У Хусті відбувся дводенний культурно-просвітницький семінар
20 та 21 січня у Закарпатському обласному театрі драми та комедії м. Хуст відбувся семінар-навчання для педагогів, психологів, класних керівників, заступників директорів з виховної роботи та старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів міста на теми: «Основи статевого виховання підлітків», «Педагогіка статевого виховання», «Як уберегти школярів від впливу ідеології ЛГБТ», «Підготовка молоді до шлюбу та відповідального батьківства».
Семінар-навчання проводили фахівці зі столиці: Кухарчук Руслан Володимирович, голова громадського руху «Всі разом», президент Асоціації «Новомедіа» м.Київ; Федорець Святослава Борисівна, заступник директора Асоціації сексологів та сексотерапевтів України м. Київ; Єршова Марія Олексіївна, голова організації «Варта життя», експерт з галузі сім’ї і шлюбу.
Відтак у понеділок, 20 січня, київські експерти провели семінар-навчання для педагогів, соціальних педагогів, педагогів-організаторів, психологів, класних керівників, завучів загальноосвітніх навчальних закладів міста Хуст. А у вівторок, 21 січня, для учнів 9-10 класів за відповідним графіком:
Семінар – навчання для учнів 9-10 кл.: |
9:00 – 10:00 год. Всього 206 учнів
· Хустська спеціалізована школа I-III ступенів №1 ім. А.Волошина (9-10 кл. – 85 учнів). · Хустська загальноосвітня школа I-III ступенів №2 (9-10 кл. – 81 учнів). · Хустський навчально-виховний комплекс №1 (9-10 кл. – 40 учнів). · Хустська загальноосвітня школа I-II ступенів ( 9-10 класів -10 учнів)
|
10:15 – 11:15 год. Всього 240 учнів
· Хустська гімназія-інтернат (9-10 кл. – 132 учнів). · Хустська спеціалізована школа I-III ступенів №3 (9-10 кл. – 108 учнів).
|
11:30 – 12:30 год. Всього 244 учнів
· Хустська загальноосвітня школа I-III ступенів №4 (9-10 кл. – 108 учнів). · Хустська загальноосвітня школа I-III ступенів №5 (9-10 кл. – 65 учнів). · Хустська спеціалізована школа I-III ступенів №6 (9-10 кл. – 71 учнів). |
Власне, статеве виховання – процес формування систем, норм і цінностей, підтримка та розвиток міжособистісних стосунків, збереження репродуктивного та сексуального здоров’я, попередження ризиків. Здійснюється даний напрямок виховання з урахуванням вікових особливостей, культурних рамок та національних традицій.
Для благополучного зростання та розвитку молоді необхідно забезпечити як формальне, так і неформальне статеве виховання. Протягом останніх років значно посилилась складова профілактичної освіти, розроблені нові програми тощо, зросла кількість учителів, що пройшли спеціальну підготовку з використання інтерактивних методик.
Щодо формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді, то воно здійснюється шляхом тісної взаємодії сім’ї та закладу освіти. Адже незаперечним є вплив сім’ї на формування статевої культури, разом з тим не у кожній родині обговорюють з дітьми теми статевого розвитку.
Про це якраз і йшлося під час заходу, наприкінці якого присутні дійшли висновку: аби досягти позитивних показників у стані здоров’я та поведінці молоді, необхідно здійснювати системний та узгоджений підхід до організації освітніх і профілактичних заходів, а це – упровадження програм статевого виховання за участю всіх зацікавлених сторін: родини, освітян, медиків, самої молоді та громади. І лише така система, як: родинне виховання, збалансована освітня програма, система медичних, соціальних та психологічних послуг для молоді – може забезпечити позитивний результат та допомогти підліткам сформувати свою власну модель відповідальної статевої поведінки.
Пресслужба Хустської міської ради
Фото: Тетяна Росоха-Якубець