Хустська міська рада

Депутатські рішення: утворення постійних депутатських комісій, затвердження регламенту роботи та структури ради, реорганізація сільрад, оплата праці, бюджет – 2021

Сьогодні, 17 грудня, відбулося ІІ пленарне засідання І сесії Хустської міської ради VIII скликання. Загалом депутати нового складу попрацювали доволі плідно, адже розглянули понад 20 питань і прийняли по ним відповідні рішення, у тому числі прийняли й бюджет на наступний рік. Однак передувало цьому створення фракцій у новообраній раді, відтак голова кожної заявив як про створення, так озвучив і її склад.

 

Тож, найперше, про що йшлося на другому сесійному засіданні, так це – про постійні депутатські комісії. Так, на підставі ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» обранці затвердили відповідне Положення. Опісля, з метою вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до повноважень Хустської міської ради, здійснення контролю за виконанням рішень ради та її виконавчого комітету, й утворили ці постійні комісії. Їх визначили чотири, до яких обрано й склад з числа депутатів, у тому ж числі й керівний:

  • Постійна депутатська комісія із гуманітарних питань: освіти, науки, культури, молоді і спорту, охорони здоров’я, материнства, дитинства, сім’ї, соціального захисту населення, міжнаціональних, міжнародних, міжконфесійних відносин, законності, правопорядку, регламенту, депутатської етики та врегулювання конфлікту інтересів / голова – Володимир Чегіль, заступник –  Мирон Шкарампота, секретар – Мирослава Сарвадій;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, автотранспорту, зв’язку, промисловості та торгівлі / голова – Валерій Лунченко, заступник – Микола Аннишинець, секретар – Мирослав Чепка;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань контролю за проведенням управлінням комунальної власності, житлово-комунального господарства та містобудування / голова – Павло Джуга, заступник – Денис Величко, секретар – Руслана Лепей;

 

  • Постійна депутатська комісія з питань землекористування та охорони навколишнього середовища / голова – Ярослав Шегута, заступник – В’ячеслав Гук, секретар – Володимир Шимоня.

 

Далі новообрані затвердили регламент роботи Хустської міської ради 8-го скликання та виконавчого комітету ради. Останнє з метою регулювання організаційно-процедурних питань внутрішньої діяльності виконкому ради, організації злагодженої роботи виконавчих органів, забезпечення єдиного підходу до вирішення питань, віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень виконавчих комітетів. Також мова йшла про затвердження структури виконавчих органів Хустської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів. Відтак, з метою оптимізації структури виконавчих органів ради та забезпечення їх ефективної роботи, вирішили з першого дня нового року в апарат міськради та її виконкому внести ряд змін, зокрема ввести нові посади та штатні одиниці відповідно. Після чого депутатський корпус перейшов до наступного питання, що стосувалося оплати праці. Варто відзначити, що за це питання із-за конфлікту інтересів голосували далеко не всі. Крім того, народні обранці нового скликання внесли зміни в  «Положення про порядок преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам апарату, відділів та управлінь виконавчого комітету Хустської міської ради». Насамкінець першої частини сесії в результаті реорганізації припинено діяльність сільських рад шляхом приєднання до Хустської міської ради, а це – Боронявської, Ізянської, Крайниківської, Кошелівської, Кривської, Липовецької, Липчанської, Нанківської, Нижньоселищенської, Рокосівської, Сокирницької, Стеблівської, Данилівської, Олександрівської, Копашнівської с/р. Відтак визнано, що Хустська міська рада є правонаступником всього їхнього майна, прав та обов’язків. Відтак утворено ліквідаційну комісію по кожній, під головуванням міського голови Володимира Кащука.

