Хустська міська рада

Дошкільний навчальний заклад ( ясла-садок ) №1 «Малятко» м. Хуст

Наша адреса:

90400, Закарпатська обл.,

м.Хуст,  вул. Київська Набережна, 8.  

тел. (03142)4-22-04

Ми раді зустрічі з Вами в нашому садочку «Малятко», де панує щирість і любов до дітей, високий професіоналізм і гармонія. Тут дітям тепло і затишно. Тут можна усе! Дружити, мріяти, міркувати, малювати, сміятися, любити, гратися, творити, радіти, жартувати, сумувати, фантазувати, помилятися…

Справді, можна усе, але за важливих умов: поважати інших так, як поважаєш себе! Допомагати один одному, радіти успіхам інших, бути добрим, уміти співчувати. Наш колектив вважає, що діти – це паростки життя, і ми плекаємо їх з любов’ю!

«Малятко», як маленька держава, маємо свій герб, гасло та гімн

Гімн садочка

Наш садок «Малятком» зветься,

Діткам добре тут живеться.

Пісні,сміх у нас лунають,

Діти в радості зростають.

           Приспів:

«Малятко», «Малятко»,

Садочок – рідний дім,

«Малятко», «Малятко»,

Щасливі ми у нім! 

Діти в нашому садочку,

Наче квіти у віночку.

Вчаться всі у дружбі жити,

Палко рідний край любити.

Травень 1971 року:                     ДНЗ №10 розпочав свою роботу

Вересень 2009 року:                   рішенням виконавчого комітету Хустської міської ради

                                                            змінено назву ДНЗ № 10 на ДНЗ (ясла-садок) №1 «Малятко»

Листопад 2010 року:                 відкриття в ДНЗ музею «Українська хата»

Чинний статут закладу затверджено рішенням виконкому Хустської   міської ради від 24.02.2016 року

Загальна площа території дошкільного закладу – 5595  м2

Загальна площа площа приміщень1209м2.

В садочку функціонує  6 груп:   1 група – раннього віку та

                                                                5 груп – дошкільного віку

Режим роботи закладу:               7.00 – 19.00

Потужність садка:                         110 місць

В закладі виховується:               170- 180 дітей,

В закладі працює: 

img_6872-22-11-16-11-13                   

 

 

39 працівників

 у тому числі 17 педагогічних працівників.

 

 

 

 

Керівник закладу:  

 dsc_0389_1          

 

 

Кричфалушій Маріанна Михайлівна 

 

 

 

 

 

 

 

Наше кредо:                            « Любов до дітей – основа нашої професії.

                                                      Без неї все інше просто не має значення»

 

Склад педагогічного колективу ДНЗ №1 “Малятко”

                    Завідувач – Кричфалушій Маріанна Михайлівна 

                    Методист – Брижань Світлана Павлівна

                    Музичний керівник – Бідюк Ольга Йосипівна                                                  

                    Психолог – Мацунич Тетяна Михайлівна                                                                                     

                    Вихователів – 13 чоловік

Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогів

–         мають повну вищу освіту – 13 чоловік

–         мають неповну вищу – 4 чоловік

Мережа груп ДНЗ

В садочку функціонує 6 груп:

група № 1 «Зернятко»,  вихователі: Гевкан О.Й.,  Канюка С.М.

група № 2 «Джмелик»,  вихователі: Каргальцева Т.В.,  Орос Н.К.

група № 3 «Усмішка»,  вихователі: Рошинець С.В.,  Дубровська Є.Ю.

група № 4 «Капітошка»,  вихователі: Бенца О.В.,  Хвуст Е.О.

група № 5 «Сонечко» вихователі: Каленіченко Т.В.,  Павлишинець Н.Ю.

група № 6 «Метелик»,  вихователі: Бенца В.С.,  Крижанівська В.В.

