Хустська міська рада

Оголошення про конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності

Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади з метою визначення ринкової вартості майна для передачі у користування на умовах оренди, а саме:

– вбудовані нежитлові приміщення підвального поверху адміністративної будівлі Хустської міської ради (поз. П14, П15, П24), загальною площею 88,8 кв.м, за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27.

Учасникам конкурсу необхідно подати до Хустської міської ради заяву на участь у конкурсі за встановленою формою.
До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах.
У першому конверті з позначкою «Конкурсна документація» повинна міститися конкурсна документація, яка подається в письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена
печаткою в запечатаному конверті та має містити:

– перелік наданих документів із зазначенням номерів сторінок (зміст);
– копію установчого документа претендента;
– копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки й підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми особистими підписами;
– копію сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту Фондом державного майна України;
– інформацію про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним із незалежної оцінки майна, у тому числі подібного майна тощо);

Письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до проведення робіт з оцінки майна та підписання звіту з оцінки майна, завірені їхніми особистими підписами.

Конкурсна документація запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбиток печатки учасника конкурсного відбору.

На конверті має бути зазначено: маркування «Конкурсна документація»; повне найменування й місцезнаходження замовника;
назва об’єкта оцінки; повне найменування (прізвище, і’мя, по-батькові) учасника конкурсу, його
місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери
контактних телефонів.

У другому конверті з позначкою «Конкурсна пропозиція» повинна міститися пропозиція щодо вартості виконання робіт, калькуляція витрат, пов’язаних із виконанням робіт, а також термін виконання робіт.

На конверті має бути зазначено:
Маркування «Конкурсна пропозиція»;
Не відкривати до 30.10.2025р.
Повне найменування й місцезнаходження замовника;
Назва об’єкта оцінки;
Повне найменування (прізвище, і’мя, по-батькові) учасника конкурсу, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
Термін виконання робіт – до 2 календарних днів.
Очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта з рецензією – 1600,00 грн.
Строк виконання робіт у календарних днях, який обчислюється з дня укладання договору на проведення оцінки об’єкта.
Укладання договору на проведення оцінки об’єкта з переможцем конкурсу у строк – до 3 робочих днів з дня оприлюднення інформації про результат конкурсу на офіційному веб-сайті Хустської міської ради. Переможець надсилає проєкт
договору на вказану юридичну адресу Хустської міської ради.

У разі не укладання договору на проведення оцінки об’єкта переможцем конкурсу у строк вказаний в інформації про результат конкурсу, договір на проведення оцінки об’єкта укладається з претендентом з наступною за величиною ціновою
пропозицією, а в разі відсутності такого претендента, рішенням комісії оголошується повторний конкурс.

Конкурс відбудеться 30 жовтня 2025 року о 10 годині в кабінеті №55 адмінбудівлі міської ради, за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27.

Кінцевий термін подання документів для участі в конкурсі – не пізніше, ніж 4 робочі дні до дати проведення (включно) за адресою: м. Хуст, м. Хуст, вул. 900- річчя Хуста, 27 (перший поверх, №1).

Опубліковано: 17.10.2025 17 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Черговий виконком – чергові рішення задля розвитку громади
Сьогодні, 16 жовтня, відбулося засідання виконавчого комітету Хустської міської ради під головуванням в.о. міського голови Василя Губаля та за участі його заступників Василя Калина, Павла Тесличка. Члени виконкому розглянули 31 питання порядку денного. Зокрема, рішення стосувались житлово-комунального господарства та юридично-правового забезпечення діяльності ради. Розглянули заяву голови громадської організації «Велооб’єднання» щодо проведення благодійного заходу «West Carpathian… ...
Державна підтримка сільського господарства у 2025 році
Діючі напрями державної підтримки у 2025 році Часткова компенсація 25% вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва. В і д ш к о д у в а н н я до 25% витрат на будівництво або реконструкцію тваринницьких ферм та доїльних залів (заявки на отримання компенсації приймаються в ДАР до 20 жовтня 2025 року)/ Пільгове… ...
Хустська міська рада підписала Меморандум про співпрацю з муніципалітетами Франції
Чергові кроки на шляху до транскордонного співробітництва. Сьогодні, 15 жовтня, між Хустською міською радою та муніципалітетами Фо-ла-Монтань, Жантю-Піжероль, Ла-Вільдє та Сен-Мартен-Шато Департаменту де ла Крез, регіон Нова Аквітанія, Франція відбулося підписання Меморандуму та угоди про співпрацю і партнерство. Мета – залучення підтримки для будівництва системи водопостачання в с. Нижнє Селище. У складі іноземної делегації –… ...
Про початок опалювального сезону у громаді
Розпорядження в.о. Хустського міського голови «Про початок опалювального сезону 2025-2026 років на території громади», який стартує сьогодні, 15 жовтня 2025 року. Більш детально про перелік закладів освіти та охорони здоровʼя – у Розпорядженні.     ...
Можливості для підприємців у межах політики «Зроблено в Україні»
У межах урядової політики «Зроблено в Україні» підприємці всіх галузей можуть скористатися різними інструментами фінансової підтримки — грантами, пільговими кредитами та компенсацією відсоткових ставок. Основні програми представили під час чергового «Діалогу влади та бізнесу». Платформа «Зроблено в Україні» наразі об’єднує вісім основних програм: «Доступні кредити 5-7-9%» — пільгове кредитування для бізнесу з можливістю розширення виробництва, модернізації чи запуску нових проєктів; Компенсація вартості… ...
Для ВПО та постраждалих від війни проведуть правопросвітницькі вебінари
Під час серії онлайн-заходів презентують практичні можливості у різних сферах. Учасники також зможуть поставити свої запитання – на них відповідатимуть представники міністерств та Офісу Омбудсмана. Вебінари стартують із 21 жовтня 2025 року та проводитимуться щовівторка та щочетверга з 10:00 до 11:30 до 22 січня 2026 року.  Зареєструватися для участі можна за посиланням: https://forms.gle/DEiMagXSh4pJgqXi7.  Безпосередньо перед… ...