Хустська міська рада

Особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 №12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546.
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку.

Детальніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977122.

  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 – Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 – Вагітність і пологи»

«3 – Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 – Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 – Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 – Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 – Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 – Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 – Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 – Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 – Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 – Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!

 

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977157

В.о. начальника Хустського відділення

управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування

в Закарпатській області

С. Андрейко

Опубліковано: 27.09.2021 611 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Вітання з Воскресінням Христовим!
Дорогі жителі Хустської міської територіальної громади!  Прийміть щирі вітання з нагоди світлого християнського свята – Воскресіння Христового!  У цей благодатний час ми ділимося великодньою радістю, адже Воскресіння Ісуса Христа — це перемога добра над злом і вияв безперечної Божої любові до нас. Завдяки самовідданості Захисників та Захисниць маємо змогу в тиші зустріти Великодні дні. Доземно… ...
Оголошення про подання кандидатур до складу місцевої комісії для формування пропозиції щодо потреби субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту
Оголошення про подання кандидатур до складу місцевої комісії для формування пропозиції щодо потреби субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.   Відповідно до пункту 13 Порядку та умов надання у 2025 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на… ...
У Хустській міській раді засідав виконавчий комітет
Низку важливих питань було розглянуто сьогодні, 17 квітня, на засіданні виконавчого комітету Хустської міської ради, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі виконкому взяли заступники міського голови Василь Калин, Павло Тесличко та керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня. Розпочалося засідання з Гімну України та вшанування хвилиною мовчання Захисників та Захисниць України. Далі… ...
Актуально для мобілізованих фізичних осіб – підприємців
Самозайняті особи (фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність), які мали або не мали найманих працівників, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, під час особливого періоду, визначеного Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», на весь період їх… ...
Інформаційна підтримка для мобілізованих та демобілізованих ФОПів
У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області надають консультаційну підтримку мобілізованим фізичним особам – підприємцям, які не можуть виконувати податкові обов’язки, а також членам їхніх родин з питань застосування норм податкового законодавства. Для зручності та оперативного вирішення питань працюють «гарячі лінії» за наступними номерами телефону: (0312) 61-21-31; +38 (093) 848-13-15 – Жук Наталія Миколаївна –… ...
Окремий Штурмовий Батальйон ім.Дмитра Коцюбайла “Да Вінчі” оголошує набір
Шукаємо спеціалістів та тих, хто має бажання навчитися, та долучитися до одного з технологічніших підрозділів ЗСУ. Ми впевнені, що за технологіями майбутнє, тому і будуємо нову, технологічну армію, впроваджуючи цей принцип у себе в підрозділі. Сучасна техніка, екіп бійця, новітні дрони та крила, засоби зв’язку, нові підходи до управління тощо – це те, що, безумовно,… ...