До уваги споживачів, які оплачують комунальні послуги через «Приват24»
Інформуємо, що тимчасово «ПриватБанк» не оновлює в своєму додатку «Приват24» інформацію про нарахування за спожиті комунальні послуги, зокрема, нарахування за фактом спожитої електроенергії. Обмеження цієї послуги продиктоване необхідністю запровадження додаткових методів захисту баз даних та персональних даних споживачів електропостачальника банківською установою.
НАГОЛОШУЄМО: платежі, здійснені споживачами через «Приват24», доходять до товариства в повному обсязі, проте не оновлюється інформація про нараховану за спожиту електроенергію суму (сподіваємося, це тимчасово), тому під час проведення платежу суму потрібно вводити вручну!
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» просить споживачів враховувати ситуацію і за бажанням перейти на інші способи контролю за споживанням енергоресурсів.
Найпростіший метод контролю за споживанням – реєстрація в Електронній абонентській книжці ТОВ «Закарпаттяенергозбут»: https://pay.zakarpatzbut.energy/home, у ній можна здійснювати контроль за споживанням, оплачувати рахунки, бачити зарахування коштів. Інструкція щодо реєстрації в абонкнижці: https://bit.ly/3ufQLiR
Також споживачі й надалі можуть оплачувати рахунки за спожиту електроенергію, керуючись рахунками на оплату, які надсилає товариство. Для цього можна використовувати онлайн-сервіси (https://bit.ly/3tRVmGE) та будь-які банківські установи чи поштові відділення, які знаходяться поруч із вашим місцем проживання.
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» щиро дякує всім сумлінним платникам і нагадує, що під час війни ми всі захищаємо наш енергетичний фронт! Тому повна оплата рахунків – це вчасне придбання ресурсів для українських ТЕС, ТЕЦ, АЕС, а отже, стабільне виробництво та постачання електроенергії всій Україні!
Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»
Опубліковано: 25.03.2022 2416 Переглядів