Хустська міська рада

Депутатські рішення: утворення постійних депутатських комісій, затвердження регламенту роботи та структури ради, реорганізація сільрад, оплата праці, бюджет – 2021

Сьогодні, 17 грудня, відбулося ІІ пленарне засідання І сесії Хустської міської ради VIII скликання. Загалом депутати нового складу попрацювали доволі плідно, адже розглянули понад 20 питань і прийняли по ним відповідні рішення, у тому числі прийняли й бюджет на наступний рік. Однак передувало цьому створення фракцій у новообраній раді, відтак голова кожної заявив як про створення, так озвучив і її склад.

 

Тож, найперше, про що йшлося на другому сесійному засіданні, так це – про постійні депутатські комісії. Так, на підставі ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» обранці затвердили відповідне Положення. Опісля, з метою вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до повноважень Хустської міської ради, здійснення контролю за виконанням рішень ради та її виконавчого комітету, й утворили ці постійні комісії. Їх визначили чотири, до яких обрано й склад з числа депутатів, у тому ж числі й керівний:

  • Постійна депутатська комісія із гуманітарних питань: освіти, науки, культури, молоді і спорту, охорони здоров’я, материнства, дитинства, сім’ї, соціального захисту населення, міжнаціональних, міжнародних, міжконфесійних відносин, законності, правопорядку, регламенту, депутатської етики та врегулювання конфлікту інтересів / голова – Володимир Чегіль, заступник –  Мирон Шкарампота, секретар – Мирослава Сарвадій;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, автотранспорту, зв’язку, промисловості та торгівлі / голова – Валерій Лунченко, заступник – Микола Аннишинець, секретар – Мирослав Чепка;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань контролю за проведенням управлінням комунальної власності, житлово-комунального господарства та містобудування / голова – Павло Джуга, заступник – Денис Величко, секретар – Руслана Лепей;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань землекористування та охорони навколишнього середовища / голова – Ярослав Шегута, заступник – В’ячеслав Гук, секретар – Володимир Шимоня.

 

Далі новообрані затвердили регламент роботи Хустської міської ради 8-го скликання та виконавчого комітету ради. Останнє з метою регулювання організаційно-процедурних питань внутрішньої діяльності виконкому ради, організації злагодженої роботи виконавчих органів, забезпечення єдиного підходу до вирішення питань, віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень виконавчих комітетів. Також мова йшла про затвердження структури виконавчих органів Хустської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів. Відтак, з метою оптимізації структури виконавчих органів ради та забезпечення їх ефективної роботи, вирішили з першого дня нового року в апарат міськради та її виконкому внести ряд змін, зокрема ввести нові посади та штатні одиниці відповідно. Після чого депутатський корпус перейшов до наступного питання, що стосувалося оплати праці. Варто відзначити, що за це питання із-за конфлікту інтересів голосували далеко не всі. Крім того, народні обранці нового скликання внесли зміни в  «Положення про порядок преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам апарату, відділів та управлінь виконавчого комітету Хустської міської ради». Насамкінець першої частини сесії в результаті реорганізації припинено діяльність сільських рад шляхом приєднання до Хустської міської ради, а це – Боронявської, Ізянської, Крайниківської, Кошелівської, Кривської, Липовецької, Липчанської, Нанківської, Нижньоселищенської, Рокосівської, Сокирницької, Стеблівської, Данилівської, Олександрівської, Копашнівської с/р. Відтак визнано, що Хустська міська рада є правонаступником всього їхнього майна, прав та обов’язків. Відтак утворено ліквідаційну комісію по кожній, під головуванням міського голови Володимира Кащука.

У другій частині пленарного засідання депутати перейшли до бюджетних питань. Насамперед вони заслухали звіт міського голови про здійснення державної регуляторної політики Хустською міською радою та її виконавчим комітетом у сфері господарської діяльності за 2020 рік, потім розглядали Програму економічного і соціального розвитку Хустської міської територіальної громади на 2021 рік, внесли зміни до міського бюджету на поточний рік, затвердили звіт про використання коштів резервного фонду та зрештою перейшли до головного фінансового документу на рік наступний. Власне, про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2021 рік інформувала начальник фінансового управління Марина Глеба. Так, за проєктом рішення казна у Новому році складатиме понад 600 млн. грн.. У результаті обранці прийняли бюджет – 2021, після чого внесли зміни до цілого ряду існуючих міських програм та затвердили нові. А саме йшлося:

