Хустська міська рада

Депутатські рішення: утворення постійних депутатських комісій, затвердження регламенту роботи та структури ради, реорганізація сільрад, оплата праці, бюджет – 2021

Сьогодні, 17 грудня, відбулося ІІ пленарне засідання І сесії Хустської міської ради VIII скликання. Загалом депутати нового складу попрацювали доволі плідно, адже розглянули понад 20 питань і прийняли по ним відповідні рішення, у тому числі прийняли й бюджет на наступний рік. Однак передувало цьому створення фракцій у новообраній раді, відтак голова кожної заявив як про створення, так озвучив і її склад.

 

Тож, найперше, про що йшлося на другому сесійному засіданні, так це – про постійні депутатські комісії. Так, на підставі ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» обранці затвердили відповідне Положення. Опісля, з метою вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до повноважень Хустської міської ради, здійснення контролю за виконанням рішень ради та її виконавчого комітету, й утворили ці постійні комісії. Їх визначили чотири, до яких обрано й склад з числа депутатів, у тому ж числі й керівний:

  • Постійна депутатська комісія із гуманітарних питань: освіти, науки, культури, молоді і спорту, охорони здоров’я, материнства, дитинства, сім’ї, соціального захисту населення, міжнаціональних, міжнародних, міжконфесійних відносин, законності, правопорядку, регламенту, депутатської етики та врегулювання конфлікту інтересів / голова – Володимир Чегіль, заступник –  Мирон Шкарампота, секретар – Мирослава Сарвадій;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, автотранспорту, зв’язку, промисловості та торгівлі / голова – Валерій Лунченко, заступник – Микола Аннишинець, секретар – Мирослав Чепка;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань контролю за проведенням управлінням комунальної власності, житлово-комунального господарства та містобудування / голова – Павло Джуга, заступник – Денис Величко, секретар – Руслана Лепей;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань землекористування та охорони навколишнього середовища / голова – Ярослав Шегута, заступник – В’ячеслав Гук, секретар – Володимир Шимоня.

 

Далі новообрані затвердили регламент роботи Хустської міської ради 8-го скликання та виконавчого комітету ради. Останнє з метою регулювання організаційно-процедурних питань внутрішньої діяльності виконкому ради, організації злагодженої роботи виконавчих органів, забезпечення єдиного підходу до вирішення питань, віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень виконавчих комітетів. Також мова йшла про затвердження структури виконавчих органів Хустської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів. Відтак, з метою оптимізації структури виконавчих органів ради та забезпечення їх ефективної роботи, вирішили з першого дня нового року в апарат міськради та її виконкому внести ряд змін, зокрема ввести нові посади та штатні одиниці відповідно. Після чого депутатський корпус перейшов до наступного питання, що стосувалося оплати праці. Варто відзначити, що за це питання із-за конфлікту інтересів голосували далеко не всі. Крім того, народні обранці нового скликання внесли зміни в  «Положення про порядок преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам апарату, відділів та управлінь виконавчого комітету Хустської міської ради». Насамкінець першої частини сесії в результаті реорганізації припинено діяльність сільських рад шляхом приєднання до Хустської міської ради, а це – Боронявської, Ізянської, Крайниківської, Кошелівської, Кривської, Липовецької, Липчанської, Нанківської, Нижньоселищенської, Рокосівської, Сокирницької, Стеблівської, Данилівської, Олександрівської, Копашнівської с/р. Відтак визнано, що Хустська міська рада є правонаступником всього їхнього майна, прав та обов’язків. Відтак утворено ліквідаційну комісію по кожній, під головуванням міського голови Володимира Кащука.

У другій частині пленарного засідання депутати перейшли до бюджетних питань. Насамперед вони заслухали звіт міського голови про здійснення державної регуляторної політики Хустською міською радою та її виконавчим комітетом у сфері господарської діяльності за 2020 рік, потім розглядали Програму економічного і соціального розвитку Хустської міської територіальної громади на 2021 рік, внесли зміни до міського бюджету на поточний рік, затвердили звіт про використання коштів резервного фонду та зрештою перейшли до головного фінансового документу на рік наступний. Власне, про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2021 рік інформувала начальник фінансового управління Марина Глеба. Так, за проєктом рішення казна у Новому році складатиме понад 600 млн. грн.. У результаті обранці прийняли бюджет – 2021, після чого внесли зміни до цілого ряду існуючих міських програм та затвердили нові. А саме йшлося:

