Хустська міська рада

Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності

Хустська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади з метою визначення балансової вартості майна, а саме:

– нежитлове приміщення ІІ поверху, за адресою: Закарпатська область, Хустський район, м. Хуст, майдан Незалежності, 1, загальною площею 217,00 м.кв.;

– нежитлове приміщення ІІІ поверху, за адресою: Закарпатська область, вулиця Романа Шухевича, ½, загальною площею 60,10 м.кв.;

– нежитлова будівля, пам’ятка архітектури «Руїни замку», за адресою: Закарпатська область, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, б/н, загальною площею 7362,2 м.кв.;

– двоповерхова будівля, за адресою: Закарпатська область, м. Хуст, вул. Сливова, 39,
загальною площею 1107,1 м.кв.;

– вбудовані приміщення І поверху, за адресою: Закарпатська область, м. Хуст, вул. Корятовича, 3, загальною площею 192,7 м.кв.;

– комплекс будiвель, за адресою: Закарпатська область, м. Хуст, вул. Слов"янська, 6, загальною площею 326,55 м.кв.;

– котельня, за адресою: Закарпатьска область, с. Копашново, вул. Центральна, 149, загальною площею 25 м.кв.;

– нежитлова будівля, за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с.Данилово, вул. Миру, 55, загальною площею 857,4 м.кв.;

– нежитлова будівля, за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с.Нижнє Селище, вул. Тиха, 6, загальною площею 334,5 м.кв.;

– нежитлова будівля, за адресою: Закарпатська область, м. Хуст, вул. І. Франка, 59, загальною площею 377,35 м.кв.;

– нежитлова будівля, за адресою: Закарпатська область, м. Хуст, вул. І. Франка, 59А, загальною площею 74,38 м.кв.;

Учасникам конкурсу необхідно подати до Хустської міської ради заяву на участь у конкурсі за встановленою формою.

До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах. У першому конверті з позначкою «Конкурсна документація» повинна міститися конкурсна документація, яка подається в письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою в запечатаному конверті та має містити:

– перелік наданих документів із зазначенням номерів сторінок (зміст);
– копію установчого документа претендента;
– копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких
буде залучено до проведення оцінки й підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми
особистими підписами;
– копію сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту Фондом
державного майна України;
– інформацію про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо
його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють
у його штатному складі та додатково залучаються ним із незалежної оцінки майна, у тому
числі подібного майна тощо);

Письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до проведення робіт з оцінки майна та підписання звіту з оцінки майна, завірені їхніми особистими підписами.
Конкурсна документація запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання
повинен містити відбиток печатки учасника конкурсного відбору.

На конверті має бути зазначено:

1. Маркування «Конкурсна документація»
2. повне найменування й місцезнаходження замовника.
3. назва об’єкта оцінки.
4. повне найменування (прізвище, і'мя, по батькові) учасника конкурсу, його
місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери
контактних телефонів.

У другому конверті з позначкою «Конкурсна пропозиція» повинна міститися
пропозиція щодо вартості виконання робіт, калькуляція витрат, пов’язаних із виконанням
робіт, а також термін виконання робіт.

На конверті має бути зазначено:

1. Маркування «Конкурсна пропозиція»;
2. Не відкривати до 16.08.2024р.
3. Повне найменування й місцезнаходження замовника;
4. Назва об’єкта оцінки;
5. Повне найменування (прізвище, і'мя, по батькові) учасника конкурсу, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Термін виконання робіт – до 2 календарних днів.
Очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта – 1400,00 грн.
Строк виконання робіт у календарних днях, який обчислюється з дня укладання договору на проведення оцінки об’єкта.

Укладання договору на проведення оцінки об’єкта з переможцем конкурсу у строк  – до 3 робочих днів з дня оприлюднення інформації про результат конкурсу на офіційному веб-сайті Хустської міської ради.

Переможець надсилає проєкт договору на вказану юридичну адресу Хустської міської ради.
У разі не укладання договору на проведення оцінки об’єкта переможцем конкурсу у строк вказаний в інформації про результат конкурсу, договір на проведення оцінки об’єкта укладається з претендентом з наступною за величиною ціновою пропозицією, а в разі відсутності такого претендента, рішенням комісії
оголошується повторний конкурс.

Конкурс відбудеться 16 серпня 2024 року о 10 годині в кабінеті №55 адмінбудівлі міської ради, за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27.

Кінцевий термін подання документів для участі в конкурсі – не пізніше, ніж 4 робочі дні до дати проведення (включно) за адресою: м. Хуст, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27 (перший поверх, №1).
Телефон для довідок: 523-91

Опубліковано: 01.08.2024 712 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Віддаймо шану Герою: прощання з Олександром Лучкою відбудеться у четвер
Сьогодні, 18 вересня, траурний кортеж із тілом загиблого Героя Олександра Лучки вирушить від моргу о 12:00 год. Колона автомобілів продовжить рух центральними вулицями міста: С. Паппа, Свободи, Духновича, Волошина, Борканюка, де й проживав загиблий. Тут о 12:30 проходитиме чин прощення. Звідси ж пішою ходою напрямок продовжиться на вул. Шевченка, 43, де у храмі Святих Степана… ...
Схилімо голови: «На щиті» повертається додому хустянин Олександр Лучка
33-річний Олександр Лучка з міста Хуста загинув у серпні цього року під час виконання бойового завдання. У розквіті сил він віддав своє життя за свободу та незалежність України. Вважався зниклим безвісти. Сьогодні ж тіло воїна повертається на рідну землю, аби знайти тут свій вічний спочинок. Схиляємо голови перед світлою пам’яттю Героя і висловлюємо щирі співчуття… ...
Грант у розмірі 1 мільйон гривень можуть отримати приватні дитячі садочки
У межах програми «Власна справа» з’явилися нові можливості для підтримки бізнесу та освітніх ініціатив. Право на грантове фінансування отримали й приватні дитячі садки – установи, що створюють для малюків сучасний, безпечний і турботливий простір розвитку, виховання і забезпечують надання послуг дошкільної освіти і догляду від восьми годин на день. Які можливості відкриває програма? Приватні дошкільні… ...
Триває підготовка до чергового сесійного засідання міської ради
У Хустській міській раді триває підготовка до чергової сесії. Завершилися засідання постійних депутатських комісій – із гуманітарних питань; соціально-економічного розвитку, планування, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, автотранспорту, зв’язку, промисловості та торгівлі; з питань контролю за проведенням управлінням комунальної власності, житлово-комунального господарства та містобудування; землекористування та охорони навколишнього середовища. Депутати детально опрацювали проєкти рішень, щоб підготувати їх… ...
Увага! Про припинення газопостачання в м. Хуст
Хустське УЕГГ ТОВ «Газорозподільні мережі України» повідомляє, що в період з 09.00 год. 15 вересня по 17.00 год. 19 вересня 2025 року буде припинено газопостачання споживачам вул. Орлая, будинків Nº 01 – 18; вул. Грушевського, будинків Nº 15; Nº 17; Nº 19; Nº 23; Nº 25 ; Nº 27; та вул. Лучкая Nº 29; Nº… ...
Нарада з питань ведення військового обліку та комунікації
Днями у стінах Хустської міської ради відбулася робоча нарада, яку провів в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі взяли заступник міського голови Павло Тесличко, представники Хустського РТЦК, посадові особи виконавчого комітету міської ради. На порядку денному – питання військового обліку та налагодження комунікації. Присутні обговорили виконання вимог законодавства щодо реєстрації, оновлення даних та виконання… ...