Хустська міська рада

Оголошення про конкурс на посаду директора Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради

Відповідно до частини другої статті 13 Закону України «Про соціальні послуги», рішень виконавчого комітету Хустської міської ради № 134 від 24.03.2021 року «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу та створення комісії для проведення конкурсу на посаду директора Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради» та № 135 від 24.03.2021 року «Про оголошення конкурсу на посаду директора Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради»:

Юридична адреса Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради: 90401, Закарпатська область, м. Хуст, вул. Небесної Сотні, будинок 122.

Основними завданнями Центру є:

– проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб / сімей, які належать до вразливих груп населення;

– надання особам / сім’ям, які належать до вразливих груп населення та / або перебувають у складних життєвих обставинах, комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

Для участі в конкурсі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою такі документи:

–   заяву про участь у конкурсі за формою, визначеною у додатку до Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на посаду директора Центру надання соціальних послуг Хустської міської ради, затвердженого рішенням Хустської міської ради № 134 від 24.03.2021 року;

–    належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;

–  автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

–  мотиваційний лист, складений у довільній формі;

–  довідку про відсутність судимості;

– перспективний план розвитку надавача соціальних послуг комунального сектору.

Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

У разі подання заяви та документів, передбачених цим пунктом, лише електронною поштою претендент до проходження перевірки на знання норм відповідного законодавства України додатково подає власноручно підписану заяву.

Вимоги до конкурсантів: громадянство України, повна вища освіта (магістр, спеціаліст), стаж роботи на керівних посадах– не менше 3 років.

Документи на конкурс приймаються за адресою:

90400, Закарпатська область, м. Хуст, вул. 900 річчя Хуста, 27,

Хустська міська рада каб. № 54 відділ організаційної та кадрової роботи або каб. № 12 відділ праці  управління соціального захисту населення

е-mail: Хустська міська рада <info@khust-miskrada.gov.ua>

з 8.00 години   01 квітня 2021 року до 16.00 години  15  квітня  2021 року.

Конкурс відбуватиметься за адресою м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, каб. 58 (мала сесійна зала)

 

 

Голові конкурсної комісії ______________________

____________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

____________________________________________

____________________________________________,

  (прізвище, ім’я, по батькові претендента)

який (яка) проживає за адресою: ________________

____________________________________________,

____________________________________________,

              (номер контактного телефону)

адреса електронної пошти _____________________

                                (заповнюється друкованими літерами)

 

ЗАЯВА

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади ____________________

________________________________________________________________________________

(найменування посади)

Підтверджую достовірність інформації, викладеної у поданих мною документах.

Про проведення конкурсу прошу поінформувати мене шляхом*:

□ надсилання листа на зазначену адресу;

□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;

□ телефонного дзвінка за номером _____________________________________________;

□ _________________________________________________________________________.

(іншим доступним способом)

 

___________________ 20___ р.                             ___________________
(підпис)

 

__________

* У разі неможливості інформування вибраним претендентом способом повідомлення надсилається на зазначену в цій заяві електронну адресу.

 

 Перелік запитань

для перевірки на знання норм відповідного законодавства України

 

1. Класифікація соціальних послуг. Базові соціальні послуги. Їх види (ст.ст. 1, 16 Закону України «Про соціальні послуги»).

2. Надавачі соціальних послуг (ст.ст. 1, 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

3. Обов’язки та права надавачів соціальних послуг ( ч. 8, 9 ст. 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

4. Отримувачі соціальних послуг (ст.ст. 1, 12 Закону України «Про соціальні послуги»).

5. Гарантії надавачів соціальних послуг працівникам ( ч. 10 ст. 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

6. Надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі (ст. 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

7. Надання соціальних послуг з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі (ст. 13 Закону України «Про соціальні послуги»).

8. Інформація, яка вноситься про надавачів соціальних послуг (юридичних осіб) до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (ч. 3 ст. 15 Закону України «Про соціальні послуги»).

9. Інформація, яка вноситься про отримувачів соціальних послуг до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (ч. 4 ст. 15 Закону України «Про соціальні послуги»).

10. Звернення про надання соціальних послуг (ст.19 Закону України «Про соціальні послуги»).

11. Оцінювання потреб особи в соціальних послугах (ст. 19 Закону України «Про соціальні послуги»).

12. Прийняття рішення про надання чи відмову у наданні соціальних послуг (ст. 21 Закону України «Про соціальні послуги»).

13. Договір про надання соціальних послуг (ст. 22 Закону України «Про соціальні послуги»).

14. Відмова та припинення надання соціальних послуг (ст. 24 Закону України «Про соціальні послуги»).

