Хустська міська рада

Особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 №12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546.
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку.

Детальніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977122.

  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 – Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 – Вагітність і пологи»

«3 – Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 – Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 – Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 – Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 – Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 – Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 – Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 – Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 – Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 – Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!

 

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977157

В.о. начальника Хустського відділення

управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування

в Закарпатській області

С. Андрейко

Опубліковано: 27.09.2021 595 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності
Інформація про результати конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст, який відбувся 02.01.2025 року Інформуємо, що за результатами проведеного конкурсу по відбору суб’єкта оціночної діяльності, який буде залучений для проведення незалежної оцінки, а саме: нежитлове приміщення на І-му поверсі адмінбудинку (поз. 10,… ...
1 січня відбудеться прощання із загиблим Героєм – Віталієм Дем’янчуком
1 січня 2025 року в селі Бороняво відбудеться церемонія прощання та поховання нашого земляка, воїна Демʼянчука Віталія, 21.05.1976 року народження, який героїчно загинув 25 грудня 2024 року, захищаючи нашу Батьківщину. Хустська громада висловлює співчуття рідним та близьким Віталія, який мужньо і сміливо боронив нашу рідну землю та відважно поклав життя за Україну. Прощання із захисником… ...
Пишаємося: спортсменів та тренерів Хустської ТГ відзначили грошовими сертифікатами
Відповідне рішення прийнято депутатським корпусом Хустської міської ради. Відтак сьогодні, 30 грудня, відбулося урочисте вручення грошових сертифікатів спортсменам, які своїми вагомими досягненнями зробили значний внесок у розвиток громади. Також отримали ті, хто брав участь та готував спортсменів до міжнародних та всеукраїнських змагань. Особисто кожному сертифікати вручив в.о. Хустського міського голови Василь Губаль. Участь у святковому… ...
ОГОЛОШЕННЯ про оскарження рішення нормативно-правового акту (в частині)
Хустська міська рада інформує, що Закарпатським адміністративним судом відкрито провадження у адміністративній справі № 260/8495/24 за позовною заявою Селянського фермерського господарства «Ферма Пилипа» (вул. Слов`янська, буд. 31, м. Хуст, Закарпатська область, 90400, код ЄДРПОУ 22080838) до Хустської  міської ради (вул. 900-річчя Хуста, буд. 27, м. Хуст, Закарпатська область, 90400, код ЄДРПОУ 34005221), третя особа, яка… ...
Головні бюджетні рішення, прийняті на засіданні сесії Хустської міської ради
Депутати Хустської міської ради прийняли сьогодні важливі рішення. Найбільшу увагу приділили бюджетним питанням. Виділили кошти на необхідне, а саме: 500 тис. грн – КНП “Хустська центральна лікарня імені Віцинського Остапа Петровича” для забезпечення виплати заробітної плати в розмірах, передбачених законодавством та з урахуванням приєднання лікувально-діагностичного центру; 344,1 тис. грн – часткова компенсація медикаментозного забезпечення п’яти… ...
Позачергово засідав виконавчий комітет
Сьогодні, 27 грудня, в.о. Хустського міського голови Василь Губаль вдруге за тиждень провів позачергове засідання виконавчого комітету. Розглянули єдине питання – про внесення змін до рішення міської ради від 22.12. 2023 року № 1732 «Про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами). Згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України Про розподіл субвенції з… ...