Хустська міська рада

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

defaultПротягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.
Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39  (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).
Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).
Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.
Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.
У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній,
572 запитання від 466 громадян).
Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).
Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).
Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.
Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.
Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.
Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.
Прес-служба Нацдержслужби України
 

Опубліковано: 24.01.2014 4156 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Запрошуємо малий і та середній бізнес на безкоштовний тренінг
Ви навчитеся шукати фінансові можливості для бізнесу Дізнаєтеся про нюанси та правила написання грантових заявок, стратегій розвитку бізнесу, маркетингу та юридичні аспекти ведення бізнесу, А також попрактикуєтеся у підборі програм фінансування. Коли? 30 травня (четвер)  Де? м. Хуст, конференц-зала готелю “VIP” (вул. В. Петенька, 5) Початок о 12:00. Навчання проводять експерти Інвест офісу, які щодня… ...
У Хусті відкрито виставку картин «Графіка-24»
15 травня у Хустській міській картинній галереї відбулася виставка під назвою «Графіка-24». Тут було представлено роботи художників із різних куточків України. Привітати митців завітав заступник Хустського міського голови Михайло Рівіс, керуючий справами виконавчого апарату міської ради Ерік Шимоня та в.о. начальника управління культури, молоді і спорту Вікторія Павлій. «Радий бачити у нашій територіальній громаді художників,… ...
День відкритих дверей у Хустській спеціальній школі
У житті Хустської спеціальної школи І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради сьогодні особливий день. Навчальний заклад із радістю зустрічав майбутніх школярів, батьків, а також запрошених гостей. Офіційну частину відкрила керівниця школи Жанна Микитюк, яка у своєму виступі розповіла про життя навчального закладу та про можливості, які отримують тут діти із вадами слуху. Досвідчені вчителі, які виховують… ...
З Днем вишиванки!
Щороку в третій четвер травня відзначаємо свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. Вишиванка – це той культурний код, який об’єднує українців всього світу. Сьогодні особливий день саме тому, що нині українці об’єднані, як ніколи раніше. Нас єднає спільне прагнення до Перемоги. Ворог вкрав наш мир, але він… ...
Очільник Хустської ТГ – почесний гість Хустського ліцею у День відкритих дверей
Хустський ліцей №3 у середу, 15 травня, гостинно відчинив свої двері для всіх бажаючих. Батьки, майбутні учні та гості мали змогу ознайомитись із життям навчального закладу та досягненнями педегогічного й учнівського колективів. Присутні отримали багато інформації в процесі безпосереднього спілкування із адміністрацією школи, школярами та педагогами, відвідали навчальні кабінети, спортивний зал, їдальню, бібліотеку, переглянули інформаційні… ...
Донецький академічний обласний драматичний театр (м.Маріуполь) – на гастролях у Хусті
22 травня об 11 годині запрошуємо маленьких глядачів на виставу для сімейного перегляду “Качка”. Місце проведення: Закарпатський обласний театр драми та комедії. Чекаємо вас на перегляд веселої та красивої постановки для всієї родини. Тут кожен знайде своє — дітям буде цікава історія про смішну Качку та Лиса, котрі вирушають у мандрівку лісом та зустрічають інших… ...