Інформаційне повідомлення про продаж на електронному аукціоні об’єкта малої приватизації Хустської міської ради
КОД, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації в електронній торговій системі: UA-AR-P-2021-12-09-000001-1
- Інформація про об’єкт приватизації:
Місцезнаходження об’єкта: 90400, Закарпатська область, с.Сокирниця, вул. Центральна, 115.
Найменування об’єкта: нежитлової будівлі (старе приміщення Сокирницької сільської ради) загальною площею 85,80 кв.м.
Опис об’єкта: нежитлова будівля складається з вбудованих приміщень загальною площею 85,80кв.м., кількість поверхів – 1, висота приміщень – 3,5м., фундамент – бутовий, стіни, перегородки – цегляни, покрівля – азбестоцементні, наявне електропостачання, стан об’єкту в цілому добрий.
Балансоутримувач: управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради
Адреса балансоутримувача: 90400, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста, 27
Телефон балансоутримувача: (03142) 5-23-91
Код за ЄДРПОУ балансоутримувача: 26212260
Електронна адреса: khust.upmkv @gmail.com
- Інформація про електронний аукціон:
Спосіб проведення аукціону: аукціон з умовами.
Дата та час проведення аукціону: _________ 2022 року, година, о котрій починається аукціон, встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 09-00 до 18-00 години дня.
Аукціон проводиться відповідно до ЗУ «Про приватизацію державного і комунального майна» та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня № 432.
До участі в аукціоні не допускаються особи, на яких поширюються обмеження, визначені частиною другою статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні з умовами, аукціоні із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону.
- Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта:
Розмір реєстраційного внеску: 1200,00 грн.
Стартова ціна об’єкта (без ПДВ) для продажу на аукціоні з умовами: 563 105,00 (п’ятсот шістдесят три тисячі сто п’ять грн., 00 коп.) грн. (без ПДВ)
Розмір гарантійного внеску: 56 310,50 грн. без ПДВ.
Стартова ціна об’єкта (без ПДВ) для продажу на аукціоні із зниженням на 50% від стартової ціни: 281 552,50 (двісті вісімдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят дві гривень, 50 коп.) грн.(без ПДВ).
Розмір гарантійного внеску: 28 155,25 грн. без ПДВ.
Стартова ціна об’єкта (без ПДВ) для продажу на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 281 552,50 (двісті вісімдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят дві гривень, 50 коп.) грн.(без ПДВ).
Розмір гарантійного внеску: 28 155,25 грн. без ПДВ.
Період між аукціоном з умовами та аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій:
21 календарний день від дати аукціону (опублікування інформаційного повідомлення про приватизацію об’єкта).
Крок аукціону на аукціоні з умовами: на рівні 1 відсотка стартової ціни – 5 631,05 (п’ять тисячі шістсот тридцять одна гривень, 05 коп.) грн.
Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової ціни та аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: на рівні 1 відсотка стартової ціни – 2 815,53грн. (дві тисячі вісімсот п’ятнадцять гривень, 53 коп.) грн.
Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об’єкта на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій, становить 10 кроків.
Умови продажу об’єкта приватизації:
- Переможець аукціону відшкодовує витрати, пов’язані з виготовленням Звіту про оцінку та сплачує витрати пов’язані з нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу майна;
- Протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу сплатити ціну об’єкта ;
- У триденний термін після сплати в повному обсязі ціни продажу об’єкта, прийняти його за актом прийому – передачі;
- Не перешкоджати продавцю у здійсненні контролю за виконанням умов, надавати необхідні матеріали, відомості, документи про виконання умов до підписання акта підсумкової перевірки.
- Час та місце ознайомлення з об’єктом: ознайомитися з об’єктом можна за місцем його розташування у робочі дні, попередньо узгодивши з представником виконавчого комітету Хустської міської ради годину огляду об’єкта за телефоном: (03142) 5-23-91, 0674917364 з 10.00 до 17.00 у робочі дні.
Адреса балансоутримувача: 90400, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста, 27
Електронна адреса: khust.upmkv @gmail.com
- Організатор аукціону: виконавчий комітет Хустської міської ради Закарпатської області.
