Інформаційне повідомлення щодо порядку складання акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи

Зокрема, складання Акта обстеження передбачено для:
– призначення житлової субсидії – пункти 8, 14, 27, 29 (у випадках, передбачених пунктами 25, 27, 28), 54 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами) (далі – Положення № 848);
– включення до Реєстру осіб, які мають право на пільги, – пункт 5 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 (зі змінами) (далі – Положення № 117);
– надання пільг з оплати комунальних послуг – пункт 51 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 (зі змінами) (далі – Порядок № 373);
– призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею – пункт 9 Порядку надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2000 № 1192 (зі змінами) (далі – Порядок № 1192);
– призначення допомоги на дітей одиноким матерям – пункт 352 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001№ 1751 (зі змінами) (далі – Порядок № 1751);
– призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – пункт 10 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. № 250 (зі змінами) (далі – Порядок № 250).
Положенням № 848, Положенням № 117, Порядком № 373, Порядком № 1192, Порядком № 1751, Порядком № 250 визначено, що Акт обстеження складається посадовою особою виконавчого органу сільської, селищної, міської ради територіальної громади (далі – посадова особа виконавчого органу).
При цьому відповідно до Положення № 848, якщо рішення про призначення (відновлення) житлової субсидії приймається на підставі Акта обстеження, такий акт складається посадовою особою виконавчого органу за зверненням громадянина та передається органам Пенсійному фонду України.
За технічної можливості заява громадянина щодо проведення обстеження матеріально-побутових умов його домогосподарства та/або фактичного місця проживання і складення відповідного акта передається органами Пенсійного фонду України виконавчим органам сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військовим адміністраціям.
Для складення Акта обстеження на запит виконавчих органів сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військових адміністрацій органами Пенсійного фонду України у п’ятиденний строк з дня його отримання подаються копії заяви та декларації такого домогосподарства.
Наказом Міністерства соціальної політики України від 04.07.2022 № 190 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 13.01.2023 № 16), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.07.2022 за № 794/38130, затверджена форма Акта обстеження, що складається та підписується посадовою особою виконавчого органу, а також підписується особою, яка звернулася за державною виплатою та іншою особою, яка може засвідчити достовірність відомостей, наведених в Акті обстеження.
З огляду на зазначене, Акт обстеження складається посадовою особою виконавчого органу. Підстави для складання акта обстеження іншими особами (у тому числі представниками об’єднань співвласників багатоквартирних будинків) відсутні.
Опубліковано:
14.06.2024
513 Переглядів
Також може бути цікавим
Порядок використання коштів обласного бюджету у 2025 році, передбачених на виконання заходів Програми розвитку та підтримки галузі рослинництва в області

Обласна військова адміністрація інформує, що розпорядженням голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 11 вересня 2025 року № 631 затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету у 2025 році, передбачених на виконання заходів Програми розвитку та підтримки галузі рослинництва в області на 2021 – 2025 роки, (зареєстровано у Західному міжрегіональному управлінні Міністерства… ...
Щоденно о 9.00 в Україні – загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам’яті загиблих унаслідок збройної агресії рф

Схиливши голови в глибокій скорботі вшануймо світлою пам’яттю всіх, хто віддав своє життя за Україну. Згадаймо Героїв, які боролися і загинули за наше майбутнє, невинних дітей, мирних українців та всіх наших співвітчизників. Пам’ятаємо! Не пробачимо! Переможемо! Слава Україні! Героям Слава! ...
АНОНС: «Зелені навички для відновлення України: діалог влади та бізнесу»

8 жовтня 2025 року з 10:00 до 11:30 відбудеться круглий стіл «Зелені навички для відновлення України: діалог влади та бізнесу». Захід відбудеться в гібридному форматі (очно та онлайн), реєстрація обов’язкова і триває до 07 жовтня та завершується о 17:00. Зареєструватись: https://forms.gle/PNMnfsq6cWz7wFXn7 Під час заходу буде презентована до обговорення проєкт “дорожньої карти” збільшення зелених робочих місць в… ...
Запрошуємо громади та комунальні підприємства Закарпаття на виставку “Комунтех – 2025”

Запрошуємо громади та комунальні підприємства Закарпаття на виставку “Комунтех – 2025”! 14 жовтня 2025 року у м. Київ, в Міжнародному виставковому центрі, відбудеться презентація оновленого каталогу «Українська техніка для громад: 2025». У каталозі представлено: ✅ громадський пасажирський транспорт; ✅ комунальну та спеціальну техніку; ✅ навісне обладнання українського виробництва. ???? Подія відбудеться в рамках виставки «Комунтех… ...
В.о. міського голови Василь Губаль відзвітувався публічно за 2024 рік

Сьогодні, 30 вересня 2025 року, відбувся публічний звіт в.о. Хустського міського голови Василя Губаля за 2024 рік. У залі засідань зібралося керівництво, начальники управлінь, відділів та установ міської ради, а також депутати, представники Молодіжної ради, громадських організацій, благодійний фондів, волонтери та мешканці громади. «Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про… ...
Звіт в.о. міського голови за 2024 рік

Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про виконані завдання і досягнуті результати. 2024- й насиченим і водночас складним для нашої громади. Однак завдяки злагодженій роботі ми змогли забезпечити стабільне фінансування основних сфер життєдіяльності, реалізувати важливі проєкти та підтримати найвразливіші категорії наших громадян. У пріоритеті для нас – підтримка сил оборони,… ...