Хустська міська рада

Оголошуємо конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності

Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади з метою приватизації (продажу) об’єкта шляхом проведення електронного аукціону, а саме:

– Будівля трансформаторної станції, за адресою: м.Хуст, вул. Заводська, 1-К, площею 46,00м.кв

Учасникам конкурсу необхідно подати до Хустської міської ради заяву на участь у конкурсі за встановленою формою.
До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах.

У першому конверті з позначкою «Конкурсна документація» повинна міститися конкурсна документація, яка подається в письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою в
запечатаному конверті та має містити:

– перелік наданих документів із зазначенням номерів сторінок (зміст);
– копію установчого документа претендента;
– копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки й підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми особистими підписами;
– копію сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту Фондом державного майна України;
– інформацію про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним із незалежної оцінки майна, у тому числі подібного майна тощо);

Письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до проведення робіт з оцінки майна та підписання звіту з оцінки майна, завірені їхніми особистими підписами.

Конкурсна документація запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбиток печатки учасника конкурсного відбору.

На конверті має бути зазначено:
1. Маркування «Конкурсна документація»
2. повне найменування й місцезнаходження замовника.
3. назва об’єкта оцінки.
4. повне найменування (прізвище, і'мя, по батькові) учасника конкурсу, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
У другому конверті з позначкою «Конкурсна пропозиція» повинна міститися пропозиція щодо вартості виконання робіт, калькуляція витрат, пов’язаних із виконанням робіт, а також термін виконання робіт.

На конверті має бути зазначено:
1. Маркування «Конкурсна пропозиція»;
2. Не відкривати до 14.07.2025р.
3. Повне найменування й місцезнаходження замовника;
4. Назва об’єкта оцінки;
5. Повне найменування (прізвище, і'мя, по батькові) учасника конкурсу, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Термін виконання робіт – до 2 календарних днів.
Очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта – 2500,00 грн.
Строк виконання робіт у календарних днях, який обчислюється з дня укладання договору на проведення оцінки об’єкта.
Укладання договору на проведення оцінки об’єкта з переможцем конкурсу у строк  – до 3 робочих днів з дня оприлюднення інформації про результат конкурсу на офіційному веб-сайті Хустської міської ради. Переможець надсилає проєкт договору
на вказану юридичну адресу Хустської міської ради.

У разі не укладання договору на проведення оцінки об’єкта переможцем конкурсу у строк вказаний в інформації про результат конкурсу, договір на проведення оцінки об’єкта укладається з претендентом з наступною за величиною ціновою пропозицією, а в разі відсутності такого претендента, рішенням комісії оголошується повторний конкурс.

Конкурс відбудеться 14 липня 2025 року о 10 годині в кабінеті №55 адмінбудівлі міської ради, за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27.
Кінцевий термін подання документів для участі в конкурсі – не пізніше, ніж 4 робочі дні до дати проведення (включно) за адресою: м. Хуст, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27 (перший поверх, №1).

Телефон для довідок: 523-91

Опубліковано: 27.06.2025 100 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

В.о. міського голови Василь Губаль відзвітувався публічно за 2024 рік
Сьогодні, 30 вересня 2025 року, відбувся публічний звіт в.о. Хустського міського голови Василя Губаля за 2024 рік. У залі засідань зібралося керівництво, начальники управлінь, відділів та установ міської ради, а також депутати, представники Молодіжної ради, громадських організацій, благодійний фондів, волонтери та мешканці громади. «Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про… ...
Звіт в.о. міського голови за 2024 рік
Щороку ми підбиваємо підсумки роботи за рік та звітуємо перед громадою про виконані завдання і досягнуті результати. 2024- й насиченим і водночас складним для нашої громади. Однак завдяки злагодженій роботі ми змогли забезпечити стабільне фінансування основних сфер життєдіяльності, реалізувати важливі проєкти та підтримати найвразливіші категорії наших громадян. У пріоритеті для нас – підтримка сил оборони,… ...
Депутати прийняли рішення, спрямовані на розвиток громади
Сьогодні, 26 вересня 2025 року, відбулася 15-а сесія Хустської міської ради VIII скликання, яку провів в.о. міського голови Василь Губаль. У засіданні взяли участь 28 депутатів із 37. Перед початком роботи присутні вшанували хвилиною мовчання пам’ять усіх, хто загинув за Україну. Відтак під час сесії було розглянуто близько 60-ти питань, що охоплювали широкий спектр напрямків… ...
Щиро вітаємо місто-побратим із Днем Краматорська та Днем машинобудівника!
Від імені Хустської громади щиро вітаю Краматорськ із Днем народження міста! Це свято – символ вашої любові до рідного краю, вашої єдності та незламного духу, що дає сили рухатися вперед навіть у непрості часи. Майбутнє наших громад – у наших дітях, і разом ми робимо все, аби це майбутнє було світлим. Нехай ваші серця завжди… ...
30 вересня відбудеться публічний звіт в.о. міського голови за 2024 рік
Запрошуємо мешканців громади на публічне звітування в.о. міського голови Василя Губаля, яке відбудеться у сесійній залі міської ради у вівторок, 30 вересня 2025 року. Початок об 11:00 год. Ви матимете нагоду ознайомитися з результатами роботи за минулий рік, планами і перспективами розвитку громади, а також задати питання та висловити пропозиції у відкритому діалозі з керівником… ...
Виконком Хустської міської ради ухвалив низку важливих рішень
Сьогодні, 25 вересня, відбулося засідання виконавчого комітету Хустської міської ради під головуванням в.о. міського голови Василя Губаля за участі його заступників Василя Калина, Павла Тесличка та керуючого справами виконавчого комітету Еріка Шимоні. До порядку денного було включено понад 20 питань, що стосувалися різних сфер життєдіяльності громади. Зокрема, члени виконкому розглянули ряд питань житлово-комунального господарства, майна… ...