Хустська міська рада

Нове в ліцензуванні

Держархбудінспекція України роз’яснює
Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 27 січня 2009 року № 47 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури» (із змінами від 27.08.2014) затверджено форми документів, що надаються для отримання ліцензії (далі – наказ № 47).
ОТРИМАТИ ЛІЦЕНЗІЮ
Суб’єкт господарювання, який має намір отримати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності, подає або надсилає поштою до Державної архітектурно-будівельної інспекції (бульвар Лесі Українки, 26, м. Київ – 133, 01133):

  •  Заяву на провадження господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єкта архітектури (Додаток 2 до Наказу №47);
  •  Перелік робіт, пов’язаних з будівництвом об’єкта архітектури, які заявник має намір виконувати (Додаток 1 до Наказу №47);
  •  Відомості про виробничо-технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно-правове, нормативно-технічне забезпечення, про наявну систему контролю якості виконання робіт, про виконані заявником будівельно-монтажні роботи (Додаток 3 до Наказу №47);
  • Копія довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі – Реєстр), засвідчені нотаріально або органом, який видав документ (надаються органом державної статистики). За наявності у заявника відокремленого структурного підрозділу, який має намір провадити будівельну діяльність, додаються копія довідки про внесення до Реєстру.

Бланки документів розміщені на офіційному сайті Держархбудінспекції www.dabi.gov.ua у розділі «Бланки документів»
РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ
Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 27 січня 2009 року № 47 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури» (із змінами від 27.08.2014) затверджено форму Відомостей про виробничо-технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно-правове, нормативно-технічне забезпечення, про наявну систему контролю якості виконання робіт, про виконані заявником будівельно-монтажні роботи (Додаток 3 до Наказу №47).
Для зручності суб’єктів господарювання, які мають намір отримати ліцензію на будівельну діяльність, ДАБІ України розробила спеціальний практичний коментар щодо заповнення Відомостей про виробничу-технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно-правове, нормативно-технічне забезпечення, про наявну систему контролю якості виконання робіт, про виконані заявником будівельно-монтажні роботи.
Ознайомитись з практичним коментарем можна на офіційному сайті ДАБІ України www. dabi. gov.ua у розділі «Нове в ліцензуванні».
ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ ДОКУМЕНТІВ
Орган ліцензування розглядає подану заяву і протягом 10 робочих днів з дня її надходження надсилає матеріали до ліцензійної комісії.
Ліцензійна комісія розглядає документи протягом 10 робочих днів, з метою встановлення їх відповідності ліцензійним умовам та готує висновок.
Орган ліцензування на підставі висновку ліцензійної комісії приймає протягом 7 робочих днів з дати його надходження рішення про видачу ліцензії із визначенням у додатку до ліцензії переліку робіт.
Повідомлення про прийняте рішення про видачу ліцензії відправляється на електронну адресу заявника. Повідомлення про відмову у видачі ліцензії – поштовим відправленням.
ПЛАТА ЗА ВИДАЧУ ЛІЦЕНЗІЇ
Відповідно до статті 15 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» плата за видачу ліцензії вноситься після прийняття рішення про видачу ліцензії.
Тобто, плата за видачу ліцензії має здійснюватися заявником лише після отримання повідомлення на електронну адресу про прийняте рішення щодо видачі ліцензії.
Плата за видачу ліцензії справляється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 № 1755 «Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу» за кодом класифікації доходів бюджету 22011800.
Інформація щодо казначейських реквізитів для сплати за ліцензію розміщена на офіційному сайті Держархбудінспекції України www.dabi.gov.ua у розділі «Напрямки діяльності», у підрозділі «Ліцензування».
У документі, що підтверджує факт плати за видачу ліцензії, обов’язково повинні бути зазначені назва суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, розмір суми внесеної плати.
Плата за отримання ліцензії на провадження видів господарської діяльності становить одну мінімальну заробітну плату виходячи з її розміру, що діє на дату прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії (станом на 01.01.2015 складає 1 218 грн. 00 коп.).
ТЕХНІЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЛІЦЕНЗІЇ
Технічне оформлення ліцензії здійснюється протягом 3-х робочих днів з дня надходження документа, що підтверджує факт внесення плати за видачу ліцензії.
Для прискорення питання щодо технічного оформлення ліцензії доцільно направити копію документа, що підтверджує факт внесення плати за видачу ліцензії, на факс 044-291-69-54 або на електронну адресу nazarenko@dabi.gov.ua.
ДЕ ВИДАЄТЬСЯ ЛІЦЕНЗІЯ
Ліцензія видається суб’єкту господарювання у Державній архітектурно-будівельній інспекції України (бульвар Лесі Українки, 26, каб. 516, м. Київ – 133, 01133) за умови надання оригінала документа, що підтверджує факт внесення плати за видачу ліцензії, та довіреності на одержання цінностей за типовою формою № М-2 (додаток 1 до наказу Мінфіна від 16.05.1996 № 99).
Увага! Не заповнення або неповне заповнення відповідних позицій затверджених форм Держархбудінспекція розглядає як невідповідність Порядку ліцензування з подальшим поверненням заявнику документів без розгляду. Зокрема, це стосується відомостей щодо електронної адреси суб’єкта господарювання, які необхідні для оперативного повідомлення заявника про прийняті Держархбудінспекцією рішення.

Опубліковано: 01.04.2015 4330 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення виконавчого комітету Хустської міської ради «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями, при розміщенні на них об’єктів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Хустської міської територіальної громади» Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»… ...
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення виконавчого комітету Хустської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Хустської міської територіальної громади» Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року No 1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету… ...
Відійшов у вічність Почесний громадянин міста Білецький Микола Миколайович
У кращі світи відходять великі люди. 4 листопада на 85-му році життя перестало битися серце Почесного громадянина міста Хуст Білецького Миколи Миколайовича. Хустська міська рада, виконавчий комітет та депутатський корпус висловлюють глибокі співчуття сім’ї, родині, близьким із приводу тяжкої втрати людини з великим серцем і душею. Микола Миколайович був шанованою і поважною людиною, брав активну… ...
Низку важливих рішень прийнято на засіданні виконавчого комітету
Сьогодні, 4 листопада, в Хустській міській раді засідав виконавчий комітет, який провів заступник міського голови Василь Калин. Участь у засіданні також взяв заступник міського голови Павло Тесличко. На початку традиційно хвилиною мовчання присутні вшанували пам’ять Захисників і Захисниць України, які поклали своє життя на вівтар свободи. Найперше члени виконкому розглянули ряд питань, що стосувалися майна… ...
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності – перевізників Хустської міської територіальної громади!
На виконання доручення Офісу Президента та відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 06.02.2024 № 260 ,,Про запровадження формату онлайн-зустрічей ,,Діалог влади та бізнесу” Закарпатська обласна державна адміністрація – обласна військова адміністрація організовує щотижневі онлайн- зустрічі ,,Діалог влади та бізнесу”. Чергова онлайн-зустріч відбудеться 6 листопада 2025 року (початок о… ...
Моніторинг фітосанітарного стану: захист посівів від мишопобідних гризунів
Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області інформує, що через сприятливі метеорологічні умови осені цього року спостерігається зростання чисельності мишоподібних гризунів, які становлять серйозну загрозу для сільськогосподарських угідь. За результатами проведених обстежень, гризуни активно мігрують та заселяють: Посіви озимих зернових культур та озимого ріпаку. Молоді сади, ягідники та багаторічні трави. Висока щільність колоній загрожує не лише… ...