпатській області (http://nads.gov.ua/sub/zakarpatska), а також за телефоном (0 312) 61-43-13.
Для отримання додаткової інформації можна звернутись до Нацдержслужби України за телефоном: (044) 256-00-27, електронна адреса: dmin_pr@nads.gov.ua

Опубліковано: 26.03.2013 2051 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Черговий виконком – чергові рішення задля розвитку громади
Сьогодні, 16 жовтня, відбулося засідання виконавчого комітету Хустської міської ради під головуванням в.о. міського голови Василя Губаля та за участі його заступників Василя Калина, Павла Тесличка. Члени виконкому розглянули 31 питання порядку денного. Зокрема, рішення стосувались житлово-комунального господарства та юридично-правового забезпечення діяльності ради. Розглянули заяву голови громадської організації «Велооб’єднання» щодо проведення благодійного заходу «West Carpathian… ...
Державна підтримка сільського господарства у 2025 році
Діючі напрями державної підтримки у 2025 році Часткова компенсація 25% вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва. В і д ш к о д у в а н н я до 25% витрат на будівництво або реконструкцію тваринницьких ферм та доїльних залів (заявки на отримання компенсації приймаються в ДАР до 20 жовтня 2025 року)/ Пільгове… ...
Хустська міська рада підписала Меморандум про співпрацю з муніципалітетами Франції
Чергові кроки на шляху до транскордонного співробітництва. Сьогодні, 15 жовтня, між Хустською міською радою та муніципалітетами Фо-ла-Монтань, Жантю-Піжероль, Ла-Вільдє та Сен-Мартен-Шато Департаменту де ла Крез, регіон Нова Аквітанія, Франція відбулося підписання Меморандуму та угоди про співпрацю і партнерство. Мета – залучення підтримки для будівництва системи водопостачання в с. Нижнє Селище. У складі іноземної делегації –… ...
Про початок опалювального сезону у громаді
Розпорядження в.о. Хустського міського голови «Про початок опалювального сезону 2025-2026 років на території громади», який стартує сьогодні, 15 жовтня 2025 року. Більш детально про перелік закладів освіти та охорони здоровʼя – у Розпорядженні.     ...
Можливості для підприємців у межах політики «Зроблено в Україні»
У межах урядової політики «Зроблено в Україні» підприємці всіх галузей можуть скористатися різними інструментами фінансової підтримки — грантами, пільговими кредитами та компенсацією відсоткових ставок. Основні програми представили під час чергового «Діалогу влади та бізнесу». Платформа «Зроблено в Україні» наразі об’єднує вісім основних програм: «Доступні кредити 5-7-9%» — пільгове кредитування для бізнесу з можливістю розширення виробництва, модернізації чи запуску нових проєктів; Компенсація вартості… ...
Для ВПО та постраждалих від війни проведуть правопросвітницькі вебінари
Під час серії онлайн-заходів презентують практичні можливості у різних сферах. Учасники також зможуть поставити свої запитання – на них відповідатимуть представники міністерств та Офісу Омбудсмана. Вебінари стартують із 21 жовтня 2025 року та проводитимуться щовівторка та щочетверга з 10:00 до 11:30 до 22 січня 2026 року.  Зареєструватися для участі можна за посиланням: https://forms.gle/DEiMagXSh4pJgqXi7.  Безпосередньо перед… ...