Хустська міська рада

Оголошення про конкурс на посаду директора Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради

Відповідно до частини другої статті 13 Закону України «Про соціальні послуги», рішень виконавчого комітету Хустської міської ради № 134 від 24.03.2021 року «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу та створення комісії для проведення конкурсу на посаду директора Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради» та № 135 від 24.03.2021 року «Про оголошення конкурсу на посаду директора Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради»:

Юридична адреса Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради: 90401, Закарпатська область, м. Хуст, вул. Небесної Сотні, будинок 122.

Основними завданнями Центру є:

– проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб / сімей, які належать до вразливих груп населення;

– надання особам / сім’ям, які належать до вразливих груп населення та / або перебувають у складних життєвих обставинах, комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

Для участі в конкурсі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою такі документи:

–   заяву про участь у конкурсі за формою, визначеною у додатку до Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на посаду директора Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради, затвердженого рішенням Хустської міської ради № 134 від 24.03.2021 року;

–    належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;

–  автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

–  мотиваційний лист, складений у довільній формі;

–  довідку про відсутність судимості;

– перспективний план розвитку надавача соціальних послуг комунального сектору.

Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

У разі подання заяви та документів, передбачених цим пунктом, лише електронною поштою претендент до проходження перевірки на знання норм відповідного законодавства України додатково подає власноручно підписану заяву.

Вимоги до конкурсантів: громадянство України, повна вища освіта (магістр, спеціаліст), стаж роботи на керівних посадах– не менше 3 років.

Документи на конкурс приймаються за адресою:

90400, Закарпатська область, м. Хуст, вул. 900 річчя Хуста, 27,

Хустська міська рада каб. № 54 відділ організаційної та кадрової роботи або каб. № 12 відділ праці  управління соціального захисту населення

е-mail: Хустська міська рада <info@khust-miskrada.gov.ua>

з 8.00 години   01 квітня 2021 року до 16.00 години  15  квітня  2021 року.

Конкурс відбуватиметься за адресою м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, каб. 58 (мала сесійна зала)

 

 

Голові конкурсної комісії ______________________

____________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

____________________________________________

____________________________________________,

  (прізвище, ім’я, по батькові претендента)

який (яка) проживає за адресою: ________________

____________________________________________,

____________________________________________,

              (номер контактного телефону)

адреса електронної пошти _____________________

                                (заповнюється друкованими літерами)

 

ЗАЯВА

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади ____________________

________________________________________________________________________________

(найменування посади)

Підтверджую достовірність інформації, викладеної у поданих мною документах.

Про проведення конкурсу прошу поінформувати мене шляхом*:

□ надсилання листа на зазначену адресу;

□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;

□ телефонного дзвінка за номером _____________________________________________;

□ _________________________________________________________________________.

(іншим доступним способом)

 

___________________ 20___ р.                             ___________________
(підпис)

 

__________

* У разі неможливості інформування вибраним претендентом способом повідомлення надсилається на зазначену в цій заяві електронну адресу.

 

 Перелік запитань

для перевірки на знання норм відповідного законодавства України

 

1. Класифікація соціальних послуг. Базові соціальні послуги. Їх види (ст.ст. 1, 16 Закону України «Про соціальні послуги»).

2. Надавачі соціальних послуг (ст.ст. 1, 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

3. Обов’язки та права надавачів соціальних послуг ( ч. 8, 9 ст. 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

4. Отримувачі соціальних послуг (ст.ст. 1, 12 Закону України «Про соціальні послуги»).

5. Гарантії надавачів соціальних послуг працівникам ( ч. 10 ст. 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

6. Надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі (ст. 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

7. Надання соціальних послуг з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі (ст. 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

8. Інформація, яка вноситься про надавачів соціальних послуг (юридичних осіб) до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (ч. 3 ст. 15 Закону України «Про соціальні послуги»).

9. Інформація, яка вноситься про отримувачів соціальних послуг до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (ч. 4 ст. 15 Закону України «Про соціальні послуги»).

10. Звернення про надання соціальних послуг (ст.19 Закону України «Про соціальні послуги»).

11. Оцінювання потреб особи в соціальних послугах (ст. 19 Закону України «Про соціальні послуги»).

12. Прийняття рішення про надання чи відмову у наданні соціальних послуг (ст. 21 Закону України «Про соціальні послуги»).

13. Договір про надання соціальних послуг (ст. 22 Закону України «Про соціальні послуги»).

14. Відмова та припинення надання соціальних послуг (ст. 24 Закону України «Про соціальні послуги»).

15. Оплата соціальних послуг (ст. 28 Закону України «Про соціальні послуги»).

16. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги догляду вдома (розділ 2 Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 № 760).

17. Зміст соціальної послуги догляду вдома (розділ 8 Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 № 760).

18. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги паліативного догляду (розділ 2 Державного стандарту паліативного догляду, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики від 29.01.2016 № 58).

19. Зміст соціальної послуги паліативного догляду (розділ 8 Державного стандарту паліативного догляду, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 29.01.2016 № 58).

20. Організація надання послуги соціальної адаптації (розділ 1 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 18.05.2015 № 514).

21. Зміст соціальної послуги соціальної адаптації (розділ 8 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 18.05.2015 № 514).

22. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю (розділ 2 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 07.06.2017 № 956).

23. Зміст соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю (розділ 8 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом   Міністерства   соціальної політики України від 07.06.2017 № 956).

24. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги соціальної інтеграції та реінтеграції бездомних осіб (розділ 2 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 19.09.2013 № 596).

25. Зміст соціальної послуги щодо соціальної інтеграції та реінтеграції бездомних осіб (розділ 8 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики від 19.09.2013 № 596).

26. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної денного догляду (розділ 2 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 30.07.2013 № 452).

27. Зміст соціальної послуги денного догляду (розділ 8 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 30.07.2013 № 452).

28. Соціальне замовлення (ст. 26 Закону України «Про соціальні послуги»).

29. Моніторинг соціальних послуг (розділ 2 Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904).

30. Оцінка якості соціальних послуг (розділ 3 Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904).

 

Виконавчий комітет Хустської міської ради

Опубліковано: 31.03.2021 1954 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Віддаймо шану Герою: прощання з Олександром Лучкою відбудеться у четвер
Сьогодні, 18 вересня, траурний кортеж із тілом загиблого Героя Олександра Лучки вирушить від моргу о 12:00 год. Колона автомобілів продовжить рух центральними вулицями міста: С. Паппа, Свободи, Духновича, Волошина, Борканюка, де й проживав загиблий. Тут о 12:30 проходитиме чин прощення. Звідси ж пішою ходою напрямок продовжиться на вул. Шевченка, 43, де у храмі Святих Степана… ...
Схилімо голови: «На щиті» повертається додому хустянин Олександр Лучка
33-річний Олександр Лучка з міста Хуста загинув у серпні цього року під час виконання бойового завдання. У розквіті сил він віддав своє життя за свободу та незалежність України. Вважався зниклим безвісти. Сьогодні ж тіло воїна повертається на рідну землю, аби знайти тут свій вічний спочинок. Схиляємо голови перед світлою пам’яттю Героя і висловлюємо щирі співчуття… ...
Грант у розмірі 1 мільйон гривень можуть отримати приватні дитячі садочки
У межах програми «Власна справа» з’явилися нові можливості для підтримки бізнесу та освітніх ініціатив. Право на грантове фінансування отримали й приватні дитячі садки – установи, що створюють для малюків сучасний, безпечний і турботливий простір розвитку, виховання і забезпечують надання послуг дошкільної освіти і догляду від восьми годин на день. Які можливості відкриває програма? Приватні дошкільні… ...
Триває підготовка до чергового сесійного засідання міської ради
У Хустській міській раді триває підготовка до чергової сесії. Завершилися засідання постійних депутатських комісій – із гуманітарних питань; соціально-економічного розвитку, планування, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, автотранспорту, зв’язку, промисловості та торгівлі; з питань контролю за проведенням управлінням комунальної власності, житлово-комунального господарства та містобудування; землекористування та охорони навколишнього середовища. Депутати детально опрацювали проєкти рішень, щоб підготувати їх… ...
Увага! Про припинення газопостачання в м. Хуст
Хустське УЕГГ ТОВ «Газорозподільні мережі України» повідомляє, що в період з 09.00 год. 15 вересня по 17.00 год. 19 вересня 2025 року буде припинено газопостачання споживачам вул. Орлая, будинків Nº 01 – 18; вул. Грушевського, будинків Nº 15; Nº 17; Nº 19; Nº 23; Nº 25 ; Nº 27; та вул. Лучкая Nº 29; Nº… ...
Нарада з питань ведення військового обліку та комунікації
Днями у стінах Хустської міської ради відбулася робоча нарада, яку провів в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі взяли заступник міського голови Павло Тесличко, представники Хустського РТЦК, посадові особи виконавчого комітету міської ради. На порядку денному – питання військового обліку та налагодження комунікації. Присутні обговорили виконання вимог законодавства щодо реєстрації, оновлення даних та виконання… ...