Хустська міська рада

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

defaultПротягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.
Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39  (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).
Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).
Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.
Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.
У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній,
572 запитання від 466 громадян).
Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).
Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).
Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.
Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.
Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.
Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.
Прес-служба Нацдержслужби України
 

Опубліковано: 24.01.2014 4243 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

На варті кордону з честю і відданістю: Державна прикордонна служба запрошує на військову службу за контрактом
Державна прикордонна служба запрошує на військову службу за контрактом. Військаво служба за контрактом на посадах: Інспектор прикордонної служби Інспектор прикордонного контролю Технік зв’язку Фельдшер Кінолог Кухар Водій Оператор БПЛА Інші небойові професії Вимоги до кандидатів Громадяни України віком від 18 до 60 років (в особливий період) Має вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту… ...
Ключові рішення сесії: виділено кошти для встановлення системи оповіщення та на капремонт хірургічного відділення
Сьогодні, 6 листопада, відбулося позачергове засідання сесії Хустської міської ради, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. Перед початком роботи присутні вшанували хвилиною мовчання пам’ять всіх загиблих у боротьбі за волю, свободу й незалежність України. Попередньо питання сесії були розглянуті та опрацьовані депутатськими комісіями. Сьогодні ж на порядку денному – 13 ключових. Найперше розглянули бюджетні… ...
Вшанували тих, хто зберігає культурну спадщину громади
День працівників культури та майстрів народної творчості — свято людей, які зберігають і примножують духовні скарби нашого народу, передають традиції з покоління в покоління та дарують радість своєю творчістю. Сьогодні ж тих, хто зберігає й популяризує традиції та культурну спадщину Хустської громади, урочисто вітали у приміщенні картинної галереї. У святковій атмосфері зібралися працівники закладів культури,… ...
Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності
Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади з метою визначення балансової вартості майна, а саме: – адміністративна будівля літера «А-І» (поз. 1-11, 14-21 пдв., позиції 1-60), адміністративна будівля літера «А-ІІ» (поз. 1-35, поз. І-ІІІ), адміністративна будівля літера «А-ІІІ»… ...
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення виконавчого комітету Хустської міської ради «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями, при розміщенні на них об’єктів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Хустської міської територіальної громади» Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»… ...
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення виконавчого комітету Хустської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Хустської міської територіальної громади» Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року No 1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету… ...