Про внесення змін до Програми   діяльності громадських організацій міста, які потребують соціального захисту на 2020-2022 роки (зі змінами);

Про внесення змін до Програми проведення видовищних заходів на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми розвитку фізичної культури і спорту в м. Хуст на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми проведення масових заходів у справах сім’ї, дітей та молоді, підтримки та оздоровлення (відпочинку) обдарованих учнів Хустської міської ДЮСШ «Хуст-Нарцис» і Школи мистецтв м. Хуст у 2020-2022 роках;

Про затвердження Програми розвитку системи зв’язку, оповіщення та інформатизації цивільного захисту Хустської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки;

Про затвердження Програми створення та накопичення  матеріального резерву та засобів індивідуального захисту органів дихання непрацюючого населення Хустської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки;

Про внесення змін до Програми підтримки соціально-незахищених верств населення на 2020-2022 роки (зі змінами);

Про внесення змін до Програми реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у м. Хуст на 2020-2022  роки;

Про внесення змін до  Програми благоустрою міста Хуста на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми охорони навколишнього природного середовища в м. Хуст на 2020-2022 роки;

Про затвердження Програми надання фінансової підтримки комунальним підприємствам Хустської міської  територіальної громади на 2021 – 2023 роки.

Власне, за що проголосували пакетом. На цьому друге засідання першої сесії новообраної ради завершило свою роботу.

Пресслужба Хустської міської ради

Опубліковано: 17.12.2020 1583 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Обирай СИЛУ – приєднуйся до 11 бригади ім. М. Грушевського НГУ!
Настав твій час. Не чекай – ДІЙ.  Ти мотивований?  Маєш спеціальність або хочеш навчитись?  Хочеш бути там, де справді важливо? Тоді тобі до нас. Ми шукаємо: • Стрільців і операторів БПЛА • Водіїв, медиків, інженерів • Військових психологів, саперів • І ще десятки інших спеціалістів  Повернення у стрій! Служив, але пішов у СЗЧ? Ти можеш… ...
У Хустській міськраді позачергово засідав виконавчий комітет
Сьогодні, 18 липня, відбулося позачергове засідання виконавчого комітету Хустської міської ради, яке провів в.о. міського голови Василь Калин. Участь у роботі взяв також керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня. Відтак у ході засідання члени виконкому затвердили протокол засідання аукціонної комісії, стартової ціни та умов продажу на аукціоні об’єкта малої приватизації, затвердили звіт про незалежну оцінку… ...
Висловлюємо щирі слова співчуття родині загиблого захисника України Володимира Стеця
Хустська міська рада, виконавчий комітет, депутатський корпус та жителі громади в цей гіркий час висловлюють щирі співчуття рідним, близьким та побратимам із приводу передчасної смерті нашого земляка – солдата Володимира Юрійовича Стеця (10.06.1986 року народження), мешканця с. Сокирниця. Сумуємо разом із вами, низько схиляємо голови у скорботі. Нехай душа загиблого Володимира знайде вічний спокій… Прощання… ...
Оголошення про відбір кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Хустська міська рада оголошує відбір про створення комісії з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб в КНП «Хустська ЦЛ ім. Віцинського О.П. Порядок та процедура подачі заяв та документів, а також проходження тестування визначаються Порядком забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів… ...
Абітурієнти з ТОТ можуть вступити до українських вишів на спрощених умовах
Обирай майбутнє вдома! Для абітурієнтів із ТОТ України паралельно зі вступом на загальних умовах діє спрощений механізм прийому на навчання до університетів та коледжів. Він передбачає безпечний і безоплатний вступ до обраного закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти. За квотою-2 на молодих людей чекає: вступ на бюджет за окремою процедурою – сертифікат ЗНО… ...
Листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі
З метою підвищення ефективності інформаційної взаємодії з контролюючими органами, звертаємо увагу на можливість здійснення листування в електронному вигляді через Електронний кабінет, відповідно до пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Підпунктами 17.1.13 та 17.1.14 пункту 17.1 статті 17 Кодексу передбачено, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом… ...