Хустська міська рада

Особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 №12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546.
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку.

Детальніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977122.

  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 – Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 – Вагітність і пологи»

«3 – Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 – Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 – Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 – Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 – Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 – Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 – Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 – Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 – Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 – Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!

 

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977157

В.о. начальника Хустського відділення

управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування

в Закарпатській області

С. Андрейко

Опубліковано: 27.09.2021 657 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

На варті кордону з честю і відданістю: Державна прикордонна служба запрошує на військову службу за контрактом
Державна прикордонна служба запрошує на військову службу за контрактом. Військаво служба за контрактом на посадах: Інспектор прикордонної служби Інспектор прикордонного контролю Технік зв’язку Фельдшер Кінолог Кухар Водій Оператор БПЛА Інші небойові професії Вимоги до кандидатів Громадяни України віком від 18 до 60 років (в особливий період) Має вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту… ...
Ключові рішення сесії: виділено кошти для встановлення системи оповіщення та на капремонт хірургічного відділення
Сьогодні, 6 листопада, відбулося позачергове засідання сесії Хустської міської ради, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. Перед початком роботи присутні вшанували хвилиною мовчання пам’ять всіх загиблих у боротьбі за волю, свободу й незалежність України. Попередньо питання сесії були розглянуті та опрацьовані депутатськими комісіями. Сьогодні ж на порядку денному – 13 ключових. Найперше розглянули бюджетні… ...
Вшанували тих, хто зберігає культурну спадщину громади
День працівників культури та майстрів народної творчості — свято людей, які зберігають і примножують духовні скарби нашого народу, передають традиції з покоління в покоління та дарують радість своєю творчістю. Сьогодні ж тих, хто зберігає й популяризує традиції та культурну спадщину Хустської громади, урочисто вітали у приміщенні картинної галереї. У святковій атмосфері зібралися працівники закладів культури,… ...
Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності
Хустська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Хустської міської територіальної громади з метою визначення балансової вартості майна, а саме: – адміністративна будівля літера «А-І» (поз. 1-11, 14-21 пдв., позиції 1-60), адміністративна будівля літера «А-ІІ» (поз. 1-35, поз. І-ІІІ), адміністративна будівля літера «А-ІІІ»… ...
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення виконавчого комітету Хустської міської ради «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями, при розміщенні на них об’єктів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Хустської міської територіальної громади» Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»… ...
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення виконавчого комітету Хустської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Хустської міської територіальної громади» Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року No 1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету… ...