15. Оплата соціальних послуг (ст. 28 Закону України «Про соціальні послуги»).

16. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги догляду вдома (розділ 2 Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 № 760).

17. Зміст соціальної послуги догляду вдома (розділ 8 Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 № 760).

18. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги паліативного догляду (розділ 2 Державного стандарту паліативного догляду, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики від 29.01.2016 № 58).

19. Зміст соціальної послуги паліативного догляду (розділ 8 Державного стандарту паліативного догляду, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 29.01.2016 № 58).

20. Організація надання послуги соціальної адаптації (розділ 1 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 18.05.2015 № 514).

21. Зміст соціальної послуги соціальної адаптації (розділ 8 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 18.05.2015 № 514).

22. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю (розділ 2 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 07.06.2017 № 956).

23. Зміст соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю (розділ 8 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом   Міністерства   соціальної політики України від 07.06.2017 № 956).

24. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги соціальної інтеграції та реінтеграції бездомних осіб (розділ 2 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 19.09.2013 № 596).

25. Зміст соціальної послуги щодо соціальної інтеграції та реінтеграції бездомних осіб (розділ 8 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики від 19.09.2013 № 596).

26. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної денного догляду (розділ 2 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 30.07.2013 № 452).

27. Зміст соціальної послуги денного догляду (розділ 8 Державного стандарту соціальної адаптації, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 30.07.2013 № 452).

28. Соціальне замовлення (ст. 26 Закону України «Про соціальні послуги»).

29. Моніторинг соціальних послуг (розділ 2 Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904).

30. Оцінка якості соціальних послуг (розділ 3 Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904).

 

Виконавчий комітет Хустської міської ради

Опубліковано: 31.03.2021 1960 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Порядок використання коштів обласного бюджету у  2025 році, передбачених на виконання заходів Програми розвитку та підтримки галузі рослинництва в області
Обласна військова адміністрація інформує, що розпорядженням голови обласної  державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 11 вересня 2025 року № 631 затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету у  2025 році, передбачених на виконання заходів Програми розвитку та підтримки галузі рослинництва в області на 2021 – 2025 роки, (зареєстровано у Західному    міжрегіональному управлінні Міністерства… ...
Щоденно о 9.00 в Україні – загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам’яті загиблих унаслідок збройної агресії рф
Схиливши голови в глибокій скорботі вшануймо світлою пам’яттю всіх, хто віддав своє життя за Україну. Згадаймо Героїв, які боролися і загинули за наше майбутнє, невинних дітей, мирних українців та всіх наших співвітчизників. Пам’ятаємо! Не пробачимо! Переможемо! Слава Україні! Героям Слава! ...
АНОНС: «Зелені навички для відновлення України: діалог влади та бізнесу»
8 жовтня 2025 року з 10:00 до 11:30 відбудеться круглий стіл «Зелені навички для відновлення України: діалог влади та бізнесу». Захід відбудеться в гібридному форматі (очно та онлайн), реєстрація обов’язкова і триває до 07 жовтня та завершується о 17:00. Зареєструватись: https://forms.gle/PNMnfsq6cWz7wFXn7 Під час заходу буде презентована до обговорення проєкт “дорожньої карти” збільшення зелених робочих місць в… ...
Запрошуємо громади та комунальні підприємства Закарпаття на виставку “Комунтех – 2025”
Запрошуємо громади та комунальні підприємства Закарпаття на виставку “Комунтех – 2025”! 14 жовтня 2025 року у м. Київ, в Міжнародному виставковому центрі, відбудеться презентація оновленого каталогу «Українська техніка для громад: 2025». У каталозі представлено: ✅ громадський пасажирський транспорт; ✅ комунальну та спеціальну техніку; ✅ навісне обладнання українського виробництва. ???? Подія відбудеться в рамках виставки «Комунтех… ...
В.о. міського голови Василь Губаль відзвітувався публічно за 2024 рік
Сьогодні, 30 вересня 2025 року, відбувся публічний звіт в.о. Хустського міського голови Василя Губаля за 2024 рік. У залі засідань зібралося керівництво, начальники управлінь, відділів та установ міської ради, а також депутати, представники Молодіжної ради, громадських організацій, благодійний фондів, волонтери та мешканці громади. «Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про… ...
Звіт в.о. міського голови за 2024 рік
Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про виконані завдання і досягнуті результати. 2024- й насиченим і водночас складним для нашої громади. Однак завдяки злагодженій роботі ми змогли забезпечити стабільне фінансування основних сфер життєдіяльності, реалізувати важливі проєкти та підтримати найвразливіші категорії наших громадян. У пріоритеті для нас – підтримка сил оборони,… ...