Національний банк України: Винахідливість шахраїв не знає меж
Аферисти розуміють, що більшість людей знає, яку інформацію не можна повідомляти по телефону.
Тому іноді можуть зіграти на цьому знанні.
Наприклад, в тому ж SMS від банку написано, що нікому не можна повідомляти код підтвердження операції.
Що робить шахрай?
Ввічливо інформує свою жертву, в телефонній розмові, що код підтвердження не можна нікому повідомляти. Це збігається з текстом SMS, що викликає довіру у жертви.
Потім аферист просить ввести код в тональному режимі після перемикання на IVR (інтерактивне голосове меню), який стандартним дикторським голосом говорить, що потрібно ввести код в тональному режимі після сигналу.
Що робити?
Не панікувати! Тримати холодний розум та гаряче серце – за жодних обставин не повідомляти шахраю:
трьохзначний номер на звороті картки
код з SMS або з повідомлення у мессенджер.
Припинити розмову з шахраєм!
Більше інформації читай на #ШахрайГудбай за посиланням https://bank.gov.ua/promo/stopfraud/
Потрапив в руки шахрая? Телефонуй в Кіберполіцію – 0 800 505 170 або звернись онлайн за посиланням https://cyberpolice.gov.ua/
Маєш сумніви щодо ситуації? Телефонуй на гарячу лінію Національного банку України – 0 800 505 240.
Національний банк України
Опубліковано: 16.07.2020 435 Переглядів