Хустська міська рада

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

defaultПротягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.
Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39  (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).
Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).
Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.
Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.
У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній,
572 запитання від 466 громадян).
Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).
Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).
Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.
Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.
Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.
Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.
Прес-служба Нацдержслужби України
 

Опубліковано: 24.01.2014 4179 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності
Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст, який відбувся 02.01.2025 року Інформуємо, що за результатами проведеного конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки, а саме: нежитлове приміщення на І-му поверсі адмінбудинку (поз. 10,… ...
1 січня відбудеться прощання із загиблим Героєм – Віталієм Дем’янчуком
1 січня 2025 року в селі Бороняво відбудеться церемонія прощання та поховання нашого земляка, воїна Демʼянчука Віталія, 21.05.1976 року народження, який героїчно загинув 25 грудня 2024 року, захищаючи нашу Батьківщину. Хустська громада висловлює співчуття рідним та близьким Віталія, який мужньо і сміливо боронив нашу рідну землю та відважно поклав життя за Україну. Прощання із захисником… ...
Пишаємося: спортсменів та тренерів Хустської ТГ відзначили грошовими сертифікатами
Відповідне рішення прийнято депутатським корпусом Хустської міської ради. Відтак сьогодні, 30 грудня, відбулося урочисте вручення грошових сертифікатів спортсменам, які своїми вагомими досягненнями зробили значний внесок у розвиток громади. Також отримали ті, хто брав участь та готував спортсменів до міжнародних та всеукраїнських змагань. Особисто кожному сертифікати вручив в.о. Хустського міського голови Василь Губаль. Участь у святковому… ...
ОГОЛОШЕННЯ про оскарження рішення нормативно-правового акту (в частині)
Хустська міська рада інформує, що Закарпатським адміністративним судом відкрито провадження у адміністративній справі № 260/8495/24 за позовною заявою Селянського фермерського господарства «Ферма Пилипа» (вул. Слов`янська, буд. 31, м. Хуст, Закарпатська область, 90400, код ЄДРПОУ 22080838) до Хустської  міської ради (вул. 900-річчя Хуста, буд. 27, м. Хуст, Закарпатська область, 90400, код ЄДРПОУ 34005221), третя особа, яка… ...
Головні бюджетні рішення, прийняті на засіданні сесії Хустської міської ради
Депутати Хустської міської ради прийняли сьогодні важливі рішення. Найбільшу увагу приділили бюджетним питанням. Виділили кошти на необхідне, а саме: 500 тис. грн – КНП “Хустська центральна лікарня імені Віцинського Остапа Петровича” для забезпечення виплати заробітної плати в розмірах, передбачених законодавством та з урахуванням приєднання лікувально-діагностичного центру; 344,1 тис. грн – часткова компенсація медикаментозного забезпечення п’яти… ...
Позачергово засідав виконавчий комітет
Сьогодні, 27 грудня, в.о. Хустського міського голови Василь Губаль вдруге за тиждень провів позачергове засідання виконавчого комітету. Розглянули єдине питання – про внесення змін до рішення міської ради від 22.12. 2023 року № 1732 «Про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами). Згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України Про розподіл субвенції з… ...