Хустська міська рада

Управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради повідомляє:

  1. Хустською міською радою пропонуються до відчуження шляхом продажу з аукціону об’єкти комунальної власності територіальної громади міста Хуст – нежитлові приміщення (ресторан «Верховина», загальною площею 881,0 кв.м.)  за адресою: м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 26; комплекс будівель (колишнє ОЖЕП загальною площею 478,3 кв.м) по вул. Львівська,10; котельня (загальною площею 776,7 кв.м) по вул. Жайворонкова, 42 «К».

Проведення аукціону призначено на 01.07.2014 року.
Прийом документів від учасників здійснюється в управлінні з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (каб.55) по 27.06.2014 року включно.
З більш детальною інформацією щодо  умов  аукціону можна ознайомитись на офіційному сайті Хустської міської ради в розділі «Тендери, аукціони, конкурси».
Інформація про відчуження з аукціону нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст опублікована в міськрайонній газеті «Вісник Хустщини» від 31.05.2014р.
 

Інформація

про проведення  01.07.2014  року аукціону

з продажу нерухомого майна комунальної власності територіальної громади

міста Хуст, згідно  рішення Х сесії VІ скликання Хустської міської ради № 1354 від 04.02.2014р.

п/п

Назва обєкта

Адреса розташування

Загальна площа приміщень

(кв.м)

Площа

земельної

 ділянки

(га)

Початкова ціна

(грн.)

Гарантійний внесок

(10%

початкової ціни)

(грн.)

1

2

3

4

5

6

7

1

Нежитлові приміщення

(р-н «Верховина»)

м. Хуст,

вул. Карпатської Січі, № 26

881,0

1 672 680,00

в т.ч .ПДВ

278 780,00

167 268,00

2

Комплекс будівель

м. Хуст,

вул. Львівська,

№ 10

478,3

0,3220

245 280,00

в т.ч. ПДВ

40 880,00

24 528,00

3

Будівля котельні

м. Хуст,

вул. Жайворонкова,

№ 42 «К»

776,7

0,2900

339 360,00

в т.ч. ПДВ

56 560,00

33 936,00

Умови продажу:
1. Подальше використання об’єкта визначає Покупець.
2. Переможцю аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону або укладення договору купівлі-продажу об’єкта, грошові кошти (гарантійний внесок ) у розмірі 10 відсотків від початкової ціни об’єкта сплачені ним, не повертаються, а перераховуються до міського бюджету.
3. З моменту укладання договору купівлі-продажу об’єкта, Покупець зобов’язаний:
– в 10-денний термін в повному обсязі сплатити ПДВ за придбаний об’єкт та відшкодувати органу приватизації витрати, пов’язані з підготовкою об’єкта до відчуження згідно наданих рахунків;
– сплатити повну вартість об’єкта відповідно до умов укладеного договору-купівлі продажу.
– у встановлений договором строк прийняти об’єкт приватизації.
– у  разі невиконання Покупцем  передбачених  договором купівлі-продажу зобов’язань  щодо  строку  внесення  коштів  у встановленому обсязі , він сплачує на користь місцевого бюджету пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості не внесених у строк коштів  за кожний день прострочення.

  1. У відповідності до ст. ст.123,128,134,151 Земельного кодексу України з моменту переходу до Покупця права власності на об’єкт,  Покупець зобов’язується протягом 2-х місяців оформити право користування земельною ділянкою.