Адреса балансоутримувача: 90400, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста, 27
Телефон балансоутримувача: (03142) 5-23-91
Код за ЄДРПОУ балансоутримувача: 26212260
Електронна адреса: khust.upmkv @gmail.com
Контактна особа: Жупан Сюзанна Золтанівна, тел.067-491-73-64.
- Засоби платежу:
Для участі в аукціоні з продажу об’єкта малої приватизації гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.
Посилання на перелік авторизованих майданчиків та їх рахунки, відкриті для оплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2
Покупці, які мають право брати участь у приватизації згідно із Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна», вправі використовувати для придбання об’єктів приватизації кошти відповідно до валютного законодавства України.
Покупці – нерезиденти України набувають у власність майно, що приватизується, у процесі приватизації з оплатою його ціни у національній валюті або у вільно конвертованій валюті.
Переможець електронного аукціону:
– підписує протокол про результати електронного аукціону та надає його оператору електронного майданчика, через якого ним подано цінову пропозицію, протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування електронною торговою системою:
укладає договір купівлі-продажу об’єкта приватизації з органом приватизації протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону.
Покупець, який підписав договір купівлі-продажу, сплачує на рахунок IBAN UA758201720355599015000705617 Казначейство України, отримувач: управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (90400, Закарпатська область, м.Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27), ЄДРПОУ 26212260, ціну продажу об’єкта приватизації не пізніше ніж протягом 30 днів з дня підписання договору купівлі-продажу.
У разі несплати коштів за об’єкт приватизації згідно з договором купівлі-продажу протягом 30 днів з дня укладення договору та його нотаріального посвідчення покупець сплачує на користь органу приватизації неустойку у розмірі 5 відсотків ціни продажу об’єкта. У разі несплати коштів згідно з договором купівлі-продажу протягом наступних 30 днів договір підлягає розірванню відповідно до статті 29 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
Переможець електронного аукціону, який відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу, позбавляється права на участь у подальших аукціонах з продажу того самого об’єкта.
Оператор електронного майданчика перераховує на рахунок IBAN UA758201720355599015000705617 Казначейство України, отримувач: управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (90400, Закарпатська область, м.Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27), ЄДРПОУ 26212260, суми сплачені учасниками аукціону реєстраційних внесків протягом п’яти календарних днів з дня затвердження протоколу електронного аукціону.
Оператор електронного майданчика перераховує на рахунок IBAN UA758201720355599015000705617 Казначейство України, отримувач: управління з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (90400, Закарпатська область, м.Хуст, вул. 900-річчя Хуста, №27, ЄДРПОУ 26212260) суми сплачені учасниками аукціону гарантійних внесків протягом п’яти робочих днів з дня опублікування договору купівлі продажу об’єкта приватизації в електронній торговій системі в рахунок оплати ціни продажу об’єкта приватизації переможцем.
- Перелік документів:
Фізичними та юридичними особами, які бажають взяти участь в електронному аукціоні, до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються такі документи:
для потенційних покупців – фізичних осіб – громадян України – копія паспорта громадянина України;
для іноземних громадян – копія документа, що посвідчує особу;
для потенційних покупців – юридичних осіб:
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань України – для юридичних осіб – резидентів;
документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, – для юридичних осіб – нерезидентів;
інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
остання річна або квартальна фінансова звітність;
документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 10 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.
(Посилання на перелік авторизованих майданчиків:
https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2
письмова згода довільної форми потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
Технічні реквізити інформаційного повідомлення:
Рішення виконавчого комітету Хустської міської ради від 21.12.2021року №628 «Про затвердження протоколу засідання аукціонної комісії, стартової ціни та умов продажу на аукціоні об’єкта малої приватизації – нежитлової будівлі (старе приміщення Сокирницької сільської ради), за адресою: с.Сокирниця, вул. Центральна, 115
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій наводяться посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір: https://prozorro.sale/.
Опубліковано: 24.12.2021 1195 Переглядів