Хустська міська рада

До відома суб’єктів господарської діяльності Хустської міської територіальної громади, що здійснюють спеціальне використання природних рослинних ресурсів!

Виконком Хустської міської ради інформує про те, що на сесії Хустської міської ради VIII скликання затверджено «Порядок видачі дозволів на спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення Хустської міської територіальної громади» (далі – Порядок) від 31.05.2021 №324. З метою забезпечення надання адміністративних послуг, виконавчим комітетом Хустської міської ради 09.06.2021 року рішенням №263 затверджено Інформаційну картку з надання адміністративної послуги «Видача дозволу на спеціальне використання природних рослинних ресурсів» управління економіки Хустської міської ради, що надається через відділ (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Хустської міської ради згідно Додатку 1 (інформація розміщена на сайті за посиланням https://khust-miskrada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/), де зазначені умови отримання адміністративної послуги.

Дозвіл на спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення (далі – Дозвіл) – це офіційний документ дозвільного характеру, який засвідчує право суб’єкта господарювання на використання конкретних природних рослинних ресурсів у обсягах, визначених у затвердженому ліміті на використання природних рослинних ресурсів місцевого значення.

Дозвіл видається на такі види спеціального використання природних рослинних ресурсів місцевого значення (далі – рослинні ресурси):

збирання лікарських рослин;

заготівля кори, лубу, деревної зелені, деревних соків тощо;

збирання квітів, ягід, плодів, горіхів, насіння, грибів, лісової підстилки, очерету тощо.

Спеціальне використання природних ресурсів здійснюється на підставі дозволів, що видаються Хустською міською радою через Відділ (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Хустської міської ради.

Для отримання дозволу суб’єкт господарювання (далі – заявник) подає до міської ради через Відділ (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Хустської міської ради наступні документи:

Заяву на ім᾽я Хустського міського голови, підписану суб’єктом господарювання за формою згідно додатку 2 до Порядку;

копію паспорта та ідентифікаційного коду;

копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних-осіб підприємців;

копію установчих документів для юридичних осіб;

платіжні документи про сплату збору за спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення.

 

Дозвіл видається на підставі рішення виконавчого комітету Хустської міської ради.

Строк дії дозволу – до кінця поточного календарного року.

 

Реалізація рослинних ресурсів суб’єктами господарювання, які не мають дозволу на спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення, забороняється.

Спеціальне використання природних рослинних ресурсів є платним. Збір справляється за затвердженими ставками збору за спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення та зараховується в повному розмірі до місцевого бюджету за місцем закупівлі (заготівлі) рослинних ресурсів. Контроль за обчисленням та своєчасним внесенням до місцевого бюджету збору за спеціальне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення здійснює Хустська ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області.

Скасування дозволу здійснюється в разі порушення суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства в частині охорони навколишнього природного середовища та несплати ними належних платежів до місцевого бюджету.

Суб’єктам підприємницької діяльності, що здійснюють спеціальне використання природних рослинних ресурсів рекомендується:

подавати для отримання дозволу необхідні документи;

спеціальне використання природних рослинних ресурсів здійснювати відповідно до встановленого порядку.

Дозвіл може бути скасований за рішенням виконавчого комітету міської ради в разі:

порушення умов природокористування;

порушення норм і правил використання рослинних ресурсів;

надходження вимоги від органів державного санітарного нагляду, Хустської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області та інших спеціально уповноважених органів державного нагляду.

Опубліковано: 13.07.2021 403 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Порядок використання коштів обласного бюджету у  2025 році, передбачених на виконання заходів Програми розвитку та підтримки галузі рослинництва в області
Обласна військова адміністрація інформує, що розпорядженням голови обласної  державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 11 вересня 2025 року № 631 затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету у  2025 році, передбачених на виконання заходів Програми розвитку та підтримки галузі рослинництва в області на 2021 – 2025 роки, (зареєстровано у Західному    міжрегіональному управлінні Міністерства… ...
Щоденно о 9.00 в Україні – загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам’яті загиблих унаслідок збройної агресії рф
Схиливши голови в глибокій скорботі вшануймо світлою пам’яттю всіх, хто віддав своє життя за Україну. Згадаймо Героїв, які боролися і загинули за наше майбутнє, невинних дітей, мирних українців та всіх наших співвітчизників. Пам’ятаємо! Не пробачимо! Переможемо! Слава Україні! Героям Слава! ...
АНОНС: «Зелені навички для відновлення України: діалог влади та бізнесу»
8 жовтня 2025 року з 10:00 до 11:30 відбудеться круглий стіл «Зелені навички для відновлення України: діалог влади та бізнесу». Захід відбудеться в гібридному форматі (очно та онлайн), реєстрація обов’язкова і триває до 07 жовтня та завершується о 17:00. Зареєструватись: https://forms.gle/PNMnfsq6cWz7wFXn7 Під час заходу буде презентована до обговорення проєкт “дорожньої карти” збільшення зелених робочих місць в… ...
Запрошуємо громади та комунальні підприємства Закарпаття на виставку “Комунтех – 2025”
Запрошуємо громади та комунальні підприємства Закарпаття на виставку “Комунтех – 2025”! 14 жовтня 2025 року у м. Київ, в Міжнародному виставковому центрі, відбудеться презентація оновленого каталогу «Українська техніка для громад: 2025». У каталозі представлено: ✅ громадський пасажирський транспорт; ✅ комунальну та спеціальну техніку; ✅ навісне обладнання українського виробництва. ???? Подія відбудеться в рамках виставки «Комунтех… ...
В.о. міського голови Василь Губаль відзвітувався публічно за 2024 рік
Сьогодні, 30 вересня 2025 року, відбувся публічний звіт в.о. Хустського міського голови Василя Губаля за 2024 рік. У залі засідань зібралося керівництво, начальники управлінь, відділів та установ міської ради, а також депутати, представники Молодіжної ради, громадських організацій, благодійний фондів, волонтери та мешканці громади. «Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про… ...
Звіт в.о. міського голови за 2024 рік
Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про виконані завдання і досягнуті результати. 2024- й насиченим і водночас складним для нашої громади. Однак завдяки злагодженій роботі ми змогли забезпечити стабільне фінансування основних сфер життєдіяльності, реалізувати важливі проєкти та підтримати найвразливіші категорії наших громадян. У пріоритеті для нас – підтримка сил оборони,… ...