 

Заклад працює за Базовою програмою “Я у Світі” та Програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

Пріоритетні завдання педагогічного колективу:

  • Забезпечення  збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей через використання нетрадиційних методів загартування та оздоровлення (фітотерапія, ігри-медитації, кольоротерапія, дихальна гімнастика, корегуючи гімнастика);
  •  Активне використання інноваційних технологій, які сприяють розумовому, емоційному і моральному розвитку дошкільників (використання методики Л.Фесюкової «Виховання казкою», пальчикова гімнастика);
  • Створення розвивального предметно-ігрового середовища –  однієї з умов ефективного впровадження у практику особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти,  для повноцінного розвитку інтелектуальних здібностей дітей.

Освітньо-виховна робота в садочку здійснюється в таких напрямках:

  • еколого-природничий;
  • народознавчий;
  • художньоестетичний.

 Еколого-природничий напрямок  ґрунтується на підготовці дітей до пізнання природи, до системного, наукового сприйняття світу та наявних у ньому екологічних проблем, до активних природоохоронних дій; на вихованні екологічної культури дошкільників. В нашому садочку давно розроблений маршрут екологічної стежки, що виходить за межі території закладу. Мета екологічної стежки – виховання грамотної поведінки кожної дитини  в природному довкіллі, поширення знань про природу та людину як її невід’ємну частину.

Художньо-естетичний  напрямок роботи  передбачає:

  • роботу над вдосконаленням нетрадиційних технік малювання (штампування долонею, сухим листям, малювання зубною щіткою пір’ям, свічкою, кляксографія, ниткографія),  ліплення ( муле-патат, на пластині); роботу з папером – орігамі, паперопластика;
  • участь дошкільнят в театралізованій діяльності (ігри-драматизації, розігрування українських народних пісеньок), музичних святах і розвагах. 

Музичний вихователь працює з обдарованими дітьми, звертає увагу на їх хореографічні та вокальні здібності. Святкові ранки завжди насичені сюрпризами, музичними іграми, запрошеними героями, яскравими атрибутами. Ним ведеться робота по пошиттю нових костюмів та створенню дизайну музичної зали.

 Народознавчий напрямок роботи закладу  спрямований на забезпечення виховання у дітей любові й поваги до батьків і родини, закладання основ моральної та етичної орієнтації в національних і загальнолюдських цінностях, формування творчої особистості в контексті рідної української культури, мови, обрядовості і звичаєвості свого краю та держави України.

Гордістю для нашого садка стало відкриття  в дошкільному закладі, створеного власними руками,  музею народознавства «Українська хата», який зареєстрований згідно наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 15.11.10 р. № 889 за номером № 07-164.

 

Методичне об’єднання як форма підвищення

фахової майстерності педагогів

Методичне об’єднання – традиційна форма підвищення фахової майстерності вихователів дошкільних навчальних закладів. Завдяки інноваційним підходам до організації його роботи,  методичне об’єднання стає лабораторією педагогічної майстерності, осередком перспективних ідей, провідним чинником розвитку діяльності педагогів.

Слід пам’ятати, що кожне засідання методичного об’єднання – це передусім спеціальна форма організації пізнавальної діяльності вихователів. І щоб ця діяльність була продуктивною, дуже важливо створювати на засіданні комфортні умови навчання, за яких кожен учасник відчуває свою інтелектуальну спроможність. Тому модель засідання методичного об’єднання повинна включати наступні блоки:

  •   організаційний;
  • нормативно – методичний;
  • психологічний;
  • пізнавальний;
  • навчально – практичний;
  • підсумковий.

Такий підхід до організації методичного об’єднання  вихователів дає змогу об’єднати педагогів спільною метою, спонукати їх до пошуку нових ідей, вияву творчої ініціативи. А головний результат нашої роботи – формування готовності педагогів до саморозвитку, сприйнятливості до педагогічних інновацій.

Діткам в «Малятку» добре і затишно, тут вони під опікою чуйних і добрих людей різних професій, яких об’єднує єдина мета, єдина любов, єдине покликання – ДІТИ.

Фотогалерея:

yzobrazhenye-338yzobrazhenye-313yzobrazhenye-284yzobrazhenye-187yzobrazhenye-060img_0900img_0149dscn5108dsc_0314dsc_0258dsc_0235dsc_0125

 

 

 

 

Поділитися