Нарада з головними бухгалтерами сільських рад, які ввійшли до складу Хустської ТГ
Сьогодні, 11 лютого, у Хустській міській раді проведено нараду з головними бухгалтерами сільських рад, які з 01.01.2021 увійшли до складу Хустської міської територіальної громади. На нараді були присутні: заступник міського голови Іван Фетько, начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер виконавчого комітету Хустської міської ради Світлана Феоктістова та спеціалісти відділу, начальник управління Державного казначейства у Хустському районі Закарпатської області Василь Маєр, заступник начальника управління Державного казначейства у Хустському районі Закарпатської області, начальник відділу видатків та обслуговування розпорядників коштів Ірина Гіоргобіані, а також головні бухгалтери 15-ти сільських рад.
Відтак з питань казначейського обслуговування місцевих бюджетів інформували про вкрай актуальне. Зокрема представники казначейської служби провели відповідну консультацію з метою віднайти єдину юридично правильну можливість виплати працівникам рад заробітної плати за період з 1 січня до моменту, як їх буде звільнено, – 1 березня. Так, Ірина Гіоргобіані, заступник начальника управління Державного казначейства у Хустському районі Закарпатської області, начальник відділу видатків та обслуговування розпорядників коштів, наголосила на головному аспекті – все зробити правильно і встрок, у рамках діючого законодавства.
“Власне, у зв’язку з проведенням децентралізації ми повинні завершити ліквідацію рад, які увійшли у Хустську територіальну громаду, відтак забезпечити виплату людям за останні два місяці у визначений законодавством термін. Наш обов’язок надати вичерпну інформацію з цього приводу своєчасно, аби полегшити роботу бухгалтерів територіальної громади у подальшому”, – коментує Василь Маєр, начальник управління Державного казначейства у Хустському районі Закарпатської області.
Пресслужба Хустської міської ради