Хустська міська рада

Хустська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

Хустська міська рада

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть
залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської
міської територіальної громади з метою перегляду розміру орендної плати, а саме:
– частини комплексу будівель Хустського районного будинку культури, за адресою:
м.Хуст, вул.Карпатської Січі, 22А та 22Б загальною площею 1065,13 м.кв. та
будівлі колишньої котельні площею 25,8м.кв., за адресою: м.Хуст, вул. М.Аркаса,8.
Учасникам конкурсу необхідно подати до Хустської міської ради заяву на участь у
конкурсі за встановленою формою.
До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах.
У першому конверті з позначкою «Конкурсна документація» повинна міститися
конкурсна документація, яка подається в письмовій формі за підписом уповноваженої
посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою в
запечатаному конверті та має містити:
– перелік наданих документів із зазначенням номерів сторінок (зміст);
– копію установчого документа претендента;
– копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких
буде залучено до проведення оцінки й підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми
особистими підписами;
– копію сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту Фондом
державного майна України;
– інформацію про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо
його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють
у його штатному складі та додатково залучаються ним із незалежної оцінки майна, у тому
числі подібного майна тощо);
Письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до
проведення робіт з оцінки майна та підписання звіту з оцінки майна, завірені їхніми
особистими підписами.
Конкурсна документація запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання
повинен містити відбиток печатки учасника конкурсного відбору.
На конверті має бути зазначено:
1. Маркування «Конкурсна документація»
2. повне найменування й місцезнаходження замовника.
3. назва об’єкта оцінки.
4. повне найменування (прізвище, і'мя, по батькові) учасника конкурсу, його
місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери
контактних телефонів.
У другому конверті з позначкою «Конкурсна пропозиція» повинна міститися
пропозиція щодо вартості виконання робіт, калькуляція витрат, пов’язаних із виконанням
робіт, а також термін виконання робіт.
На конверті має бути зазначено:
1. Маркування «Конкурсна пропозиція»;
2. Не відкривати до 01.09.2023р.
3. Повне найменування й місцезнаходження замовника;
4. Назва об’єкта оцінки;
5. Повне найменування (прізвище, і'мя, по батькові) учасника конкурсу, його
місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери
контактних телефонів.
Термін виконання робіт – до 2 календарних днів.

Очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта – 2300,00 грн.
Строк виконання робіт у календарних днях, який обчислюється з дня
укладання договору на проведення оцінки об’єкта – до 3 календарних днів.
Укладання договору на проведення оцінки об’єкта з переможцем конкурсу у
строк  – до 3 робочих днів з дня оприлюднення інформації про результат конкурсу на
офіційному веб-сайті Хустської міської ради. Переможець надсилає проєкт договору
на вказану юридичну адресу Хустської міської ради.
У разі не укладання договору на проведення оцінки об’єкта переможцем
конкурсу у строк вказаний в інформації про результат конкурсу, договір на
проведення оцінки об’єкта укладається з претендентом з наступною за величиною
ціновою пропозицією, а в разі відсутності такого претендента, рішенням комісії
оголошується повторний конкурс.
Конкурс відбудеться 01 вересня 2023 року о 10 годині в кабінеті №55 адмінбудівлі
міської ради, за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27.
Кінцевий термін подання документів для участі в конкурсі – не пізніше, ніж 4 робочі
дні до дати проведення (включно) за адресою: м. Хуст, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27
(перший поверх, №1).
Телефон для довідок: 523-91

Опубліковано: 17.08.2023 732 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Вітання з Днем місцевого самоврядування!
Шановні працівники та ветерани органів місцевого самоврядування! Щиро вітаю Вас із 25-ю річницею місцевого самоврядування — святом, яке об’єднує всіх, хто щодня працює задля розвитку громади, покращення життя кожного мешканця та зміцнення демократії на місцевому рівні. Ми живемо в непростий час і сьогодні, як ніколи, важлива наша спільна єдність.  Наше з Вами головне завдання –… ...
У Хустській громаді привітали волонтерів
Цього дня на адресу волонтерів Хустської громади лунали теплі слова привітань та слів вдячності за добро, яке вони дарують тим, хто того потребує. Дякували за їхню силу, мужність, добрі, чуйні і милосердні серця. На початку всі присутні хвилиною мовчання вшанували пам’ять наших Захисників та Захисниць, які віддали своє життя за незалежність України. В.о. міського голови… ...
Головні рішення, прийняті на засіданні виконавчого комітету
Чергове засідання виконавчого комітету відбулося сьогодні, 5 грудня, під головуванням в.о. Хустського міського голови Василя Губаля. Участь у роботі взяли заступники міського голови Василь Калин, Павло Тесличко та керуюча справами виконавчого комітету Марина Сарай. Вшанувавши хвилиною мовчання пам’ять Захисників та Захисниць, які віддали своє життя за Україну, присутні перейшли до розгляду питань порядку денного. Найперше… ...
Вітання всім, хто робить добро! З Днем волонтера!
В умовах воєнного часу для нашої країни поняття «волонтер» набуло надзвичайно важливого значення, адже це – тисячі людей, які забезпечують надійний тил українській армії та підтримку внутрішньо переміщеним особам. З перших днів війна об’єднала, згуртувала націю. Невтомними руками жителів Хустської громади зроблено багато хороших справ, що успішно продовжуються і надалі. Вдячний всім, хто усвідомлює ціну… ...
Депутати Хустської міської ради зібралися на позачергове засідання
Позачергове засідання сесії VIII скликання Хустської міської ради відбулося сьогодні, 3 грудня, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. На розгляд депутатів було винесено чотири важливі питання, що стосуються бюджету, управління комунальним майном, земельних відносин та розвитку медичної сфери громади. Депутати розглянули та підтримали рішення щодо врегулювання питань користування земельними ділянками для будівництва та обслуговування… ...
Результати засідання міської комісії з питань ТЕБ та НС від 02 грудня 2025 року
Виконавчий комітет Хустської міської ради інформує мешканців Хустської міської територіальної громади про рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, ухвалені 2 грудня 2025 року щодо подальших протиепідемічних заходів, пов’язаних із випадками захворюваності на вірусний гепатит А. Комісією ухвалено рішення дозволити проведення офіційних, культурних та спортивних заходів (без реалізації харчової продукції) на території… ...