В разі невиконання Покупцем зазначених умов продажу, договір купівлі-продажу об’єкта розривається. При цьому сплачені Покупцем грошові кошти за придбаний об’єкт не повертаються.
Засоби платежу: грошові кошти із банківського рахунку Покупця.
Умови для участі в аукціоні :
Покупцями мають право бути фізичні та юридичні особи, які подають  наступні документи:
–       ФІЗИЧНІ ОСОБИ (окрім заяви) подають:  завірені належним чином копії паспортних даних (відомості про особу, громадянство, адресу прописки), копію податкового номера, довідку банку про номер рахунку в банківській установі, з якої будуть здійснюватися розрахунки за придбаний об’єкт, податкову декларацію, квитанцію про сплату реєстраційного внеску, квитанцію про внесення гарантійного внеску (10% початкової вартості об’єкта).
–       ЮРИДИЧНІ ОСОБИ (окрім заяви) подають:  повну назву заявника та його юридичну адресу, прізвище, ім’я по батькові керівника; номери розрахункових рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації (довідку з банку); квитанцію про сплату реєстраційного внеску; документ про внесення гарантійного внеску (10% початкової вартості); нотаріально посвідчені копії установчих документів, що підтверджують право юридичної особи бути покупцем згідно закону ; довідку органу державної податкової служби про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
Банківські реквізити на які сплачуються кошти:
Реєстраційний внесок  на участь в аукціоні (17,00 грн.) вноситься на рахунок:
Одержувач: Місцевий бюджет м. Хуст – 24060300, р/р 31415544700004,код 37891119, УК у Хустському районі, м. Хуст, МФО 812016.
Гарантійний внесок –  (10 % від початкової ціни продажу об’єкта (в т.ч. 20% ПДВ)  вноситься на рахунок:
Одержувач: Управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (УПМКВ), код 26212260, р/р 37325001003123, ГУДКСУ у Закарпатській обл. м. Ужгород, МФО 812016.
ЗАЯВИ з пакетом документів на участь в аукціоні приймаються по 27.06.2014 року  за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27 (Хустська міська рада, каб.55).
Проведення аукціону призначено  на 01  липня 2014 року об 1100 год. (каб.58) за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста,27.
Ознайомитися з об’єктами можна в робочі дні тижня за адресою розташування. За довідковою інформацією звертатись по телефону: 5-23-91, або в каб.55 Хустської міської ради.

Опубліковано: 29.05.2014 3756 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

У Хусті змагалися юні важкоатлети
Свою силу та міць у віковій категорії від 13 до 15 років показали юнаки Хустської громади у відкритому турнірі з важкої атлетики, який проходив 21 грудня в межах спортивної бази «Богатир», що в місті Хуст. Організатори заходу – управління культури, молоді та спорту міської ради та Федерація важкої атлетики в Закарпатській області. Спортсмени показали відмінні… ...
Долучись до бригади – стань частиною 46 окремої аеромобільної бригади
Маєш силу, витривалість і бажання змінити хід історії? Стань частиною 46 окремої аеромобільної бригади – підрозділу, який бореться за свободу України на найгарячіших напрямках. Чому обирають 46 ОАеМБр?▪️ Сучасне озброєння, засоби зв’язку та індивідуального захисту. ▪️ Професійна підготовка та навчання сучасним стандартам ведення війни. ▪️ Командний дух, взаємодопомога та підтримка. ▪️ Надійний тил – від… ...
Відзначили кращих із кращих
Перед початком засідання сесії за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у розвиток місцевого самоврядування, активну громадську позицію, високий професіоналізм та з нагоди Дня місцевого самоврядування Почесні грамоти Закарпатської обласної ради та Хустської міської ради в. о. міського голови вручив депутатам та працівникам органів місцевого самоврядування. Також грамоту обласної ради отримав ювіляр, староста Олександрівського старостинського округу… ...
Різдвяні віншування та колядки лунали перед початком засідання сесії
Сьогоднішнє позачергове засідання міської ради розпочалося по-особливому. Керівника громади та депутатів привітали колядники, які зуміли створити в залі чудову різдвяну атмосферу. Зі щедрою колядою завітав аматорський хор працівників культури КЗ «Хустський міський будинок культури» під керівництвом Заслуженого працівника культури України Івана Мішка та гурт Хустського професійного ліцею «Весела коляда» під керівництвом Заслуженого працівника культури України… ...
На завершальній сесії року прийнято низку важливих рішень
Загалом під час засідання депутати розглянули більше 80 питань. В.о. міського голови Василь Губаль відзвітувався про здійснення державної регуляторної політики Хустською міськрадою та її виконавчим комітетом у сфері господарської діяльності за 2024 рік. У цілому стан реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в місті Хуст визначає стійку тенденцію з упорядкування регуляторних процесів відповідно… ...
Сесія міської ради ухвалила бюджет громади на 2025 рік
Сьогодні, 20 грудня, відбулося останнє у цьому році пленарне засідання сесії Хустської міської ради під головуванням в.о. Хустського міського голови Василя Губаля. На початку пролунав Гімн України та хвилина мовчання на знак пам’яті всіх загиблих на війні. Після ознайомлення з порядком денним депутати перейшли до розгляду питань. Відтак ухвалили найважливіше – бюджет громади на 2025… ...