ДЛЯ ЗАКАРПАТЦІВ ЗАПРОВАДИЛИ НОВІ СЕРВІСИ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ГАЗОВИХ ПИТАНЬ
Усі закарпатці, які використовують у побуті природний газ, тепер можуть скористатися новими сервісами: зареєструвати телеграм-бот та з’ясувати необхідну інформацію за номером колцентру. Це значно спрощує вирішення багатьох питань для усіх 280 тисяч побутових споживачів.
За словами начальниці комерційного департаменту Закарпатської філії ТОВ «Газмережі України» Юлії Осадчук, у такий спосіб з’явилася додаткова можливість зручно й дуже швидко вирішити низку питань, пов’язаних із газорозподілом. Зокрема, йдеться про передачу показань лічильника газу, перегляд інформації щодо нарахувань та стану розрахунків тощо. У телеграм-боті до всього ж існує можливість сплатити за надану послугу.
Посилання на Telegram-бот “Газмережі”: t.me/mygrmu_bot . Перейшовши за ним, слід обрати Закарпатську філію, а потім ввести дані, як-то номер особового рахунку та ПІБ власника. Закарпатські газовики звертають увагу, що особовий рахунок в системі Оператора ГРМ, який необхідно ввести, починається з «0500» та містить 10 цифр.
Ще один сервіс – колцентр. Номер, за яким можна дзвонити у будні з 08:00 до 17:00 та у вихідні з 09:00 до 18:00: 0-800-303-104. Зателефонувавши, споживач має змогу з’ясувати питання із оператором.
При цьому газовики просять звернути увагу, що у випадку аварійної ситуації слід негайно телефонувати на екстрений номер 104. Дзвінки приймаються цілодобово.

Також може бути цікавим
