Хустська міська рада

До відома суб’єктів господарської діяльності Хустської міської територіальної громади, що здійснюють спеціальне використання природних рослинних ресурсів!

Виконком Хустської міської ради інформує про те, що на сесії Хустської міської ради VIII скликання затверджено «Порядок видачі дозволів на спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення Хустської міської територіальної громади» (далі – Порядок) від 31.05.2021 №324. З метою забезпечення надання адміністративних послуг, виконавчим комітетом Хустської міської ради 09.06.2021 року рішенням №263 затверджено Інформаційну картку з надання адміністративної послуги «Видача дозволу на спеціальне використання природних рослинних ресурсів» управління економіки Хустської міської ради, що надається через відділ (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Хустської міської ради згідно Додатку 1 (інформація розміщена на сайті за посиланням https://khust-miskrada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/), де зазначені умови отримання адміністративної послуги.

Дозвіл на спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення (далі – Дозвіл) – це офіційний документ дозвільного характеру, який засвідчує право суб’єкта господарювання на використання конкретних природних рослинних ресурсів у обсягах, визначених у затвердженому ліміті на використання природних рослинних ресурсів місцевого значення.

Дозвіл видається на такі види спеціального використання природних рослинних ресурсів місцевого значення (далі – рослинні ресурси):

збирання лікарських рослин;

заготівля кори, лубу, деревної зелені, деревних соків тощо;

збирання квітів, ягід, плодів, горіхів, насіння, грибів, лісової підстилки, очерету тощо.

Спеціальне використання природних ресурсів здійснюється на підставі дозволів, що видаються Хустською міською радою через Відділ (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Хустської міської ради.

Для отримання дозволу суб’єкт господарювання (далі – заявник) подає до міської ради через Відділ (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Хустської міської ради наступні документи:

Заяву на ім᾽я Хустського міського голови, підписану суб’єктом господарювання за формою згідно додатку 2 до Порядку;

копію паспорта та ідентифікаційного коду;

копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних-осіб підприємців;

копію установчих документів для юридичних осіб;

платіжні документи про сплату збору за спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення.

 

Дозвіл видається на підставі рішення виконавчого комітету Хустської міської ради.

Строк дії дозволу – до кінця поточного календарного року.

 

Реалізація рослинних ресурсів суб’єктами господарювання, які не мають дозволу на спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення, забороняється.

Спеціальне використання природних рослинних ресурсів є платним. Збір справляється за затвердженими ставками збору за спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення та зараховується в повному розмірі до місцевого бюджету за місцем закупівлі (заготівлі) рослинних ресурсів. Контроль за обчисленням та своєчасним внесенням до місцевого бюджету збору за спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення здійснює Хустська ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області.

Скасування дозволу здійснюється в разі порушення суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства в частині охорони навколишнього природного середовища та несплати ними належних платежів до місцевого бюджету.

Суб’єктам підприємницької діяльності, що здійснюють спеціальне використання природних рослинних ресурсів рекомендується:

подавати для отримання дозволу необхідні документи;

спеціальне використання природних рослинних ресурсів здійснювати відповідно до встановленого порядку.

Дозвіл може бути скасований за рішенням виконавчого комітету міської ради в разі:

порушення умов природокористування;

порушення норм і правил використання рослинних ресурсів;

надходження вимоги від органів державного санітарного нагляду, Хустської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області та інших спеціально уповноважених органів державного нагляду.

Опубліковано: 13.07.2021 382 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності
Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади, який відбувся 30.06.2025 року. Інформуємо, що за результатами проведеного конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади, а саме: будівлі,… ...
Чергове засідання виконкому Хустської міської ради
Чергове засідання виконавчого комітету відбулося сьогодні, 1 липня, провів його в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі взяли заступники міського голови Василь Калин, Павло Тесличко, керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня. Члени виконкому розглянули питання житлово-комунального господарства; надали матеріальні допомоги 90-, 95-, 105- та 110-річним; затвердили висновок опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх… ...
Основні бюджетні рішення
Основні бюджетні рішення, прийняті на засіданні сесії, яка відбулася 30 червня: 200,0 тис. грн – субвенція з обласного бюджету на придбання техніки для відділення медичної реабілітації КНП «Хустська центральна лікарня ім. Віцинського О.П.»; 2 642, 2 тис. грн – для реалізації проєкту «Будівництво корпусів Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Рокосово»; 900,0 тис. грн –… ...
Василь Губаль: «Освіта і медицина Хустської громади – у пріоритеті»
Сесія пройшла сьогодні конструктивно, злагоджено та з низкою прийнятих рішень на користь розвитку Хустської міської територіальної громади. Підсумував та прокоментував засідання в.о. міського голови Василь Губаль. «Розглянули важливі питання, що стосуються різних сфер життєдіяльності нашої громади. Серед ключових – центральна лікарня. Чимало уваги зосереджено грантовим проєктам. За цей рік медзакладом виграно проєктів на 100 млн.… ...
Засідала сесія: депутати прийняли бюджетні та інші важливі рішення для забезпечення життєдіяльності громади
Сьогодні, 30 червня, відбулося засідання 12 сесії Хустської міської ради VIII скликання, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. До порядку денного сесії було внесено понад 70 питань, переважна частина яких стосувалася бюджету, врегулювання земельних відносин, майна комунальної власності, медицини та Різне. Із бюджетних питань інформувала начальниця управління фінансів Марина Глеба. Відтак депутати внесли зміни… ...
Шановні мешканці Хустської громади! Дорогі закарпатці! Щиро вітаю вас із одним із найбільших свят незалежної України – Днем Конституції! Основоположні права та свободи, закріплені в Основному Законі, – це не просто слова на папері. Це фундаментальні цінності українців, за які сьогодні воює цвіт української нації. У цей урочистий день щиросердно бажаю добра і миру, стійкості… ...