Хустська міська рада

Електронний сервіс „Електронний кабінет платника податків”

Одним із напрямів модернізації інформаційної системи органів ДПС є запровадження нового електронного сервісу з надання електронних послуг платникам податків з використанням Інтернет-середовища та єдиного веб-порталу ДПС України – персонального Електронного кабінету платника податків. Електронний сервіс буде розроблено у складі системи „Податковий блок”.

Електронний кабінет платника податків – новий електронний сервіс веб-порталу ДПС України, який за допомогою спеціального інструмента доступу (наприклад, електронної картки платника податків) з використанням електронно-цифрового підпису дозволить платнику податків працювати з органами податкової служби в режимі реального часу.

Робота з власним Електронним кабінетом здійснюватиметься платником податків за допомогою підключеного до Інтернет-мережі персонального комп’ютера з використанням стандартних програмно-технічних засобів (браузера, картрідера тощо) за умови авторизації платника податків на веб-порталі ДПС України.

Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надаватиме безконтактні способи взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Призначенням Електронного кабінету платника податків є надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Зокрема, платник податків без використання клієнтського застосування матиме змогу:

– підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

– переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);

–  формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;

–  здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;

– здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги;

–  оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів (дані обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок, інформацію про доходи фізичної особи тощо).

 

 За матеріалами Хустської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області

Опубліковано: 27.07.2022 2444 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

У міській раді позачергово засідав виконавчий комітет
Позачергове засідання виконавчого комітету Хустської міської ради відбулося сьогодні, 12 грудня, під головуванням в.о. міського голови Василя Губаля за участі заступника міського голови Василя Калина та керуючої справами виконавчого комітету Марини Сарай. На порядку денному – понад 20 питань. Відтак розглянули питання, що стосуються майна комунальної власності та служби у справах дітей. У Різному прийняли… ...
Хустська міська територіальна громада увійшла до переліку 396 громад з усіх областей України, які долучені до національного пілотування системи профорієнтації дітей і підлітків
Хустська міська територіальна громада увійшла до переліку 396 громад з усіх областей України, які долучені до національного пілотування системи профорієнтації дітей і підлітків. Мета ініціативи — створити цілісну, стійку та доступну систему супроводу учнів у виборі майбутньої професії. Цей напрям є ключовим компонентом реформи «Нова українська школа», зокрема її третього етапу – розвитку старшої профільної… ...
У Хусті пройде парад Миколайчиків!
У понеділок, 15 грудня, о 9:30 год. на центральній площі міста відбудеться традиційний щорічний парад Миколайчиків. Захід має благородну мету: не лише приносити радість дітям, а й збирати кошти на найбільш необхідне – підтримку наших Збройних Сил України. Запрошуємо на цікаве дійство! ...
Ексклюзивний коментар Голови Державної служби статистики України
Шановні респонденти, Після трирічної перерви, спричиненої повномасштабною війною, Україна повертається до повноцінного системного збору статистичних та фінансових даних. Це надзвичайно важливий крок не лише для Держстату як інституції, а насамперед — для всієї держави, яка відновлюється і потребує точних, актуальних, достовірних даних. Згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про захист інтересів суб’єктів подання звітності… ...
Із 5 липня 2025 року відновлено обов’язкове подання статистичної та фінансової звітності
Це означає що:  Подання звітності знову є обов’язковим для всіх підприємств, установ, організацій та підприємців, які залучені до державних статистичних спостережень. Подавати звіти є можливість через обране Вами програмне забезпечення: https://www.ukrstat.gov.ua/elektr_zvit/per_pz.htm або скористатися безкоштовним онлайн-сервісом «Кабінет респондента»: https://statzvit.ukrstat.gov.ua . ???? Якщо ви не подавали звітність за минулі періоди (у 2022–2025 роках) – тепер її необхідно подати протягом трьох… ...
Сьогодні відбудеться чергова онлайн-зустріч “Діалог влади та бізнесу”
Чергова онлайн-зустріч “Діалог влади та бізнесу” відбудеться сьогодні,  11 грудня 2025 року (початок о 15:00 год.) на теми: 1. „Стан енергозабезпечення бізнесу в умовах блекауту”; 2. „Фінансові рішення для муніципалітетів та комунальних підприємств”. за участі представників структурних підрозділів обласної військової адміністрації, організацій, районних військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання. Запрошуємо взяти участь в онлайн-зустрічі,… ...