У другій частині пленарного засідання депутати перейшли до бюджетних питань. Насамперед вони заслухали звіт міського голови про здійснення державної регуляторної політики Хустською міською радою та її виконавчим комітетом у сфері господарської діяльності за 2020 рік, потім розглядали Програму економічного і соціального розвитку Хустської міської територіальної громади на 2021 рік, внесли зміни до міського бюджету на поточний рік, затвердили звіт про використання коштів резервного фонду та зрештою перейшли до головного фінансового документу на рік наступний. Власне, про бюджет Хустської міської територіальної громади на 2021 рік інформувала начальник фінансового управління Марина Глеба. Так, за проєктом рішення казна у Новому році складатиме понад 600 млн. грн.. У результаті обранці прийняли бюджет – 2021, після чого внесли зміни до цілого ряду існуючих міських програм та затвердили нові. А саме йшлося:

Про внесення змін до Програми   діяльності громадських організацій міста, які потребують соціального захисту на 2020-2022 роки (зі змінами);

Про внесення змін до Програми проведення видовищних заходів на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми розвитку фізичної культури і спорту в м. Хуст на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми проведення масових заходів у справах сім’ї, дітей та молоді, підтримки та оздоровлення (відпочинку) обдарованих учнів Хустської міської ДЮСШ «Хуст-Нарцис» і Школи мистецтв м. Хуст у 2020-2022 роках;

Про затвердження Програми розвитку системи зв’язку, оповіщення та інформатизації цивільного захисту Хустської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки;

Про затвердження Програми створення та накопичення  матеріального резерву та засобів індивідуального захисту органів дихання непрацюючого населення Хустської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки;

Про внесення змін до Програми підтримки соціально-незахищених верств населення на 2020-2022 роки (зі змінами);

Про внесення змін до Програми реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у м. Хуст на 2020-2022  роки;

Про внесення змін до  Програми благоустрою міста Хуста на 2020-2022 роки;

Про внесення змін до Програми охорони навколишнього природного середовища в м. Хуст на 2020-2022 роки;

Про затвердження Програми надання фінансової підтримки комунальним підприємствам Хустської міської  територіальної громади на 2021 – 2023 роки.

Власне, за що проголосували пакетом. На цьому друге засідання першої сесії новообраної ради завершило свою роботу.

Пресслужба Хустської міської ради

Опубліковано: 17.12.2020 1552 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Вітання з Воскресінням Христовим!
Дорогі жителі Хустської міської територіальної громади!  Прийміть щирі вітання з нагоди світлого християнського свята – Воскресіння Христового!  У цей благодатний час ми ділимося великодньою радістю, адже Воскресіння Ісуса Христа — це перемога добра над злом і вияв безперечної Божої любові до нас. Завдяки самовідданості Захисників та Захисниць маємо змогу в тиші зустріти Великодні дні. Доземно… ...
Оголошення про подання кандидатур до складу місцевої комісії для формування пропозиції щодо потреби субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту
Оголошення про подання кандидатур до складу місцевої комісії для формування пропозиції щодо потреби субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.   Відповідно до пункту 13 Порядку та умов надання у 2025 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на… ...
У Хустській міській раді засідав виконавчий комітет
Низку важливих питань було розглянуто сьогодні, 17 квітня, на засіданні виконавчого комітету Хустської міської ради, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі виконкому взяли заступники міського голови Василь Калин, Павло Тесличко та керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня. Розпочалося засідання з Гімну України та вшанування хвилиною мовчання Захисників та Захисниць України. Далі… ...
Актуально для мобілізованих фізичних осіб – підприємців
Самозайняті особи (фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність), які мали або не мали найманих працівників, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, під час особливого періоду, визначеного Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», на весь період їх… ...
Інформаційна підтримка для мобілізованих та демобілізованих ФОПів
У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області надають консультаційну підтримку мобілізованим фізичним особам – підприємцям, які не можуть виконувати податкові обов’язки, а також членам їхніх родин з питань застосування норм податкового законодавства. Для зручності та оперативного вирішення питань працюють «гарячі лінії» за наступними номерами телефону: (0312) 61-21-31; +38 (093) 848-13-15 – Жук Наталія Миколаївна –… ...
Окремий Штурмовий Батальйон ім.Дмитра Коцюбайла “Да Вінчі” оголошує набір
Шукаємо спеціалістів та тих, хто має бажання навчитися, та долучитися до одного з технологічніших підрозділів ЗСУ. Ми впевнені, що за технологіями майбутнє, тому і будуємо нову, технологічну армію, впроваджуючи цей принцип у себе в підрозділі. Сучасна техніка, екіп бійця, новітні дрони та крила, засоби зв’язку, нові підходи до управління тощо – це те, що, безумовно,… ...