Про внесення змін до Програми   діяльності громадських організацій міста, які потребують соціального захисту на 2020-2022 роки (зі змінами);

Про внесення змін до Програми проведення видовищних заходів на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми розвитку фізичної культури і спорту в м. Хуст на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми проведення масових заходів у справах сім’ї, дітей та молоді, підтримки та оздоровлення (відпочинку) обдарованих учнів Хустської міської ДЮСШ «Хуст-Нарцис» і Школи мистецтв м. Хуст у 2020-2022 роках;

Про затвердження Програми розвитку системи зв’язку, оповіщення та інформатизації цивільного захисту Хустської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки;

Про затвердження Програми створення та накопичення  матеріального резерву та засобів індивідуального захисту органів дихання непрацюючого населення Хустської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки;

Про внесення змін до Програми підтримки соціально-незахищених верств населення на 2020-2022 роки (зі змінами);

Про внесення змін до Програми реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у м. Хуст на 2020-2022  роки;

Про внесення змін до  Програми благоустрою міста Хуста на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми охорони навколишнього природного середовища в м. Хуст на 2020-2022 роки;

Про затвердження Програми надання фінансової підтримки комунальним підприємствам Хустської міської  територіальної громади на 2021 – 2023 роки.

Власне, за що проголосували пакетом. На цьому друге засідання першої сесії новообраної ради завершило свою роботу.

Пресслужба Хустської міської ради

Опубліковано: 17.12.2020 1511 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Оголошення про результати конкурсу з визначення операторів паркування транспортних засобів на спеціально обладнаному майданчику
Шановні мешканці Хустської міської територіальної громади! Повідомляємо про результати конкурсу з визначення операторів паркування транспортних засобів на спеціально обладнаному майданчику для паркування в м. Хуст, вул. Майдан Незалежності. Рішенням Виконавчого комітету Хустської міської ради №341 було затверджено переможця конкурсу – фізичну особу-підприємця Новачок Романа Григорійовича, визначеного протокольним рішенням конкурсної комісії та надано йому право проводити… ...
«Запали свічку пам’яті»: мітинг-реквієм до Дня пам’яті жертв Голодоморів
Щороку в четверту суботу листопада Україна вшановує пам’ять жертв Голодомору 1932–1933 років і масових штучних голодів 1921–1923 і 1946–1947 років. У місті над Тисою мітинг-реквієм відбувся сьогодні, 22 листопада, де присутні, а це керівники влади та громадськість, хвилиною мовчання вшанували жертв Голодомору. Відтак представники духовенства відслужили панахиду. В умовах повномасштабної війни один із ключових способів… ...
Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності
Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст, який відбувся 22.11.2024 року Інформуємо, що за результатами проведеного конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки, а саме: нежитлові приміщення І-го поверху будівлі харчоблоку Хустської центральної… ...
23 листопада – День пам’яті жертв Голодомору
Сьогодні голодомор – не історична давнина, а глибока духовна рана, яка нестерпним болем пронизує пам’ять і його очевидців і сучасне покоління. Схилімо голови в глибокій жалобі за тими людьми, які загинули голодною смертю. У спільній молитві згадаймо усіх жертв голодоморів, запалімо свічу пам’яті у власній оселі та у своїй душі. Ми маємо усвідомити, щоб цього… ...
Як непобутовим споживачам передавати показники лічильника?
Споживач, що не є побутовим, зобов’язаний протягом трьох календарних днів після закінчення розрахункового місяця надати Оператору комерційного обліку ПрАТ «Закарпаттяобленерго» звіт про показники засобів обліку за розрахунковий місяць, зразок якого наведено в Додатку 10 до публічного Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії. При обладнанні комерційних засобів обліку засобами дистанційної передачі даних, інформація… ...
Фундація Олени Зеленської побудувала в Хусті два дитячі будинки сімейного типу
У Закарпатській області Фундація Олени Зеленської завершила першу хвилю проєкту «Адреса дитинства», побудувавши будинки для двох родин – Алексеєвих із Дніпропетровщини та Рачила з Харківщини, які виховують шістьох та сімох дітей відповідно. Нещодавно в місті Хуст відбулося урочисте вручення ключів від помешкань. Родини з числа внутрішньо переміщених осіб із щасливими усмішками перетнули поріг нового будинку,… ...