Хустська міська рада

ОГОЛОШЕННЯ

УКРАЇНА

ХУСТСЬКАМІСЬКАРАДА

ВИКОНАВЧИЙКОМІТЕТ

90400 Закарпатська обл. м. Хуст, вул.900-річчя Хуста, 27

Тел. (03142) 5-14-12, факс 4-37-06, e-mail:Khust.miskrada@i.ua

Оголошення

11 листопада 2009 р. Постановою Кабінету Міністрів була затверджена державна цільова соціально-економічна програма будівництва доступного житла на 2010-2017 роки. Рішенням V сесії VI скликання Хустської міської ради від 30.12.2011 р. №534 затверджено цільову Програму будівництва (придбання) доступного житла у м. Хуст на 2012-2017 роки.

Громадяни, які зареєстровані в державній черзі на покращення житлових умов, мають можливість стати учасником цієї програми, згідно з якою громадяни отримають можливість сплатити 70 % від вартості житла, а на решту 30% отримати державну субсидію.
Метою програми є створення сприятливих умов для розвитку будівництва доступного житла в Україні та забезпечення фінансовою підтримкою громадянам, що потребують поліпшення житлових умов та здійснюють відповідні інвестиції у будівництво такого житла.
Державна допомога на будівництво (придбання) доступного житла надається із розрахунку 21 кв. м на одну особу та додатково 10,5 кв. м на сім’ю загальної площі житла і переважно громадянам, які об’єдналися з метою будівництва такого житла.
Участь у даній програмі мають право приймати наступні категорії громадян:
– громадяни, які перебувають на обліку як такі, що потребують поліпшення житлових умов;
– громадяни, середньомісячний сукупний дохід яких, разом з членами їх сімей у розрахунку на одну особу не перевищує за даними Держкомстату чотирикратного розміру середньомісячної заробітної плати у регіоні;
– громадяни, яких відповідно до рішення виконкому міської ради включено до списку осіб, що мають право на доступне житло.
Необхідні документи для участі в програмі “Доступне житло”:
– заява про надання державної підтримки;
– довідка про перебування на квартирному обліку громадянина, що потребує поліпшення житлових умов (оригінал);
– паспортні дані повнолітніх членів сім’ї (копії сторінок 1,2 та реєстрація);
– свідоцтво про народження дитини (дітей) – оригінал та копія;
– довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (оригінал та копія);
– довідка з місця роботи про займану посаду з зазначенням терміну роботи на посаді;
– довідка з місця роботи дорослих членів сім’ї за формою № 3 про встановлення розміру доходу за останні шість місяців з поміткою “затримки у виплаті заробітної плати за останні шість місяців відсутні”;
– довідка про склад сім’ї (ф. 3 ЖЕК) або витяг з домової книги (оригінал).

Виконком Хустської міської ради”.

 

Опубліковано: 29.02.2012 5385 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Почесні громадяни міста зустрілися з керівником Хустської громади та ініціювали створення Громадської організації
Зустріч відбулася сьогодні, 6 лютого, в стінах Хустської міської ради. Участь у обговоренні важливих питань життєдіяльності громади разом із Почесними громадянами міста взяв в.о. Хустського міського голови Василь Губаль, керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня та заступник начальника управління з питань юридично-правового забезпечення діяльності ради виконавчого комітету Ігор Пилип. Безперечно, розмова видалася жвавою, адже тем… ...
До уваги жителів Хустської міської територіальної громади!
За направленням для проходження військово-лікарської комісії (ВЛК) відтепер не потрібно звертатися до Хустського районного центру комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП). Направлення можна отримати безпосередньо у поліклінічному відділенні лікарні, де проводиться медичний огляд. На місці працюватиме представник РТЦК та СП, який видаватиме направлення.   Що для цього потрібно? Прийти до поліклінічного відділення лікарні. Отримати… ...
До уваги підприємців громади
У четвер, 6 лютого, відбудеться чергова онлайн-зустріч «Діалог влади і бізнесу», в рамках запроваджених щотижневих онлайн-зустрічей (щочетверга з 15.00 до 17.00), відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації від 06.02.2024 № 260 «Про запровадження формату онлайн зустрічей «Діалог влади і бізнесу». Тема чергової онлайн-зустрічі: «Як залучити 50 000 євро грантового фінансування… ...
Надання відомостей з ЄДРВВ членам сімей полонених та зниклих безвісти ветеранів війни
Відомості з ЄДРВВ у формі витягу надаються центрами надання адміністративних послуг незалежно від місця реєстрації/проживання (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”). Кому надаються відомості з ЄДРВВ: чоловіку/дружині; непрацездатним батькам; законному представнику дитини (до 18 років); неодруженим повнолітнім дітям, визнаним особами з інвалідністю з дитинства I та II… ...
Виплата пільг на житлово-комунальні послуги членам сімей полонених та зниклих безвісти
Відповідно до Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373, виплата проводиться органами Пенсійного фонду України. Якщо пільговик (ветеран війни, особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалий учасник Революції Гідності, член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни або… ...
Пільги, гарантії для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, захоплені в полон або заручниками, інтерновані у нейтральних державах
Члени сімей військовослужбовців, які пропали безвісти під час проходження військової служби мають право користуватися пільгами, гарантіями та компенсаціями, встановлені для таких осіб Законом України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей”. Підставою для видачі посвідчення є: витяг із наказу про виключення військовослужбовця із списків особового складу у зв’язку із смертю, визнанням його… ...