Хустська міська рада

Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності

Хустська міська рада

           ОГОЛОШУЄ КОНКУРС з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади з метою визначення ринкової вартості майна для передачі у користування на умовах оренди, а саме:

  • нежитлове приміщення другого поверху будівлі сільської ради, за адресою: с.Липча, вул. Центральна, 35, загальною площею 40,3 м.кв.

Учасникам конкурсу необхідно подати до Хустської міської ради заяву на участь у конкурсі за встановленою формою.

До заяви учасник конкурсу подає два пакети документів у двох закритих конвертах.

У першому конверті з позначкою «Конкурсна документація» повинна міститися конкурсна документація, яка подається в письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою в запечатаному конверті та має містити:

– перелік наданих документів із зазначенням номерів сторінок (зміст);

– копію установчого документа претендента;

– копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки  й підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми особистими підписами;

– копію сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту Фондом державного майна України;

– інформацію про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним із незалежної оцінки майна, у тому числі подібного майна тощо);

Письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до проведення робіт з оцінки майна та підписання звіту з оцінки майна, завірені їхніми особистими підписами.

Конкурсна документація запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбиток печатки учасника конкурсного відбору.

На конверті має бути зазначено:

  1. Маркування «Конкурсна документація»
  2. повне найменування й місцезнаходження замовника.
  3. назва об’єкта оцінки.
  4. повне найменування (прізвище, і’мя, по батькові) учасника конкурсу, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

У другому конверті з позначкою «Конкурсна пропозиція» повинна міститися пропозиція щодо вартості виконання робіт, калькуляція витрат, пов’язаних із виконанням робіт, а також термін виконання робіт.

На конверті має бути зазначено:

  1. Маркування «Конкурсна пропозиція»;
  2. Не відкривати до 06.08.2024р.
  3. Повне найменування й місцезнаходження замовника;
  4. Назва об’єкта оцінки;
  5. Повне найменування (прізвище, і’мя, по батькові) учасника конкурсу, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Термін виконання робіт –  до 2 календарних днів.

Очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта – 2400,00 грн.

 

Строк виконання робіт у календарних днях, який обчислюється з дня укладання договору на проведення оцінки об’єкта.

Укладання договору на проведення оцінки об’єкта з переможцем конкурсу у строк  – до 3 робочих днів з дня оприлюднення інформації  про результат конкурсу на офіційному веб-сайті Хустської міської ради. Переможець надсилає проєкт договору на вказану юридичну адресу Хустської міської ради.

У разі не укладання договору на проведення оцінки об’єкта переможцем конкурсу у строк вказаний в інформації про результат конкурсу, договір на проведення оцінки об’єкта укладається з претендентом з наступною за величиною ціновою пропозицією, а в разі відсутності такого претендента, рішенням комісії оголошується повторний конкурс.

Конкурс відбудеться 06 серпня 2024 року о 10 годині в кабінеті №55 адмінбудівлі міської ради, за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27.

Кінцевий термін подання документів для участі в конкурсі – не пізніше, ніж 4 робочі дні до дати проведення (включно) за адресою: м. Хуст, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27 (перший поверх, №1).

Телефон для довідок: 523-91

Опубліковано: 22.07.2024 15 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Звернення до операторів ринку харчових продуктів
У зв’язку із частими відключеннями електроенергії завчасно подбайте про наявність альтернативних джерел електроенергії (бензинові або дизельні генератори, портативні електростанції, автомобільні рефрижератори тощо). Адже за відсутності джерела живлення перестає працювати холодильне та морозильне обладнання, що призводить до псування харчових продуктів адже ковбаси, сири, м’ясо, риба, молочні та інші продукти стають непридатними та небезпечними для споживання, уразі… ...
Знакова подія для Закарпаття
Сьогодні, 16 липня, у Хрестовоздвиженському греко-католицькому кафедральному соборі в Ужгороді відбулася хіротонія та інтронізація правлячого єпископа Мукачівської греко-католицької єпархії Теодора (Мацапули). Подія унікальна, адже вперше з 1932 року в Ужгородському греко-католицькому соборі висвятили єпископа-ординаторія, призначеного саме для Мукачівської греко-католицької єпархії. У Божественній літургії взяв участь і в.о. Хустського міського голови Василь Губаль. Отож щиро вітаємо… ...
Відео з відкриття Алеї пам’яті Героїв у місті Хуст
...
Заходи від ГО «НЕЄМІЯ»
...
ПРО БЕНЗИНОВІ ГЕНЕРАТОРИ АБО ЧОМУ НЕ ВАРТО СЛУХАТИ ПОРАДИ З СОЦМЕРЕЖ, —РОЗ’ЯСНЮЮТЬ ГАЗОВИКИ
Аварійні та планові відключення електроенергії тривають і, за прогнозами енергетиків, продовжаться й надалі. Люди знову повернулися до використання альтернативних джерел живлення, і серед власників бізнесу найбільш популярними досі були бензинові генератори. Але через ріст цін на бензин підприємливі споживачі вигадують способи здешевити використання генераторів і намагаються самотужки підключати бензинові прилади до газової мережі. На різноманітних… ...
До уваги внутрішньо переміщених осіб
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради надає оновлений довідник місць тимчасового розташування для внутрішньо переміщених осіб в Закарпатській області. Детальніше: Інформаційний довідник-правка-2 ...