Хустська міська рада

Інформаційне повідомлення щодо порядку складання акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи

Положеннями окремих нормативно-правих актів для прийняття рішення про призначення в окремих випадках деяких видів допомог, надання пільг з оплати комунальних послуг, а також для включення до Реєстру осіб, які мають право на пільги, передбачено складання акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи (далі – Акт обстеження).
Зокрема, складання Акта обстеження передбачено для:
– призначення житлової субсидії – пункти 8, 14, 27, 29 (у випадках, передбачених пунктами 25, 27, 28), 54 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами) (далі – Положення № 848);
– включення до Реєстру осіб, які мають право на пільги, – пункт 5 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 (зі змінами) (далі – Положення № 117);
– надання пільг з оплати комунальних послуг – пункт 51 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 (зі змінами) (далі – Порядок № 373);
– призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею – пункт 9 Порядку надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2000 № 1192 (зі змінами)     (далі – Порядок № 1192);
– призначення допомоги на дітей одиноким матерям – пункт 35Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001№ 1751 (зі змінами)    (далі – Порядок № 1751);
– призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – пункт 10 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. № 250 (зі змінами) (далі – Порядок № 250).
Положенням № 848, Положенням № 117, Порядком № 373, Порядком № 1192, Порядком № 1751, Порядком № 250 визначено, що Акт обстеження складається посадовою особою виконавчого органу сільської, селищної, міської ради територіальної громади (далі – посадова особа виконавчого органу).
При цьому відповідно до Положення № 848, якщо рішення про призначення (відновлення) житлової субсидії приймається на підставі Акта обстеження, такий акт складається посадовою особою виконавчого органу за зверненням громадянина та передається органам Пенсійному фонду України.
За технічної можливості заява громадянина щодо проведення обстеження матеріально-побутових умов його домогосподарства та/або фактичного місця проживання і складення відповідного акта передається органами Пенсійного фонду України виконавчим органам сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військовим адміністраціям.
Для складення Акта обстеження на запит виконавчих органів сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військових адміністрацій органами Пенсійного фонду України у п’ятиденний строк з дня його отримання подаються копії заяви та декларації такого домогосподарства.
Наказом Міністерства соціальної політики України від 04.07.2022 № 190 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 13.01.2023 № 16), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.07.2022 за № 794/38130, затверджена форма Акта обстеження, що складається та підписується посадовою особою виконавчого органу, а також підписується особою, яка звернулася за державною виплатою та іншою особою, яка може засвідчити достовірність відомостей, наведених в Акті обстеження.
З огляду на зазначене, Акт обстеження складається посадовою особою виконавчого органу. Підстави для складання акта обстеження іншими особами (у тому числі представниками об’єднань співвласників багатоквартирних будинків) відсутні.
Опубліковано: 14.06.2024 197 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

До уваги аграріїв: оголошується прийом заявок за трьома напрямами бюджетної підтримки
25-го червня 2024 року, о 10 годині в Державному аграрному реєстрі розпочнеться прийом заявок на окрему бюджетну субсидію у розмірі 4 тис. грн на 1 га оброблюваних угідь сільськогосподарського призначення для виробників сільськогосподарської продукції, що мають у власності та/або користуванні до 120 га земель сільськогосподарського призначення. 27-го червня, о 10 годині в Державному аграрному реєстрі… ...
АТ «Укрпошта» інформує про вартість послуг
АТ «Укрпошта» має багаторічний досвід приймання платежів до бюджету, що є гарантією зарахування грошових коштів за призначенням. Вартість послуг Укрпошти з приймання платежів є цілком прийнятною та конкурентно-спроможною на ринку фінансових послуг, і складає: в касі автоматизованих відділень – від 10,00 грн.; через пересувне відділення – 15,00 грн. за один платіж. В разі надання Укрпошті… ...
До уваги внутрішньо переміщених осіб
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради надає оновлений довідник місць тимчасового розташування для внутрішньо переміщених осіб в Закарпатській області. Детальніше: Інформаційний довідник-правка-2 ...
Фінансова автономія закладів освіти – тема кущової наради
Питання освіти – в пріоритеті Хустської ТГ. Для того, аби дітям надавалася якісна освіта у належних умовах, потрібна значна фінансова підтримка. Відтак сьогодні у селі Липовець зібралися директори та заступники Липовецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів, Кошелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, Липчанського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, Заломської гімназії, Ізянського ЗЗСО І-ІІІ ступенів та Кошелівської гімназії №2. Кущову нараду із… ...
Призначено нову начальницю управління культури, молоді та спорту Хустської міської ради
Сьогодні, 21 червня, в.о. Хустського міського голови Василь Губаль представив колективу нову начальницю управління культури, молоді та спорту Хустської міської ради Ольгу Шпірь, яка є депутаткою міської ради. Василь Іванович побажав злагодженої роботи на користь нашої територіальної громади. Наголосив, що культура повинна процвітати, а нові ідеї – народжуватися та втілюватися в життя. Ольга Омелянівна подякувала… ...
Закарпатська область одна з лідерів за зростанням надходжень єдиного податку
Відповідно до Довідки Мінфіну щодо виконання доходів загального фонду місцевих бюджетів найбільші показники в Україні по темпах росту надходжень єдиного податку за січень – травень 2024 року відносно січня – травня 2023 року в Закарпатській та Волинській областях – 158,3 %. Про це розповіла Юлія Траньович, консультантка з бюджетних питань Асоціації міст України в Закарпатській… ...